Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kidsbiotic Drops
amazon-image
Kidsbiotic Drops

Kidsbiotic Drops

KidsBiotic Drops  · www.proprobiotic.com.tr
  4.56  (4946 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Kidsbiotic Drops, içeriğinde 3 Milyar aktif Lactobacillus rhamnosus GG (ATCC 53103) bulunan bir probiyotiktir. 

  • Gluten içermez.
  • İlave şeker içermez.
  • Veganlar ve vejetaryenler için uygundur.
  • Renklendirici, tatlandırıcı & koruyucu içermez.

Kidsbiotic Drops; İnsan sağlığı için yararlı faaliyet gösterir ve bu faaliyetler birçok klinik çalışma ile kanıtlanmıştır.

Kidsbiotic Drops antibiyotik tedavisi sırasında bağırsak mikroflorasının dengesini korumak ve ishal durumunda çocukların normal bağırsak florasını geri kazanması için ideal bir probiyotiktir.

Nasıl Kullanılır?

  • Tavsiye edilen günlük kullanım dozu: 3-10 yaş çocuklar için; Günde 5-10 damla, 11 yaş ve üzeri yetişkinler için; Günde 15 damla tüketilmesi önerilir.
  • Kullanmadan önce iyice çalkalayınız.
  • Direkt ağız içine ya da oda sıcaklığında süt, yiyecek veya meyve suyuna damlatarak tüketiniz.
  • Açıldıktan sonra 30 gün içerisinde tüketiniz.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%27
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Tolga Arı
Tolga Arı · 23 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadının kötü olmaması ve yiyecek içeceği Damlatılabilmesi çocuklar için iyi olmuş ve sadece birkaç damla damlatmak yeterli olması Farkına bile varmadan çocuklara ilaç iç tirme de etkili, ürünün sağlık üzerindeki etkisine yazılanlar gerekli bir takviye olduğunu gösteriyor tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep tuğba s.
Zeynep Tuğba S. · 30 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Damla olarak kullanılabilmesi ve yoğurt ekmek vb yiyeceklere dökülerek kullanılması bakımından çok sevdiğim bir ürün oldu. Aynı zamanda gluten, şeker ve tatlandırıcı içermemesi nedeniyle herkese gönül rahatlığıyla öneririm kendim de kesinlikle kullanmaya devam edeceğim ürünü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sercan A.
Sercan A. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kızımın ara sıra tuvalete çıkma problemi oluyordu, sanki bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra sorun azalmaya başladı. Kullanmaya devam edeceğim .keşke bu tarz uzun sureli ürünleri 1 ay sonra tam kullandıktan sonra değerlendirme fırsatımız olsaydı, daha kesin görüşlerimizi aktarabilirdik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ş.
Elif Ş. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa kullandım çocuklarıma. 4.5 gün gibi kısa bir sürede etkisini göstermeye başladı. Kesinlikle tek probiyotik tercihim bu ürün olucaktır. Direk damla yoluyla ağızdan damlatılması çok iyi. İçindeyse hiç bir şekilde katkı maddesi bulunmuyor. Gluten ve şeker bile yok...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zühal k.
Zühal K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuğum için tamamen doğal bir ürün araştırıyorum. Malum artık her şey katkı maddesi içeriyor. ama bu ürünü çok beğendim gözüm kapalı kullandım. damla damla olması da kolaylık sağlıyor. daha kolay oldu çocuğuma vermesi. gönül rahatlığıyla satın alabilirsiniz. ben gerçekten çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi A.
Sevgi A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı pek yok tatsız bir ürün. Bir şeylere karıştırarak da verilebiliyormuş ama bu şekilde de tüketilir rahatsız eden bir tadı yok. Kullanımı pratik. 3-10 yaş grubuna 1-2 ölçek 11 yaş ve üzerine 3 ölçek tavsiye ediliyor. 1 ölçek 0,33 ml. Damlalıklı olması güzel bir anda boşalmıyor şişeden. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 32 · Kilis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben hiç bu ürünü kullanmamıştım 4 yaşında bir kızım var zaten ona uygun olarak göndermişler sabah kahvaltıdan sonra verdim 5 ml zaten içinde 10 damlaya yakın var öğlen yemek yemeyen kızım karnım acıktı dedi çok sevindim artık bu markanın ürünlerini çocuklarıma alırım teşekkürler 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ruken B.
Ruken B. · 35 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doktor tavsiyesiyle kızım için kullandığımız toz formda başka bir ürün vardı onun yerini aldı damla formunda olması gayet güzel kullanım açısından çocuğa verirken hiç zorlanmiyorum en onemlisi de katkıda maddesi içermemesi gluten şeker yok etkisi daha hızlı favori ürünlerim arasında
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülay Y.
Gülay Y. · 36 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Probiyotiklerin insan vücudu için ne kadar faydalı olduğunu biliyorum. Bu ürünü denemeden önce farklı bir marka kullanıyordum. Ama denedikten sonra çok memnun kaldım. Uygun fiyatada bulunca 5 şişe sipariş verdim. 2 çocuk olunca 1 şişe hızlıca bitiyor. Bence büyük boyunu uretebilirler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep G.
Zeynep G. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kendim icin uzun zamandir bagisiklik guclendirici bi takviye ariyordum.kidsbiotic i deneme firdati buldum ve cok memnun kaldim.4 gundur kullanmmaa ragmen hemen etkisini gosterdi. Gune daha dinc basliyorum. önumuzde kış ve malum pandemiden oturu alip kullanmya devam edecegim. Tesekkurler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.