Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Mer Creme de la Mer
amazon-image
La Mer Creme de la Mer

La Mer Creme de la Mer

  4.53  (137 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Kuruluğu iyileştirir, yatıştırır ve rahatlatır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%19
%8
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif G.
Elif G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Mer ailesinin klasiği olan Creme de la Mer isimli kremin hep abartıldığını, o fiyatı da haketmediğini düşünürdüm. Tabi bunlar bu ürünleri denemeden önceydi... Ürünü ilk açtığımda burnuma çok temiz/ferah bir koku geldi, çok parfümlü değil ama koku hassasiyeti olanları belki biraz rahatsız edebilir kokusu fakat ben çok beğendim. Kremi açtığımda yoğun yapısı beni biraz korkuttu, cildim yağlı ve sivilcelenmeye meyilli olduğundan bu tarz yoğun yapılı ürünler beni hep korkutur, ''acaba sivilce yapar mı?'', ''ya çok yağlandırırsa cildimi?'' diye düşünürüm hep ve kullanmaya çekinirim. Fakat bu ürünü kullanmaya başladığım andan beri ''iyi ki almışım !'' diyorum. Krem cildimde ekstra yağlanma, sivilcelenme gibi herhangi bir probleme sebep olmadı hatta gözeneklerimi sıkılaştırdığını ve cildimi yatıştırdığını/rahatlattığını söyleyebilirim. Sivilcelerimi de azalttı gibi geldi ama ondan pek emin olamıyorum. Bu krem sayesinde aslında cildimin yağlı fakat nemsiz olduğunu farkettim, kremi kullandığım süre boyunca cildim bebek poposu gibi yumuşak ve nemliydi. Bu ürünün tek eksi yanı bence fiyatı, onun dışında herkese önerebileceğim bir krem oldu. DeneBunu'ya ürünü bize bu fiyata deneme şansı sunduğu için teşekkür ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceyhun Ö.
Ceyhun Ö. · 31 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü zaten kullanıyorum biraz ağır diye şikayet edenler tam kullanmayı bilmediğinden ürün ağır geliyor olabilir birçok youtuber ın bile ürünü kullanmayı bilmediğini görüyorum ürünü fındık kadar alıp elinizde iyice ısıtıp yüze baskılar şeklinde uygulayın cilt direk olarak emice cildinizin altının su ile dolduğu hissi nemlenmiş rahatlamış ferah bir cildiniz olduğunu hissediceksiniz ayrıca cildim yağlı olmasına rağmen asla yağlandırmıyor sadece gözenek problemim var ve biraz bunu belirginleştiriyor diye düşünüyorum ama çok başarılı bir nemlendirici fiyatını hakediyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selma Nur K.
Selma Nur K. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Creme de la mer uzun zamandir deneyimlemek istediğim bir üründü. Çünkü genel olarak cildimle ilgili problem yaşıyorum ve her ürünü kabul etmiyor hemen tepki gösteriyor ancak creme de la mer ürününde böyle bi sıkıntıyla karşılaşmadım. Çok güzel bir şekilde nemlendiriyor ve cildim hemen ürünü emiyor. Ağırlık yapmadı, parlama yapmadi ki bunlar benim cildim için oldukça önemlidir karma bir yapiya sahiptir. Ayrica Cildimi ağırlaştırmadı. Maddi olarak beni zorlamazsa hayatımın geri kalanında kullanmak isteyeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selma Nur K.
Selma Nur K. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Geçenki aldığım creme de la mer e bayılmıştım. Bilerek tekrar aldım. Çünkü la mer krem çok güzel bir şekilde çalışılmış yüzüme cildime çok iyi gelen yüzümdeki kuruluğu alan yağ dengesini sağlayan inanılmaz güzel bir ürün. Normalde fiyati benim bütçeme göre pahalı iken bu şekilde uzun süre denemiş olmak güzel bir his cildimi uzun vadede yatıştırdı. Pürüzleri gitti ve aydınlık geldi. Çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
naz d.
Naz D. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen çok memnun kaldım. Normalde nemlendirici kremlerle çok mutlu bir ilişim olmaz, sürdükten sonra yapış yapış hissederim. Ama bu üründe öyle bir sıkıntım olmadı, çok hafif ve kolay emilen bir krem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihan Ö.
Nihan Ö. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun bir kıvamı var fakat ciltte kolayca yayılıyor. Yağlandırır diye tereddüt etmiştim fakat karma bir cildim olmasına rağmen dengeli bir şekilde nemlendirdi. Biraz pahalı bir ürün yine de almayı düşünebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge S.
Özge S. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim genel olarak kuru olduğu için özellikle nemlendirmesi ve cildimi rahatlatması çok önemli yüz kremlerimin, la mer kesinlikle cildimde pürüzsüz ve yumuşak bir his yarattı. Bununla birlikte fresh ve ışıltılı bir görünüm sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda E.
Eda E. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Formülü bozulmadan günümüze gelmiş, markanın kult ürünü, bahsedildiği kadar var. Ürünün çok az miktarda kullanımı yeterli, çok az kullanıldığı için orjinal boyu da uzun bir süre gideceği için verilen para ve değer oranı da daha dengeli olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia G.
Rabia G. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok yoğun bir krem ben gece yatmadan önce kullandım ve sadece 1 kullanımda ertesi sabah bebek gibi bir ciltle uyandım çok az almanız yeterli yoğun bir krem olmasına karşı cilt tarafından anında emiliyor tek kelimeyle mükemmel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nil sena G.
Nil Sena G. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Krem Tam anlamıyla mükemmel, kuruluk diye bir derdim artık yok. LaMer gibi mükemmel bir markayı tanıdığım için çok mutluyum :) artık yavaşça bütün ürünlerimi Lamer'den almayı amaç edindim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.