Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kérastase Aura Botanica Creme de Boucles Bukle Belirginleştirici Bakım Kremi
amazon-image
Kérastase Aura Botanica Creme de Boucles Bukle Belirginleştirici Bakım Kremi

Kérastase Aura Botanica Creme de Boucles Bukle Belirginleştirici Bakım Kremi

Kérastase 
  4.36  (1400 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Bukle belirginleştirici, doğal içeriklere sahip bakım kremi:

Amazon'dan Murumuru yağı, şekillendirmeyi kolaylaştırmak için kıvırcık saçlara anında nüfuz eder. Bukleler ayrılır, kabarmayı azaltmaya yardımcı olur. Bukleleri daha yönetilebilir hale getirmek için idealdir. Sülfat, silikon ve paraben içermez. 230 °C' ye kadar koruma sağlar.

İçerikler:

Gliserin: Saçta var olan nemi hapseder, saçın daha yumuşak ve parlak olmasını sağlar. Shea Yağı: Saçları nemlendirir, saçların daha parlak ve canlı görünmesine yardımcı olur. 

Aloe Vera Suyu: Saç ve saç derisini temizler, saça nem kazandırır. Murumuru Yağı: Peru ve Brezilya’ya özgü bu bitki, saça nemi nüfuz ederek saç şekillerinin kontrol altına alınmasını sağlar.

Isıdan koruyucu ve besleyici, yağ formüllü saç bakım yağı:

%98 doğal içeriklere sahiptir. Saçı ağırlaştırmadan besler, nemlendirir. Kurutma sırasında saçtaki kabarıklığı ve elektriklenmeyi önler. 230 dereceye kadar saça ısı koruması sağlar.

 

İçerikler:

Hindistan Cevizi Yağı: Besleyici lipitlere sahip, organik ve sorumluluk sahibi üretim ürünü olarak sertifikalandırılmış, elle iki kez ezilerek yapılarak üretilen saf hindistan cevizi yağı.

Argan Yağı: Fas ormanlarından elde edilen ultra zengin argan yağı, aralarında Omega 6 ve 9'un da bulunduğu aktif içeriklerinin korunması için elle sıkılmıştır.

Nasıl Kullanılır?

Kullanım öncesi iyice çalkalayın. Temiz ve havlu ile nemi alınmış saçın boy ve uçlarına uygulayın. İnce telli saçlar için 1-2 sprey, kalın telli saçlar için 3-4 sprey uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%26
%7
%4
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Esra Ç.
Esra Ç. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Silikonsuz olması harika. Ayrıca kuru ve ince telli saçlarımda ağırlık yapmadan yağlandırmadan kalıcı bir şekilde bukle belirginleştirdi. İlk kurudğunda biraz sert oluyor fakat mıncıklayarak alıyorum sertliğini. Çok beğendiğim bir ürün oldu..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
TUTKU D.
Tutku D. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kurutmadan önce nemli saçlarıma uyguluyorum, bu şekilde kurutuyorum. Kurutma esnasında da sonrasında da saçlarım elektriklenmiyor, yumuşacık kalıyor. Şekillendireceğim zaman ise sprey olanını kullanıyorum ve saçlarım şeklini gün boyu koruyor, kabarmıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevcan G.
Sevcan G. · 26 · Karaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürünü çok sevdim çünkü çok ince bir yapısı var krem gibi bile değil ilk başta bu mu belirginleştirecek diye düşünüyor insan ama sonrasında hiç ağırlık yapmıyor yok gibi ve bukleleri çok güzel belirginleştiriyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Ç.
Özge Ç. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Buklelerimi belirginleştirdi ama kokusu konusunda pek emin değilim daha tatlı hoş bir koku beklerdim. Bir de boyut olarak gerçekten çok küçük kalıyor. Tüp hemen bitecekmiş gibi çünkü baya sıkmak gerekiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza N.
Beyza N. · 31 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk denemem de güzel sonuç aldım kıvırcık saçlarımda etkisi güzel oldu elektriklenme hiç yok denebilir fakat kırı küçük olduğu için ve saçlarım aşırı gür ve uzun olduğundan bir aya biter çok memnun kalırsam tekrar alırım ama
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema K.
Sema K. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak kokusu mükemmel sprey değilde belirginleştiricinin krem olması çok güzel kremden böyle bir sonuç alacağımı beklemiyordum doğrusu ayrıca saçları ısıya dayanıklaştırması da cabası bu ürünü her konuda çok sevdim kesinlikle tavsiye ettiğim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vigo ile denedim,az bir miktar ürün bile yeterli oldu.Kesinlikle saçı sertleştirmiyor,kabarmasını elektriklenmesini önlüyor, saçta ağırlık hissi vermiyor, kesinlikle dalgalı saç kullananlar bu ürünü denemeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin G.
Aylin G. · 44 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle bundan sonra tercih edeceğim ürünlerden olacak. Elektriklenmeyi azaltıp bukleleri gerçekten hareketlendiriyor ve bunu saçı ağırlaştırmadan yapıyor. Kokusu da kalıcı, diğer ürünler gibi 1 saat sonra kaybolmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ç.
Esra Ç. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıcı sebebiyle yıpranan saçlarımı kestirmeyi düşünüyordum kıvırcık saçım yıprandığı için düzleşmişti. Ürünü 2-3 defa kullandıktan sonra kestirmekten vazgeçtim gözle görülür şekilde saçlarıma dalgasını kazandırdı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bengü P.
Bengü P. · 51 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçım ince telli ve dalgalı, şekillendici kullanmazsam gün sonuna kadar sönüyor. Bu ürünle birlikte hacmini ve dalgaları kaybetmedi. Kokusu da çok hoş, Bildiğim bir ürün değildi, denemek içim almıştım, iyi ki de almışım, bu ürünü kullanırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.