Kiehl's Clearly Corrective Brightening & Exfoliating Daily Cleanser
Cilt görünümünü aydınlatıcı yüz temizleyici cildi nazikçe temizlerken, çevresel kirliliğe karşı cildi arındırmaya yardımcı olmak üzere formüle edilmiştir. Beyaz huş ağacı özü ve inci taşı içeren temizleyici, ciltteki kirlilik kalıntılarını etkili bir şekilde temizlerken, cildin daha pürüzsüz ve ışıldayan bir görüntü kazanmasına yardımcı olur.
Nasıl Kullanılır?
Günde 2 kere kullanıma uygundur. Temiz parmak uçlarınıza az miktarda alın ve nemli cilde yukarı doğru dairesel hareketlerle nazikçe uygulayın. Göz çevresiyle direkt temasından kaçının. İyice durulayın veya nemli bir havlu yardımıyla temizleyin. Göz çevresiyle teması durumunda, derhal bol su ile durulayın. Daha iyi sonuç için, devamında cilt bakım rutininizi uygulayın ve günlük bir güneş koruyucu kullanın.
Puan dağılımı
Yıkarken hafif peeling etkisi de yaratıyor. Yüzümdeki lekelere hızla etki gösterdi. Ayrıca akne yapmıyor ve iyi temizliyor. Orijinal boyunu da satın aldım. Lekeli ve akneye yatkın ciltler memnun kalacaktır.
Sen nasıl bir temizleyicisin öyle.. deneme boyu biter bitmez orijinal boy alacağım. Kullandığım başka temizleyiciler sanki şimdiye kadar temizlememiş gibi. Aydınlandı yüzüm ilk yıkamada hemen ablama tavsiye ettim oda aşırı memnun teşekkürler
Yüzü yıkadıktan sonra kurutmayan bir ürün. İçindeki tanecikler nazik bir şekilde peeling yapıyor. Belirgin bir kokusu yok. Az bir miktar kullanmak yetiyor. Ürünü beğendim fakat fiyatından dolayı tercih etmem.
Gelen deneme urunleri arasinda en en en sevdigim bu oldu. Gunluk kullaniyorum. Hem cildi cok guzel arindiriyor, hem asindirmiyor, hem de cok guzel nemlendiriyor. Gercekten cok begendigim bir urun oldu. Satin almayi dusunuyorum.
Özellikle çene etrafında olan lekelerimde ciddi bir azalma oldu kremi kullandıktan sonra. Güneş sebebiyle bu mevsimde çok sık kullanamıyorum ancak kış rutinime mutlaka ekleyeceğim çünkü etkisini gerçekten gördüm ve çok memnun kaldım.
içinde granüller var ama bu beni rahatsız etmedi çünkü doğal ve agresif olmayan granüller bunlar. cildi iyi temizliyor, ufacık kullanmak yetiyor ve fiyatını hak ediyor. Ürünü kullandıktan sonra cilt tertemiz oluyor ama asla gerilme vs yaşanmıyor.
Ürün içinde ufak partiküller var bu sayede peeling de yapmış oluyor. Ben çok memnunum hem ferahlatıyor hem de yumuşacık yapıp aydınlatıyor yüzümü:)
Hafif peeling yapılı olduğu icin gunde 2 kere degil de haftanın bazı günleri kullanmaya karar verdim ben. Kullandiktan sonra daha canlı bir cildim oldugunu hissediyorum
ürünü kullanmaya başladıktan sonra cildimde derinlemesine temizliği hissettim ve ton eşitsizliklerini ortadan kaldırdı. kendi cildimde cilt tonunu açma etkisini gözlemledim
Cildimi kurutmadan temizledi ve sivilce yapmadı. Yıkadıktan sonra cildimin daha parlak ve aydınlık gözüktüğünü farkettim. Sevdiğim bi ürün oldu.

