Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Knorr Mac&Cheese
amazon-image
Knorr Mac&Cheese

Knorr Mac&Cheese

Knorr 
  4.36  (4057 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yoğun Peynir Tadı. Klasik Mac&Cheese Lezzeti. Hem Lezzetli Hem Pratik. Gülümseten Makarna. 


Nasıl kullanılır?

1 Tencerede 4 su bardağı su kaynatıp içine bir çay kaşığı (4 gr) tuz ilave et ve kaynar suyun üzerine makarnayı ekleyip 8 dakika pişir. Haşlanan makarnayı süzgeç yardımıyla süz ve geri aktar. Tenceredeki makarnanın üzerine Mac&Cheese toz karışımını, 1 su bardağı (200ml) sütü ve 1 yemek kaşığı (25gr) margarin/tereyağ ilave et, ocağın altını kısık ateşte aç. Tüm malzemeler homojen olup kıvam alıncaya kadar 2 dakika yüksek ateşte karıştır ve ocaktan al. Servise hazır, afiyet olsun!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%27
%8
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kadir K.
Kadir K. · 31 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzetli ve pratik bir ürün. Hazırlanması çok kolay ve yapılışı çok basit. 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehmet U.
Mehmet U. · 29 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diger makarnalara gore daha lezzetli ve kivami muhteşem. Boyle bir lezzetin pratik olmasi beni daha çok mutlu etti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mustafa Enes Ç.
Mustafa Enes Ç. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha once restorantlarda da mac n cheese yedim. makarna ve peynir sevgimden dolayi begencegim bi urun olacagini dusunmeme ragmen bundan onceki mac n cheeseleri cokta begenmemistim. Ancak bu urun baharatlar ile sagladigi lezzeti nedeniyle cok fazla hosuma gitti. kolay noodle urunlerini kolay hazirlanmasi nedeniyle cokca tuketiyorum. onlara gore cok daha iyi kullanabilecegim bi urun oldugunu gordum. marketden de alacagim bi urun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burak Akın A.
Burak Akın A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hazır bir ürüne mac&cheese ürününe göre gayet başarılı. İçerisindeki makarna 2 kişiye rahatlıkla yetiyor. Kıvamından dolayı bazılarına biraz ağır gelebilir ancak mac&cheese olmasından kaynaklı bu gayet normal. Kokusu da çok hoş, yapımı çabuk. Ancak pişirilmesi için süt ve tereyağına ihtiyaç duyması pratiklik açısından zorlayabilir. Yine de bu kadar az malzemeyle bu kadar lezzetli bir ürüne çabucak ulaşabilmek gayet güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ali c.
Ali C. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hemen denedim ve çok sevdim. Evdekiler de çok beğendi. Gida sektöründe çalışan ve eğitimini veren birisi olarak soyluyorum ambalajli gida olarak lezzetini hak etmiş. Verilen ölçülere göre yaptik. Kıvamı harika oldu, tadi da toz karışımı sayesinde gercekten lezzetli. Tereyağı kullanarak yaptim onu da belirteyim. Sadece sos olarak da toz karisimi satilabilir. Pratik ve başarılı bir ürün, ben sevdim tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
YILMAZ T.
Yilmaz T. · 34 · Şırnak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Makarnaların boyutu hem pratiklik açısından hemde doyuruculuk açısından ideal. Pakette belirtilen sürede makarna kısmı tamamdı.Baharat paketi pratik şekilde açıldı, sütle hemen karıştırdıgımda topaklanmadan hızlıca karıştı.Tereyağ ayrıca ekledim ve tadı beklediğimden çok çok iyiydi. Hem atıştırmalık h doyuruculuğu yüksekti. Tadıda ayrıca güzel oldu. Çok beğendim açıkçası teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cem Y.
Cem Y. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün beklentimin çok üzerinde çıktı. Hem porsiyon büyüklüğü olarak hem de lezzet olarak çok güzel. Yanına birer çorba yaparak 3 kişi birlikte normal boyutlarda birer porsiyon olarak tüketirse yeterli bir öğün olur. Benim ağız tadıma göre tuzu biraz eksik gibi gelse de geniş kitleye hitap edebilmesi için bu haliyle de kabul görecektir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şükrü S.
Şükrü S. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önce kendimiz sosunu hazırlayıp yapıyorduk ama bu paket o kadar kolaymışki ne malzeme arıyorsun ne onu birleştirmeye çalışıyorsun bu kadar kolay hazırlanıyorken tadını hiç söylemiyorum beklediğimden çok daha lezzetli oldu kendiniz yapmışsınız gibi bazı ürünlerdeki o hazır tadı alırsınız ama bunda kesinlikle öyle birşey yok bayıldıkk yeni favorimiz bundan sonra uzun uzun uğraşmaya son :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yunus Atalay
Yunus Atalay · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Knorr ürünlerini evlerimizde zaten bir çok yemekde tüketiyoruz knorr başarısına diyecek bir kelime yok bu ürününde yine başarısını göstermiş düşünüyorum pratik olarak zaman kaybetmeden karnımızı doyuracak olan bu markarnayı çok begendim peynir sosu ile markarnaya eşşiz bi lezzet katmış fiyat konusunda herkese hitap edecek makul bi fiyat olursada bence daha iyi olacagını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçine eklenmesi gereken malzemeler (süt, margarin/tereyağ) ve bekleme süresi ürünün pratik olmasından ziyade zaman ayrılması gereken bir ürün haline getiriyor. Fakat, bu çocuklar, aile üyeleri ve arkadaşlar arasında eğlenceli bir aktivite olarak da düşünülebilir. Lezzet ve kıvam olarak TR'de yediğim en başarılır Mac and cheese olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.