Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kiehl's Super Multi-Corrective Eye-Opening Serum
amazon-image
Kiehl's Super Multi-Corrective Eye-Opening Serum

Kiehl's Super Multi-Corrective Eye-Opening Serum

Kiehl's 
  4.47  (1399 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Yaşlanmanın belirgin izlerine karşı 5’i bir arada bakım sunan süper akıllı göz serumu, toparlar, sıkılaştırır, pürüzsüzleştirir, nemlendirir ve göz çevresini canlandırarak gözün çevresinin şeklini onarır.
  • Güçlü içerikleriyle göz çevresine 360 derece bakım yaparak göz şeklinde ve büyüklüğünde belirgin düzelme sağlar.
  • 4 hafta sonunda gözler %42 oranında daha açık görünür.
  • Göz doktorları tarafından hassas gözlerin kullanımı için test edilmiştir.
  • Parfümsüzdür.

Nasıl Kullanılır?

Sabah ve akşam yüzük parmağınızla göz çevrenize nazikçe uygulayın. Gözün iç tarafından başlayarak göz altı kemiğiniz boyunca dışarıya ve yukarıya doğru tampon hareketlerle önce göz altınıza daha sonra da gözünüzün üzerine uygulayınız. Göz pınarına getirmeyin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%26
%8
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kübra S.
Kübra S. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Basarılı bir göz serumu. Yaklaşık beş gün kullandım buna rağmen daha aydınlık bir görüntü sağladığını ve göz altı morluklarda azalma olduğunu net söyleyebilirim. Uzun vadeli kullanımda kırışıklıklarla da mücadele edeceğini düşünüyorum yaşım itibari ile zaten kırışıklık bakımına çok ihtiyacım yok. Ancak yine de 25 yaş üzerinde olduğum için şimdiden yaşlanma karşıtı ürünlere başlamam gerektiğini düşünüyorum. Ve kiehls’in bu ürünü iyi bir baslangıc oldu. Deneme ürün bittiğinde orijinal boyunu satın alacağım çok memnun kaldım. Bizlere bu ürünle tanışma fırsatı sunduğun için teşekkürler denebunu! :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MİHRİBAN A.
Mi̇hri̇ban A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu kremin yapısı orta-light diyebiliriz. Cilde çok kolay nüfuz ediyor. Hafif bir kokusu var kesinlikle rahatsız edici değil, ben çok sevdim. Kullandığım süre zarfında göz altım daha parlak ve canlıydı. Üründeki aktif içerikler anti age bakım sağlıyor. Kiehl's ın tüm ürünleri temiz içeriğe sahip olduğu için gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Ben bir çok ürününü kullanıyorum ve hepsinden inanılmaz memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar Karaca
Bahar Karaca · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün beğenmediğim yönü yok böyle söyleyebilirim. Akışkan bir yapısı var güzelce dağılıyor göz çevresine ve ayrıca iyi bir gerginlik hissediliyor o bölgede. Fakat hiç bir kremin hiç bir ürünün yapamayacağı gibi sürünce yok göz kapağım kalktı aniden, yok gözüm açıldı çekikleşti birden diye bir yorum yapmam sadece diyebilirim ki hafifsel bir etkisi olabilir göz çevresi dersinde bunu da verdiği gerginlik hissiyatına bağlıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 33 · Bayburt
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir ürün. Yorgunluktan sarkan göz altlariniz, göz kapaklarınız varsa aradığınız ürün diyebilirim. Sürekli kullandıklarım arasında olduğu icin gönül rahatlığıyla yazabilirim ki etkisine bayılacaksınız. Göz kapaklarınızda oluşan sarkmalara, yorgunluk belirtilerine çok çok iyi gelecek bir ürün. Pürüzsüz ve sıkılaşmış bir göz çevresi sunuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nelin s.
Nelin S. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim icin göz cevresi urunlerinde en onemlisi ürünün dokusu,emilimi ve cildimi tahris etmemesi. Hassas bir cildim var ve goz cevresi urunleri genelde gozumde sulanma yapip tahrise sebep olabiliyor. Bu serum tam anlamiyla mucize . Yumusacik dokusuyle kolay emiliyor ve aninda canli bir gorunum birakiyor. Tahris ve alerji yapmayan mukemmel.bir urun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza T.
Beyza T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü genel olarak gece yatmadan kullandım. Sabahları uyandığımda göz çevremde bir aydınlık efekti veriyordu. Göz altlarımın tonu daha eşitlenmiş oluyordu. Nemlendirmesi gayet iyi. Çok az bir ürün iki göz altına da yetiyor. Gözlerimde yanma ya da herhangi bir hassasiyet yaratmadı. Ürünü gayet beğendim fakat fiyatından dolayı tercih edeceğimi sanmıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu T.
Burcu T. · 33 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim.Kutudaki en beğendiğim ürün oldu.Uyguladığım anda göz çevremde bariz fark hissediyorum.Göz çevremi birkaç kullanımda bile sıkılaştırıyor, aydınlatıyor ve bunu aynada fark edebileceğim düzeyde yapıyor.Yapısı ve kullanımı kolay.Kesinlikle tekrar alabileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren Ö.
Ceren Ö. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben kiehlsın avokadolu göz kremini kullanıyorum.bunu öncesinde denedim zaten serum yapılı. Sevdim 4. Günüm gözle görülür bir etki aynaya baktığımda çok farketmedim ama rahatlama etkisini ve nemlemdirme etkisini hissediyorum. Yüz masajıyla desteklemenizi tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin D.
Yasemin D. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü hem kendimde (20) hem de annemde (47) denedim. Her ikimiz de hassas göz çevresine sahibiz ancak ben pek çok ürünü kendi yaşım için dahi olanları kullanamıyorum. Ya kızarıklık ya şişlik, en iyi ihtimalle ağırlık yapıyorlar ancak bu ürünü rahatlıkla sürdüm o sebeple oldukça beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
bengisu s.
Bengisu S. · 29 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vaat ettigi gibi goz cevresini nemlendirmesi baya basarili kaz ayaklarim hafif cikmisti biraz toparladi gibi geldi ama tabi tam etkiyi gormek icin minimum 1 ay kullanmak gerek tekrar almayi dusunuyorum kisa surede biraktigi hissi sevdim ama tabi makyaj yapilmamasi gerek cunku surdugumde kapaticimla dagitmak zor oluyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.