Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado
amazon-image
Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado

Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado

Kiehl's  · www.kiehls.com.tr
  4.48  (1746 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Avokado Yağı ile formüle edilmiş göz bakım kremi

En popüler göz kremimiz olan ve Avokado Yağı içeren bu yumuşak formül, göz çevresini nazikçe nemlendirir.

  • Yağ içinde su molekülü şeklindeki benzersiz formülü, göz çevresine nem bombardımanı ile anında canlılık kazandırır.
  • Benzersiz, konsantre dokusu göze nüfuz etmez.
  • Göz doktorları tarafından test edilmiştir.
  • Dermatologlar tarafından test edilmiştir.

Nasıl Kullanılır?

Cildi aşağıya doğru çekmeden parmak uçlarınızla göz çevresindeki kemik boyunca nazikçe sürün.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%23
%10
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
aslında kullandığım bir üründü. nemli bir görüntü bırakıyor ve bir süre sonra tamamen emiliyor. cildim karma olmasına rağmen göz çevresi kuruluğu çok yaşarım, hatta egzama tarzı döküntüler olur. bu ürün onları tamamen geçirmişti. zamanla da göz çevresini net biçimde aydınlatıyor, dinlendiriyor. artan fiyatlardan dolayı aralıklı olarak kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Z.
Zeynep Z. · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli gördüğüm ve denemek istediğim bir üründü. Sabah akşam uyguladım. Etkisi uzun süreli ve dayanıklı. Uyandığımda ve terlediğimde bile göz altım nemli kalıyor. Fiyatı yüksek ancak nokta kadar ürün iki göze yetiyor. Deneme ürününü bile 1 hafta sabah akşam kullandım. O kadar bereketli yani. Hemen kendi web sitesinden sipraiş ettim. Ba yıl dım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül Ayten K.
Betül Ayten K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Göz kremi kullanan bir çok influencer ve yakın çevremden methini duyduğum bir üründü. Ben de hak verdim kısa bir süre deneyimleyebildim ancak minik bir boyunu alıp kullanmaya bir süre daha devam edebilirim. Nemlendirmesi kesinlikle iyi 10-15 dakika dolapta bekletilip daha sonra yorgun göz altlarına sürülünce morluklara ve şişliklere o soğuk etkisiyle daha iyi geldiğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Goncagül A.
Goncagül A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu krem benim gibi göz çevresinde kuruluk yaşayan kadınlar için kurtarıcı olabilir👍🏻 Adında da yer aldığı gibi içinde avakado yağı barındırıyor. Avakado nemlendirmede çok etkili. Kremin ilk etapta kıvamı öncelikle gözümü korkutsa da krem cildimle buluşunda sıvılaşıyor kolayca emiliyor. Kısaca göz altı morluklarına çok iyi gelmese de nemlendirme de oldukça başarılı👏🏻👏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tek kelime baaaaayılllldııııımmmmm....nemlendiriyor yağlandırmıyor pürüzsüz bir doku sağlıyor, makyaj altında da çok başarılı, azıcık kullanmak yetiyor, çok bereketli bir ürün. Aşık oldum resmen, bu kadarını beklemiyordum, ürünü duymuştum ama deneme şansım olmamıştı. Teşekkürler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgisu K.
Ezgisu K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle cildime göre ve hiç bir iğreti yapmadı. İsteğim nemlendirme etkisi, gece sürüp yattığımda sabah hissediliyordu. Ayrıca gündüz sürdüğümde ise göz çevremde nem akşama kadar hissediliyordu. Bunun yanında belki bana öyle geliyor ama üst üste kullandığım günlerde göz çevresi morluklarımı azalttığını söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazal D.
Hazal D. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun bir yapisi olduğunu bildigim icin gece yatmadan once uyguladim cok az bir miktari tum göz çevreme yetti sabah kalktigimda göz cevrem hala nemliydi kuru bir bölgede yaşadığım icin nem veren ürünler her zaman tercihim oluyor bu ürünü de cok begendim cok hafif ve nemlendirmesini basarili buldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe D.
Gökçe D. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü çok duymuştum ve tester istemeyi düşünüyordum denemek için, kutudan çıkması güzel oldu. 4 gece deneme imkanım oldu, bıraktığı hisi çok beğendim. Sabah kalktığımda göz altlarım tamamen neme doymuş haldeydi. Cildim hassas olduğu halde herhangi bir sorun çıkartmadı. Beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÖZGE Y.
Özge Y. · 33 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Piyasadaki diger goz cevresi kremlerine gore cok farkli bir yapısı var. Surerken krem gibi bir yapısı olsada urun goz cevresinde hemen dagilarak su bazli bir hal aliyor. Bu hafif yapisini gercekten cok sevdim.. Makyaj altinada rahatlikla uyguluyorum.. Tesekkurler Kiehls ! Tesekkurler Denebunu.com !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bengüsu D.
Bengüsu D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü duymuştum fakat deneme şansım ya da deneyen bir tanıdıktan yorum alma şansım olmamıştı, internetteki yorumları pek kaale almam çünkü herkesin her üründen beklentisi farklı, bunu dener denemez hemen avrupada ikamet eden amcama siparişimi verdim kargomu bekliyorumm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.