Kérastase Aura Botanica Essence D'eclat Çift Fazlı Sprey Yağ
Isıdan koruyucu ve besleyici, yağ formüllü saç bakım yağı:
%98 doğal içeriklere sahiptir. Saçı ağırlaştırmadan besler, nemlendirir. Kurutma sırasında saçtaki kabarıklığı ve elektriklenmeyi önler. 230 dereceye kadar saça ısı koruması sağlar.
İçerikler:
Hindistan Cevizi Yağı: Besleyici lipitlere sahip, organik ve sorumluluk sahibi üretim ürünü olarak sertifikalandırılmış, elle iki kez ezilerek yapılarak üretilen saf hindistan cevizi yağı.
Argan Yağı: Fas ormanlarından elde edilen ultra zengin argan yağı, aralarında Omega 6 ve 9'un da bulunduğu aktif içeriklerinin korunması için elle sıkılmıştır.
Nasıl Kullanılır?
Kullanım öncesi iyice çalkalayın. Temiz ve havlu ile nemi alınmış saçın boy ve uçlarına uygulayın. İnce telli saçlar için 1-2 sprey, kalın telli saçlar için 3-4 sprey uygundur.
Puan dağılımı
zaten markanın ürünlerine bayılıyorum bu ürüne de bayıldım. saçlarımı yumuşak ve parlak yapıyor. yalnız çift fazlı olduğu için çok fazla sıkmamak gerek. bir kaç sefer sıkmak yeterli geliyor. ben bazen kuruttuktan sonra tek fıs saçlarıma sıkıyorum parlaklık versin diye.
Sprey şeklinde kullanılıyor az miktarda kullanmak yetiyor. Isı işlemi öncesi kullanması uygun, saçı çok iyi nemlendiriyor. Ürünleri kokusuz ve doğal. Saçı ağırlaştırmıyor. Severek kullanıyorum, vaad ettiklerini gerçekleştiriyor. Saçları yumuşak yapıyor. Kokusuz ürün sevenler için ideal.
Üründen genel olarak memnun kaldı. Özellikle kullanım sonrası asla yağlı hissiyatı bırakmaması saçı ağırlaştırmaması oldukça başarılı. Saçlarıma işlem uygulamadan önce kullandım. Kabarmasını çok engellediğini söyleyemem ancak saçlarım fön sonrası daha parlak göründü gözüme:)
Bu ürün gerçekten çok iyi saçlarım boyalı olduğu için banyodan sonra çok karışıyor ürünü sıkıyorum yumuşak oluyor hemen taranıyor. Pantene kullanıyordum onun gibi yağlı his vermiyor. Hatta sıktığımda hiç bir etki yapmaz diye düşündüm çünkü hiç yağlı his yoktu ama sonuç yumuşak saçlar. Ürün alınır
Uygulaması kolay yağlı his bırakmıyor çok güzel kokuyor ağırlık yapmıyor saçta yağlı ama asla yağlı hissiyatı vermiyor yumuşak yapıyor saçımı yalnız fiyatı yüksek bütçeme uymuyor sürekli kullanamam dene bunu sayesinde çok merak ediyordum denemiş oldum teşekkürler
Ürünün saçımın elektriğini alması çok hoşuma gitti. Parlaklık etkisini hissettim. Hafif ve hoş bir kokusu var. Saçı ısıya karşı koruması ve içeriğinin doğal oluşu zaten mükemmel. Sürekli kullanmak isteyeceğim bir ürün oldu.
Saclarima verdigi parlakligi ve yumusakligi tarif edemem. Buyuk boyunu kesinlikle edinmem gerek. Eger saclariniz dalgali ve gur ise edinmenizde fayda vardir:) denebunu sayesinde uygun fiyatli edindim❤️
Ürün çift fazlı olduğundan direk tam olarak yağ gibi değil ayrıca sprey şeklinde olmasıda kullanımı kolaylaştırıyor. Tabi çok aşırı sürmemek lazım ozaman haliyle ağırlık yapıyor ama düzgün kullanımda saçlar yumuşacık.
İçeriği iyi,saçı ağırlaştırmadan elektriklenmeyi alıyor tek kötü yanı kokusu..Kokusunu hiç sevemedim.Kokusu dışında saçı parlatması,beslemesi elektriklenmeyi alması, paraben ve sülfat içermemesi bakımından başarılı bir ürün.
Saç onarımına yardımcı olan çok kullanışlı bir ürün. Hafif yapısı ve ağır olmayan kokusuyla herkesin severek kullanabileceğini düşünüyorum.

