Kiehl's Ultra Light Daily UV Defense Mineral Sunscreen SPF 50 PA+++
Hassas ve akne eğilimli ciltler için geliştirilmiş SPF 50 günlük güneş koruması
Günlük, hafif dokuya sahip bu formülü mineral güneş filtresi ile UVA ve UVB ışınlarına karşı geniş spektrumlu koruma sağlar. Nazik, yağlı his bırakmayan losyon cildinizi güneş yanıklarına ve erken cilt yaşlanma işaretlerine (cilt lekeleri, kırışıklık ve çil) karşı korumaya yardımcı olur. Hafif dokudaki bu losyon kolayca emilir ve ciltte parlamaya sebep olmaz. E vitamini ile zenginleştirilmiş formülü serbest radikallerin zararlı etkilerine karşı cildin doğal korumasını destekler. Hassas ciltlere uygunluğu dermatologlar tarafından onaylanmıştır. Aknejenik ciltlerin kullanımına uygundur.
Nasıl Kullanılır?
Kullanmadan önce çalkalayın. Sabahları günlük cilt bakım rutininizin son adımı olarak uygulayın. Göz çevresinden kaçının. Göz ile temas etmesi durumunda hemen bolca su ile yıkayın.
Puan dağılımı
Çok iyi bir güneş koruyucu. Yağlandırmıyor ve ultra koruma sağlıyor. Yağlı cildimi asla yağlandırmadı. Beyaz tenimi asla kızartmadı. Keşke bu kadar pahalı olmasa
Aradigim gunes kremini buldum. Cildim cok yagli oldugu icin gunes kremi bulmak benim icin cok zor. Gercekten guzel bir urun tavsiye ediyorum.
Ürünü uyguladıktan sonra ciltte herhangi bir ağırlık hissi bırakmaması uvA koruması olması ve makyajın altına kolaylıkla uygulanabilir oluşunu beğendim
Ürün beklentimi karşıladı. Diğer kullandığım ürünler gözeneklerini tıkarken bu ürün tıkamadı. Her mevsim kullanılması gerektiğini de düşünürsek kullanmak için bu sebep bile yeterli.
Yapisi diger tipine gore biraz farkli(digerini dokusu daha hosuma gitmisti) ama vaadettigi gibi antikomedojenik ise bu urun kesin alinir
Ben üzerine makyaj yapabildiğim güneş kremlerini seviyorum, bu kremde tam olarak öyle, yüzüme sürdüğümde ağırlaşmıyor, cilt dokusunu bozmuyor, makyaj bazı olarak kullanıyorum ve memnunum
Bugüne kadar kullandığım en hafif güneş kremi diyebilirim. Ciltte kesinlikle ağırlık yapmıyor ve sonrasında yağlandırmıyor. Sürdükten sonraki hissiyatıda çok güzel. Ben bayıldım açıkcası.
Dokusu ciltle bütünleşmesi özellikle gözenek doldurmamasıyle müthiş kremi kullandıktan sonra uzun süre güneş ışığına maruz kalmadığım için güneş koruması hakkında yorum yapamayacağım
cok hafif ,yuksek koruma faktoru icerigine ragmen cildimde agir bir doku birakmadigi icinakyaj altina uygulanabilirlgi gayet yuksek bir urun
Cildi çok hüzel nemlendiriyor bir güneş kremi olarak aynı zamanda bakım da yaptığını düşünüyorum yüzümü temizledikten sonra bile yumuşak bir his kalıyor geride kullandığım en iyi güneş koruyucu krem

