Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kidsbiotic Drops
amazon-image
Kidsbiotic Drops

Kidsbiotic Drops

KidsBiotic Drops  · www.proprobiotic.com.tr
  4.56  (4946 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Kidsbiotic Drops, içeriğinde 3 Milyar aktif Lactobacillus rhamnosus GG (ATCC 53103) bulunan bir probiyotiktir. 

  • Gluten içermez.
  • İlave şeker içermez.
  • Veganlar ve vejetaryenler için uygundur.
  • Renklendirici, tatlandırıcı & koruyucu içermez.

Kidsbiotic Drops; İnsan sağlığı için yararlı faaliyet gösterir ve bu faaliyetler birçok klinik çalışma ile kanıtlanmıştır.

Kidsbiotic Drops antibiyotik tedavisi sırasında bağırsak mikroflorasının dengesini korumak ve ishal durumunda çocukların normal bağırsak florasını geri kazanması için ideal bir probiyotiktir.

Nasıl Kullanılır?

  • Tavsiye edilen günlük kullanım dozu: 3-10 yaş çocuklar için; Günde 5-10 damla, 11 yaş ve üzeri yetişkinler için; Günde 15 damla tüketilmesi önerilir.
  • Kullanmadan önce iyice çalkalayınız.
  • Direkt ağız içine ya da oda sıcaklığında süt, yiyecek veya meyve suyuna damlatarak tüketiniz.
  • Açıldıktan sonra 30 gün içerisinde tüketiniz.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%27
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Deniz A.
Deniz A. · 46 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuklarımın biri 4,5 diğeri 8,5 yaşında. İkisinin de sık sık bağırsak problemi oluyor. Tesadüfen ürün bana ulaştığı zamanlarda, küçük kızım bi 10 gündür kabızlık sıkıntısı yaşıyordu. Meyvelerle falan çözmeye çalışıyordum ama tam bi hareketlenme rahatlama elde edemedik. ama ürün geldiğinde hemen 3 damla iki kızıma da verdim. ikinci gün de verdim. İnanamadım. O akşam çocuğun bağırsakları derhal hareketlendi ve tam anlamıyla çocuk dışkılamayı başarabildi ve çok rahatladı. gerçekten ben bu kadar hızlı etki edebiliyor olmasına inanamadım. hala devam ediyoruz. Kabızlığı çözüp ishal falan olmadı çocuk. Üretici firmayı tebrik ediyorum. herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasin K.
Yasin K. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk yeğenime kullandırdım direk kaşığa damlatıp verdiğim için içemedi bende o şekilde denedim bende içemedim meyve suyuna damlatınca o da fark etmedi bende yeğenim 2,5 yaşında tuvalet düzeni yoktu bu ürünü kullandıktan sonra tuvalet düzeni yerine oturmaya başladı ben ara ara ishal olurdum olmamaya başladım gerçekten başarılı bir ürün olmuş diyetisyenlik bölümü okuduğum için şunu biliyorum sezeryan doğan bebeklerin normal doğum ile doğan bebeklere göre bağırsak bakterileri daha az oluyor hem bu açıdan hemde kendi üstümde demeyip gördüğüm şeyleri çevremde bu tip şikayet çeken kişilere önerebileceğim bir ürün olmuş elinize sağlık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sebiha G.
Sebiha G. · 29 · Iğdır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kidsbiotic daha önce duydum fakat 5 ml 87 tl olduğu için almadım fakat ürün bana denebunu kutumda çıktı kullandık çok memnun kaldım hem çocuklar için çok iyi ilaç desen icmezler fakat meyve suyuna kattım 😁 yoksa başka türlü icmezdi damla şeklinde olması çok iyi bu yüzden sevdim gluten ve şeker içermemesi katkı madde olmaması renklendirici tatlandırıcı içermemesi de beni çok etkiledi ki Zaten vejeteryanlara da uygun olması da çok iyi herkes gönül rahatlığıyla tercih edebilir ki zaten ben de artık Şüphe kalmadan tercih edecem parasının hakkını verir kısa zamanda etksii de oluyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sıdıka K.
Sıdıka K. · 39 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuklarım öncelikle tadından tereddut ederek kullanmak istemwdiler. Ama ertesi gün dolaptan çıkarıp kullanmak isteyen de kendileriydi. İkinci beynimiz bagiesaklarimiza dikkat etmemizin çok önemli olduğunun bilincinde olan biri olarak sık sık probiyotik takviyesi yapmaya çalışırım zaten çocuklarıma. Bu üründen de çok çok memnun kaldım. Bebekler için kullanılan farklı markanın bu şekilde bir ürünü var. Ben aynı markanın bebek için kullanilabilen ürünü olsa da alırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Naciye T.
Naciye T. · 64 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mükemmel bayıldım kesinlikle tavsiye ediyorum neden mi? 3 yaş ve üzeri oluşu güven verici, çünkü; 3 yaşında ki çocuklar bile güvenle kullabiliyorsa yetişkinler için tereddütsüz kullanılır. Glutensiz, şeker içermiyor ve katkı maddesi yok. Ayrıca renklendirici içermiyor daha daha ne olsun mükemmel içerik. Damla formu olmasıda kolay kullanım sunuyor. Özellikle antibiyotik kullanımı ve sonrasında tam bir kurtarıcı barsak dostu. Barsaklar 2.beynimiz iyi bakmak için katkısız, zararsız içerikli takviye edici gıda.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELif Y.
Elif Y. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu tarz bir ürün kullanmamiştik, balık yağı ve vitamin içerikli ürün kullandık oğlumun iştahsızlığı için bir süredir yeni bir ürün arayışı icerisindeyken denk geldi diyebilirim gelir gelmez icerigini okuyunca ismini daha önce hiç duymamama rağmen güvenle kullanmaya başladim.10 damla ile başladık kokusu beni biraz rahatsız etse de oğlum sevdi düzenli olarak kullandik ürün özelliklerinde iştah açma özelliği yazmamasına rağmen yemesi daha iyi umarım böyle devam eder 🙌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde A.
Gözde A. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu ürünü hiç kullanmadım. Fakat damla şeklinde olması büyük kolaylık sağlıyor. İçerisinde katkı maddesinin olmaması da çok güzel bir şey.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melkan S.
Melkan S. · 38 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kizim bebekken netten arastirip buldugum baska markanin probiyotigini kullanmistik daha once..dene bunu gercekten bir kez daha kalbimi okudun 🙏🏻2 hafta kadar once bagirsak enfeksiyonu gecirdi kizim(ishal,kusma)o zaman doktor tavsiyesi olan ilaclarla iyilestik ama ustune denebunu bizekidsbiotic drops probiyotik gondererek takviyemizi aldik simdilik cok sukur bi sorunumuz yok tabiki etkisinide bilemiyoruz ama ben inaniyorum faydasini gorecegiz bundan sonra eksik etmeyecegim urunlerden bi tanesi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özge bahadırlı
Özge Bahadırlı · 36 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
KUCUK BOY OLDUĞU İÇİN NASIL BİR FAYDA SAĞLAR BİLMEDİĞİM İÇİN YORUMA ŞUNU EKLEMEK İSTİYORUM DENEMEDİĞİM Bİ ÜRÜN DÜ VE DENEME ŞANSI YAKALDIM DENE BUNU TŞK EDERİM BUNUN DIŞINDA ÜRÜN VİTAMİN DEPOSU OLDUĞUNU DEFALARCA OKUDUM EMİNİM BEDENİME KATKI SAĞLAMIŞTIR EN AZINDAN PANDEMİ SURECİNDE BAĞIŞIKLIK SİSTEMİM DE Bİ J KADEME OLSA DA GÜÇLENME YAŞAMIŞIMDIR DIYE DUŞÜNÜYORUM KATKISIZ OLMASI VE KIMYASAL OLMADIĞI İÇİN BU URUNU SATIN ALIP KULLANABLIRIM DR RECETESİ İLE ALINMADIĞI İÇİN İSTEDİĞİMİZ ŞEKİLDE ALIP KULLANABİLİRİZ:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice S.
Hatice S. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce karşılaşmadığım bir marka ama biraz araştırınca güvenle kullanabileceğimi anladım. Ürünün damla formunda olması, katkı maddesi içermemesi beni rahatlattı diyebilirim. Çocuklarımın öğle vakti sütlerine 3 damla damlatarak tüketiyorum ben. Şimdiye kadar herhangi bi sorunla karşılaşmadık. Severek tüketiyoruz. Herhangi bir kötü koku, tat değişikliği yok üründe. Ayrıca gayet de bereketli güzel bir ürün..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.