Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Mer Lifting and Firming Mask
amazon-image
La Mer Lifting and Firming Mask

La Mer Lifting and Firming Mask

La Mer 
  4.51  (114 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Lüks krem maske, cilde serum gücünde şekillendirici etkisiyle nüfuz eder. Konsantre Sıkılaştırıcı Ferment; yüz ve boyun bölgesini gözle görünür bir şekilde sıkılaştırır, toparlar ve güzelleştirir. Cilt günden güne daha canlı ve gençleşmiş, esnek ve yenilenmiş görünür. Haftada üç gün, temiz cilde, akşam uygulanır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%21
%9
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Melike A.
Melike A. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçerdiği fermente edilmiş deniz yosunu ile ağır yanıkların bile iyileştiği içerikler kullanan La Mer'in patentini aldığı "Miracle Broth" içeren ürünlerden bir diğeri de kaldırıcı ve sıkılaştırıcı yüz maskesi. Sıkılaştırıcı ürünlerin uzuuun bir süre kullanıldığı zaman etkisini gördüğümüz yadsınamaz bir gerçek. Dolayısıyla bu ürünün yapısını ve ürünü temizledikten sonra ciltte bıraktığı etkiyi her ne kadar beğensem de etkisini görecek kadar kullanmamış oldum hemen bittiği için. Ama en azından 6-7 kullanımdan sonra şunu söylebilirim: Beğendim. Yumuşacık bir yapısı var ve kil bazlı bir ürün. Temizledikten sonra cildim yumuşak ve dinlenmiş hissediyor. Fiyatına bakmadan alınır diyemem ama alabilenlere tavsiye ederim; uzun vadede sonuçlarını göreceklerini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SİNEM S.
Si̇nem S. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
30 yaş ile birlikte kırışıklık başlangıcımı durdurmak için bir krem arayışındayken denebunu.com sayesinde karşılaştığım bir ürün ve beni fazlasıyla memnun eden bir ürün diyebilirim. Çok hızlı emiliyor, yağlı yapışkan bir his bırakmıyor,cildi canlı gönsteriyor ve 2 hafta kadar kısa bir sürede cildin sıkılaşmasını hissettiriyor. Tabi serum ile kullanılması ayrıca bir avantaj sağlayacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur S.
Yağmur S. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim cildim genç bir cilt olduğu için haftada bir kere kullanmayı tercih ediyorum gece boyunca cildimde tutmuyorum akşam sürüp yatarken temizliyorum cildimde yumuşacık bir his bırakırken aynı zamanda sıkılaşma hissi de bırakıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra T.
Büşra T. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu maskeyi üzerinde yazdığı gibi sürdükten sonra temizlemeden nemlendiriciyi sürerek kullandım. Maskenin dokusuna kokusuna bayıldım. İlk sürdüğümde bir ferahlama hissiyle beraber hafif karıncalanma hissettim fakat kısa sürdü. Sürdükten sonra devamlı yüzüme dokunmak istedim çünkü kadife bir his yaratıyor. Ürün gramına göre toparlama etkisini çok fazla farketmedim fakat anlık olarak da verdiği aydınlık ve ciltteki sıkılık etkisi güzel. Kullandığım dönem yüzünde bir ışık var diyenler oldu. Çok sevdim ayrıca alerjik bir durum yaşamadım. Uzun süreli kullanımda nasıl bir etkisi olur bilemiyorum tabii.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Y.
Esra Y. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün yağlıya dönük karma cildimdeki pütürcüklü yapının kaybolmasında etkili oldu, derin olmayan çizgilerimi azalttı. Yüzüme aydınlık ve canlılık verdi. Fiyatı yüksek bulduğum için kullanamam, ama alabilecek olanlar mutlaka kullansın öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece K.
Ece K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bölgesel olarak düzenli kullanım sonrasında 2 hafta içinde etkisini gösterdi. La Mer her ürünüyle başarı sağlıyor. Bu üründen de aynı etkiyi görmek pek beni şaşırtmadı. Çok etkili, harika kokulu bir ürün. Severek kullanıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya K.
Hülya K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü lokal kullandım ağız ve göz kenarlarıma. Tabii böyle ürünlerde tam bir iyileşme beklemek yanlış, zaman makinesi değil sonuçta. Fiyat performans olarak mükemmel olmasa da sadece performansa bakan için muhteşem bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kubra A.
Kubra A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uygulamadan sonra yikanmiyor yüzde muhtesem bir yumuşaklık bırakıyor bende biraz sivilcelenme oldu kullandığım sıralarda ama yine de tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar E.
Pınar E. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu yapıda bir maske ilk kez kullandım. Genelde maskeler krem yapısında olmaz ama bu yapıda bir maske daha faydalı ve saglıklı gibi geldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra B.
Kübra B. · 38 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıyamadığım için az az kullandım hala devam ediyorum. Ürünün verdiği his çok güzel. Yatmadan evvel serumdan sonra nemlendiriciden önce kullandım. Çok başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.