Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kotex Günlük Ped Normal
amazon-image
Kotex Günlük Ped Normal

Kotex Günlük Ped Normal

Kotex  · www.60ozelgun.com
  4.58  (4966 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Kotex® Günlük Pedler, geliştirilmiş pamuksu yumuşaklığı ve nefes alan yüzeyi ile her gün rahat hissetmenizi sağlar.

Kokuyu hapseden teknolojisi sayesinde size %100'e kadar ferahlık sunar.

Tek tek paketlenmiş yapısıyla çantada taşıma kolaylığı sağlar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%23
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Mine Ö.
Mine Ö. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kotex günlük ped, benim için adeta pamuklu iç çamaşır hissi veren bir ped oldu. yani yok gibi aslında, çok rahat ve hiç bir tahriş, sıkıntı, kaşıntı vb sorunu oluşturmadı kullandığımda. Üzerindeki çiçek desenleriyle de çok sevimli duruyor 🌺 ☺️ hep merak ettiğim ancak cesaret edip kullanamadığım kotex markası ile denebunu.com sayesinde tanışmış olduk. sanırım artık yoluma kotex ile devam edeceğiim☺️👍🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Ö.
Eda Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Önceden kullandığım kotexlerde çamaşıra yapışmama sorunu gözlemlemiştim, gün içerisinde kayıp rahatsızlık veriyordu. Denemem için gönderilende böyle bir sorun gözlemlemedim. Gün boyu gayet rahattı. Desenleri ve hafif bir kokusu var ve tabii ki kotex in her zamanki harika dokusu. Desenli ve renkli olması hoşuma gitti, tercih yaparken göz önünde bulunduracağım bir etken. Gün içerisinde kayma, cildime yapışma sorununu çözdüklerine göre kotex e dönüş yapabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra C.
Esra C. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın bu ürününü ilk defa deniyorum. Bu ürünü denerken beklentim hiçbir şekilde kaşıntı ya da kenar kısmından dolayı tahriş etmemesiydi ve öyle de oldu bu konuda hiçbir problem yaşamadım. Ve diğer günlük pedlere göre çok az bir farkla biraz daha kalın olması beni rahatlattı. Kullanımım süresince memnun kaldım hiçbir şekilde rahatsızlık hissetmedim. Günlük ped kullanımıma bundan sonra bu ürünü satın alarak devam etmeyi düşünebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif B.
Elif B. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kotex markasını ve kotexin günlük pedlerini denemediğimi itiraf ediyorum. Açıkcası ürünü denedikten sonra "Neden ben bu ürünü daha önce denemedim?" diye kendime sordum.Markaya karşı bir önyargım vardı ne yalan söyliyim ama önyargılarımda haklı çıkmadığımı da gördüm denebunu sayesinde. Ürünün ambalajını çok beğendim sizi bilmem ama bana çok sevimli geldi üründen %90 memnun kaldım. Tek beğenmediğim yanı ise ürünün eninin dar olması.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif T.
Elif T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kotex günlük pedleri hep kullandığım bir ürün. İncesi de, kalınıda duruma göre tercih ettiğim ve hep elimin altında olan ürünler. Bu ürünün kokulu olması büyük bir artı! Koku vs olası bir durumda engellemesi büyük bir güzellik. Yok gibi olup rahatsız etmemesi çok daha büyük bir artı. Tüm gün rahat rahat hareket edip istediğimi yaparken yokmuş gibi. Benim için hiçbir ürününde eksisi yok bu markanın
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda K.
Seda K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kotexin kanat dediğimiz katlanma kısımlarını çok pratik buldum. Başlangıçta üst yüzeyi çok pamuksu durduğu için açıkçası beni biraz endişelendirdi, sanki çok kolay dağılıp dejenere olacak gibiydi ama sandığımın tam aksine gayet başarılıydı. Şimdiye kadar kullandığım en hafif, en ince, en hissetmediğim pedti. Hatta öyle ki, pilatese giderken bile tercih ettiğim ped oldu. Kısacası kotex günlük ped (normal) beni şaşırttı :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ö.
Merve Ö. · 34 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de Kotex günlük Ped kullanmıştım ama bundan farklıydı çok daha inceydi ve güvende hissedemiyordum kendimi şimdi denediğim ise biraz daha kalındı ve cok yumuşacıktı. Hiç rahatsız olmadım ve gün boyunca hiç ıslaklık hissetmedim. Açıkçası çok memnun kaldım. Kokusu ve tasarımına gelirsek eğer , kokusu çok güzeldi ve kötü koku oluşumunu engelledi Ped yüzeyindeki çiçek desenleri renkleri çok cıvıl cıvıl çok beğendim ve memnun kaldım. Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müge E.
Müge E. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli kullandığım ve asla da kullanmaktan vazgeçmeyeceğim bir günlük ped, Kotex günlük pedleri. Gün içerisinde asla rahatsızlık vermeyen, korumalı poşeti sayesinde her türlü çantada taşınabilen özelliği sayesinde vazgeçilmezimdir. Ayrıca herhangi bir şekilde koku salımı yapmaması diğer günlük pedlerle karşılaştırınca Kotex bu konuda 1-0 öne geçiyor. Umarım hep böyle kaliteli ve kadınları düşünen ürünler üretir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Ö.
Tuğçe Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dokusu yumuşak ve pamuksu olduğu için tahriş sorunu yaşamadığım tek ped markası Kotex olmuştur. Bu üründen de fazlasıyla memnun kaldım. Hep kullanılan bir ürün olduğu için dokusu ona göre düşünülmüş ve tamamıyla müşteri memnuniyeti ve kalite ön plana alarak üretilmiş bir ürün olduğuna inanıyorum. İnceliği ve çamaşırın üstüne yapışan yüzeyi yeterli düzeydeydi. Bu ürünle ilgili memnun kalmadığım bir konu olmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tamamen pamuklu olması en beğendiğim özelliği. Kullanırken koku yapmıyor. Mantar ve akıntı problemi olduğunda diğer günlük peşlerinde gibi iyice kötüleştirmiyor. Aksine pamuklu olduğu için sürekli çamaşır değiştirme derdinden kurtarıyor. Parfümlü yapmışlar bu özelliğini beğenmedim. Önceden parfümsüzdü. Bence iki türlü üretilmeli. İsteyen parfümsüz alsın
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.