Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kiehl's Ultra Facial Oil Free Gel Cream
amazon-image
Kiehl's Ultra Facial Oil Free Gel Cream

Kiehl's Ultra Facial Oil Free Gel Cream

Kiehl's 
  4.51  (875 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Ultra Facial Oil-Free Gel Cream, normalden yağlıya dönük ciltler için formüle edilmiş, çabuk emilen bir nemlendiricidir.
  • Sebumu azaltır ve daha sağlıklı ve dengelemiş bir cilt bariyeri oluşturmaya yardımcı olur.
  • Buzul proteini, çöl bitkisi ve salatalık özü içeren bu eşsiz formül, cildin nemini tutmaya ve kuru hava koşullarından korumaya yardımcı olur.
  • Parfümsüzdür.

Nasıl Kullanılır?

Yüzünüzü temizledikten ve tonikledikten sonra, gece gündüz ihtiyaç duyduğunuzda kullanabilirsiniz. Göz çevresinden sakının.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%23
%7
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

bengisu s.
Bengisu S. · 29 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaglıya dönük alerjik bir cilt tipim var her urun kullanamiyorum cunku sivilcelere davetiye cikarmak istemiyorum daha oncede arastirmistim fakat fiyati biraz yuksek diye almaya cesaret edemedim cildim hassas oldugu icin kullanamazsam yazik olurdu buradan deneme firsatim oldu ve iyi ki de oldu inanilmaz nemlendiriyor emiyor hemen kremi yorum yapmak icin 1 hafta bekledim cildimde asla alerjik bir reaksiyon gostermedi sivilce cikarmadi surdukten sonra pamuk gibi oluyor cildim aninda canlilik geliyor simdi ise uzun vadede kullanmak istiyorum sitesinden satin alacagim kesinlikle alin, aldirin :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün küçük boy olmasına rağmen bence bayağı bereketli, cildim yanaklarım normal ve hassas. t bölgem ciddi anlamda kuru. Bu ürünü cilt bakımımın son aşamasında kullandım, jel gibi bir yapısı olduğu için ve yağsız olduğu için gözenek tıkamıyor.son aşamada kullandığım için (serum, losyon vb, sonrasında) nemlendirmesi yeterliydi. Ancak tek başına yeterli gelmez büyük bir ihtimal benimki gibi ciltlere.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra G.
Esra G. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kısa sürede ürünün tepki verme sebebi, uzun süredir cildime iyi gelen bir ürünü uzun süre kullanmamızdan kaynaklandığını belirtmek isterim. Bu ürün görünürde çok küçük. İlk ürün paketiyle karşışaştığımda dediğim; bu ürünü yüzüme bir sürüşte bitiririm. Kullandığımda ise; bu düşüncemin tam tersi oldu. Sürdüğümde yüzümde bir freshlik hissettim. Aynada baktığımda yüzümün canlandığını gördüm. İndirime girerse hemen kapacağım bir ürün 💃
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 33 · Bayburt
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eğer yağlı ve yapış yapış etki bırakan kremleri sevmiyorsanız kesinlikle bu krem tam size göre. Çok hafif bir yapısı var, başta etki etmeyeceğini düşünüyorsunuz ama çok az sürümde bile yumuşacık bir cilt oluyor. Sivilce vs gibi şeyler yapmadı bende. Makyaj alti olarak kullanılabilir mi bilmiyorum, ben genelde gece yatmadan önce ürünü sürüp yattım ve sabah ki o yumuşak hisse bayıldım. Tavsiye edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeliha B.
Zeliha B. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Jel dokulu ve yağ içermeyen nemlendiriciler her zaman favorimdir. Karmadan yağlıya dönük ama bir o kadar da nemsiz bir cildim var. Cildimi güzel bir şekilde nemlendirirken jel yapısıyla asla yapış yapış bir his bırakmadı. Gün boyu parlama sorunumu en aza indirdi. Hızla emilen formülünü ve cildimde bıraktığı ferah hissi sevdim. Karma ve yağlı ciltlilere tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlayda S.
İlayda S. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu nemlendirici o kadar güzel ki, yağsız su bazlı sivilceli ve hasar ciltler için birebir. Çok uzun seneler bu nemlendiriciyi sabah öğle akşam ne zaman yüzüm kurusa kullandım. Müthiş başarılı Sonra yaklaşık 3-4 sene sonra değiştireyim artık dedim. Hiçbir nemlendirici bunun verdiği hissiyatı vermedi. O yüzden kiehlse geri döndüm. Sıfır koku yapış yapış hissi yok. Yüzüm pamuk gibi oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif A.
Elif A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım başka markaların nemlendiricileriyle karşılaştırdığımda çoğundan çok daha hızlı emilen ve ciltteki hissiyatı daha iyi olan bir ürün. Özellikle Clinique'in nemlendiricisi ile karşılaştırdığımda ben Khiels'in bu ürünün cildime daha iyi geldiğini söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi K.
Ezgi K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim. İçeriği de temiz bir ürün. Nemlendirmesi, yaplı bir his bırakmaması, sürdükten hemen sonra etkisinin farkedilmesi oldukça iyi. Çok severek kullandım ve orijinal boyunu satın aldım. Özellikle karma ve yaplı ciltler sevecektir. Sivilce de yapmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Simay Ö.
İrem Simay Ö. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun yapılı kremleri kullanmayı sevmediğimden jel yapılı kremler kullanıyorum. Kiehl's beklentimi karşıladı, fazlalık hissi bırakmadan anında yumuşacık yaptı ve üstelik yapışık bir his bırakmadı. Kokusu güzel, sürünce kızarıklık yapmıyor. Tavsiye edebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceylan Ş.
Ceylan Ş. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kiehl's Ultra Facial Oil Free Gel Cream, hafif ve yumuşak dokusuyla uygulaması çok kolay ve yüzde kolay emilmesi ile bir ürün. Özellikle hızlıca nemlendirmesi ve cildi nemli tutarken bir yandan yağlı bir görüntü bırakmaması da en önemli özelliklerinden birisi. Ben çok sevdim, tercih edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.