Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kotex Günlük Ped Normal
amazon-image
Kotex Günlük Ped Normal

Kotex Günlük Ped Normal

Kotex  · www.60ozelgun.com
  4.58  (4966 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Kotex® Günlük Pedler, geliştirilmiş pamuksu yumuşaklığı ve nefes alan yüzeyi ile her gün rahat hissetmenizi sağlar.

Kokuyu hapseden teknolojisi sayesinde size %100'e kadar ferahlık sunar.

Tek tek paketlenmiş yapısıyla çantada taşıma kolaylığı sağlar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%23
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Buse T.
Buse T. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaklaşık 2-3 yıl önce kotexin günlük pedini kullanmıştım ancak hiç memnun kalmamıştım, yapısı fazla inceydi ve iç çamaşırına yapışmıyordu. Ancak denebunu tarafından gönderilen ürünü ilk elime aldığımda kalitesini farkettim. Yapısının hava alması, iç çamaşıra kolay yapışabilmesi ve kalınlığına rağmen rahat oluşunu ve dokusunu çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru K.
Ebru K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir yıldan fazla zamandır kotex'in normal hijyenik pedini kullanıyordum fakat hiç günlük pedini denememiştim. Daha önce kullandığım günlük ped alerji yaptığı için kullanmayı bırakmıştım. Kotex'in bu pedi beni yeniden günlük ped kullanmaya teşvik etti. Hiç bir şekilde rahatsızlık vermiyor hatta varlığını bile hissetmiyorum. Oldukça yumuşak ve alerji de yapmadı. Gayet başarılı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde Nur S.
Gözde Nur S. · 28 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle o kadar markanın arasında tek vazgeçilmezim kotex 😍 Herhangi bi rahatsızlık vermiyor hızlı emiciliği çok iyi tahriş imkansız bi üst yüzey tasarımı kesinlikle çok beğenerek kullanıyorum tek bir isteğimiz var oda geceninde desenlisinin olması 😂 Beğenmediğim bi özelliği yok fakat biraz fazla harekette parçalanma topaklanma oluşuyor oda minimum düzeyde ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif R.
Elif R. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kotex diğer markalara göre çok çok daha az tahriş eden yumuşak yapısı sayesinde yıllardır tercih ettiğim bir marka. Kotex, günlük pedleri -diğer pedleri gibi- yumuşaklığı sebebiyle tercih ettiğim bir marka. Çamaşıra yapışması diğer pedlerine göre daha güçlü. Akıntım olduğu dönemlerde emiciliği yeterli olmasına rağmen çok ince olması nedeniyle reglimin son günlerinde aynı performansı göremiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu D.
Burcu D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürünün eski versiyonunu yıllar önce kullanmıştım o zamanlar daha inçe bir üründü ama şuan daha kalınlaştırmışlar ve ürün mükemmeldi ben zaten her zaman kotexi tercih ediyorum günlük pedlere karşı ön yargım vardı ama kotex bunu tamamen yok etti aklımdaki tüm sorunları çözümledi gün boyunca konforlu rahat hiç rahatsızlık duymadan olduğunu fark etmekte bile zorlandığım bir gün geçirdim 😊💁🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren K.
Ceren K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten hali hazırda kullandığım günlük ped markası. İnanılmaz ince ve kadifemsi bir dokusu var. Ayrıca kokulu olanlardan yollamışsınız onlar en sevdiklerim. Tampon ve günlük pedde Kotex üstüne tanımam. Tek sorunum çok dağınık uyuduğum için sabah kaymış olabiliyor günlük pedim. Yapışkanlığı biraz arttırılabilir çoğu günlük ped ince olduğu için taktığınız yerde durmuyor:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
dilara a.
Dilara A. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek Kullandıgım Marka KOTEX. Rahatlık açısından tavsıye ederım bu markayı. Fakat bu yenı urun hem hijyen hemde rahatlık açısından tahriş etmiyor ped kanatları . Oncekı ürünlerinin kanat kısımları tahrıs edıyordu fakat bu urunu ve kokusunu cok sevdım . Rahat Günler İçin KOTEX.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökşen Y.
Gökşen Y. · 29 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kotex günlük ped; Bayanların regl dönemi yaklaşırken en büyük kurtarıcısı. Özelliklede benim gibi gün hesaplamakla uğraşmayan ağrısı sızısı olmadığı için malum günün ne zaman yaklaşacağını bilmeyenlerin en büyük kurtarıcısı. Kotex zaten benim devamlı kullandığım bir üründü. Teşekkürler Denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eylül E.
Eylül E. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kotex markasını kullanmıştım ancak memnun kalmamıştım.Pamuksu materyali yoğun günler için çok koruyucu olmuyordu. Pedin yenilenen yapısı beni çok rahat ettirdi. Yoğun günler için ideal. Yapışkanlık etkisini kaybetmiyor,kaşındırma,rahatsızlık yaratmıyor. Çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur G.
Yağmur G. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Düzenli olarak kullandığım bir marka olduğundan ve bütün arkadaşlarıma ve aileme tavsiye ettiğimden gayet başarılı buluyorum. Sıvıyı gerçekten vaat ettiği gibi içine hapsetmesi ve rahatsızlık vermemesi gibi özelliklerini beğeniyorum. Beğenmediğim bir özelliği bulunmamakta.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.