Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kemal Kükrer Yudumluk Sandaloz Sakızlı Elma Sirkesi
amazon-image
Kemal Kükrer Yudumluk Sandaloz Sakızlı Elma Sirkesi

Kemal Kükrer Yudumluk Sandaloz Sakızlı Elma Sirkesi

Kemal Kükrer  · kemalkukrer.com.tr
  4.78  (446 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Elma sirkesinin iyiliği, doğal sandaloz sakızının etkisi ile buluştu!

Yapılan bilimsel araştırmalarda kanıtlandığı üzere, elma sirkesinin vücudumuza pek çok faydası olduğu, özellikle yağ yakımında ve kilo vermede yardımcı olduğu bilinmektedir. Sandaloz sakızı da işte tam bu konuda öne çıkan, kilo vermeye yardımcı etkisi ile bilinen doğal bir ağaç reçinesidir. Kemal Kükrer’in kaliteli elma sirkesi ve doğal sandaloz sakızının birleşiminden oluşan bu ürün lezzetli ve yumuşak içimi ile formuna önem verenlerin favorisi.

Kemal Kükrer'den içimi kolay Yudumluk Sandaloz Sakızlı Elma Sirkesi’ni her gün 3 çorba kaşığı olarak suyunuza veya dilediğiniz başka bir içeceğe katarak tüketebilirsiniz.

Bu ürünün içinde sadece şunlar var:

Elma Sirkesi, Sandaloz Sakızı (%9)

Koruyucu, renklendirici, tatlandırıcı içermez!

Vegan tüketime uygundur.

 


Nasıl kullanılır?

Kemal Kükrer'den içimi kolay Yudumluk Sandaloz Sakızlı Elma Sirkesi’ni her gün 3 çorba kaşığı olarak suyunuza veya dilediğiniz başka bir içeceğe katarak tüketebilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%73
%17
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Burcu Y.
Burcu Y. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Biz ailece normalde vücut sağlığımız için zaten elma sirkesini severek kullanıyoruz. Yeni ürün bize içim yumuşaklığı açısından çok güzel geldi. Normalde daha çok seyrelttiğimiz sirkeyi bu kez rahat rahat içebildik. İçimlik elma sirkesi için tercihimiz bundan sonra budur :) Güzel paketleme için ayrıca teşekkürler, çok özel hissettirdi..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza B.
Beyza B. · 26 · Aksaray
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk başta görünümden bahsetmek gerekirse kapak açılışını çok beğendim bütünen çıkmıyor, tadına gelecek olursak da klasik elma sirkesinden kesinlikle daha hafif bir tadı var bu yüzdendir ki büyük ihtimalle bir daha elma sirkesi alacağım zaman klasiği değil de sandaloz sakızlı elma sirkesi i tercih edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
dilek g.
Dilek G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kemal kükrerin sirkesini normalde evdede kullanırim bu ürünü çok beğendim içimi güzel ilk sirke tadından sonra sakız aroması kalıyor damakta salatada sos olarak da çok güzel oluyor ama ben direkt içimi tercih ettim cam şişede olması özellikle dikkat ettiğim konulardan birisi vegan tüketime uygun olması da cabası 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur Ç.
İlknur Ç. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kemal Kükrer Yudumluk Sandaloz Sakızlı Elma Sirkesi, güne başlarken kolay içimiyle ön plana çıkıyor. Koruyucu, renklendirici, aroma verici ve katkı maddesi içermemesi oldukça önemli. Ayrıca vegan beslenenler de düşünülerek vegan tüketime uygun olarak üretilmiştir. Kilo verme sürecinde olanlara da tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda A.
Seda A. · 36 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten kokusu ve tadı çok güzeldi. Gelir gelmez hemen denedim. Diğer sirkeler gibi keskin tadı yok ve ayrıca kötü kokusu da yok. Ben çok beğendim. Aroması olması ayrıca çok iyi. Herkese kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün oldu. Artık kemal kükrer sirkesi kullanacağım. Çok teşekkür ederim denebunu.com :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslıhan K.
Aslıhan K. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kemal Kukrer kalitesi her zamanki gibi anlaşılıyor. Bu Ürünü diğerlerinden ayıran özelliği aroması, hem içilebilir nitelikte hem de sirke lezzeti hissediliyor. Sirkeyi normalde içemem fakat bu ürün su ile karıştırıp rahatlıkla kullandığım bir ürün oldu. Bundan sonra mutlaka satın alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nadire K.
Nadire K. · 52 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün o kadar güzel ki daha önce hiç sirke icmemistim tadı pek güzel gelmez bana ama bu bambaşka bir olay 👍🏻 Kesinlikle vazgeçilmezim oldu sabahları suya katıp içmelikk 💧 Kutusu paketlemesi bile ayrı bir kalite mükemmel ✨🎁💫
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ö.
İrem Ö. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hemen tadına baktım 🤭 normal de zayıflamak için sabahları zar zor sirke içerim ama bunun tadı, içimi çok kolay ve keyif verici. İçimi yumuşak ve lezzetli diğer sirkeler gibi keskin ve boğaz yakmıyor. Ürün bittiğin de diğerlerini de denemek istiyoruuumm 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
yeşim d.
Yeşim D. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa sabah aç karnına sirkeli su içebildim diyebilirim Tadı ve içimi çok kolay diğer normal sirkeler gibi değil şişesi çok şık kapağı sızdırmaz güzel düşünülmüş ve özenli üretildiği belli oluyor ben beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Ö.
Yasemin Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer elma sirkelerine göre kokusu keskin değil, bu yüzden rahatsız edici de değil. Suyu içerken kokusu rahatsız etmiyor. Tokluk hissi verdi. Sanırım içerisindeki sandalozdan dolayı midemi ağrıtmadı yanma hissi olmadı, midemi rahatsız etmedi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.