Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Johnson's Baby Nemlendirici Jel Yağ
amazon-image
Johnson's Baby Nemlendirici Jel Yağ

Johnson's Baby Nemlendirici Jel Yağ

Johnson's Baby 
  4.58  (1452 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Johnson's Nemlendirici Jel Yağ, 10 kata kadar daha fazla nemi hapseder.*

•Boya içermez.

•Klinik olarak yumuşaklığı kanıtlanmıştır.

•Bebek, çocuk & yetişkin cildi için uygundur.

•Cildi yoğun bir şekilde nemlendirerek bebek gibi yumuşak bir his bırakır.

•Sıfır bulaşma için kolay sıkım.

*ıslak cilde uygulandığında, kuru cilde uygulanan pek çok losyona göre.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%21
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

SAİM İ.
Sai̇m İ. · 54 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Johnson's Nemlendirici Jel Yağ, 10 kata kadar daha fazla nemi hapseder.* •Boya içermez. •Klinik olarak yumuşaklığı kanıtlanmıştır. •Bebek, çocuk & yetişkin cildi için uygundur. •Cildi yoğun bir şekilde nemlendirerek bebek gibi yumuşak bir his bırakır. •Sıfır bulaşma için kolay sıkım. *Islak cilde uygulandığında, kuru cilde uygulanan pek çok losyona göre.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevde K.
Sevde K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğini bilmiyorum fakat ürünü o kadar çok beğendim ki. Sıvı bebek yağı gibi değil eline aldıktan sonra biraz ısıyla birlikte sıvı forma ulaşıyor. Bu şekilde sürmek daha kolay oldu benim için, acele bir şekilde kullanacağım yere ulaşmaya çalışmadım 😄 Nemlendirmesi de gün boyunca kalıyor az bir miktar kullanınca bile
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna Ş.
Aleyna Ş. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Johnson's baby nemlendirici jel yağ gerçekten çok başarılı bir ürün, hem vücutta çok çabuk emiliyor hemde taze çiçek kokusu gerçekten müthiş. Aynı markanın normal nemlendirici jelini de kullanmıştım ve çok memnundum ama artık bu cicek kokulu olanından satın alırım. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Didem U.
Didem U. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben duş sonrası vücudumu nemlendirmek için kullandım ve bayıldımmm çünkü sıradan bir yağ değiş jel formunda ve üstelik yapış yapış bir his bırakmadan hem nemlendiriyor hem güzel bir görünüm veriyor cilde .. yağ ama hiç bir yere bulaşmıyor .. hamileler bile tercih edebilir bence .çok güzel nemlendiriyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren A.
Ceren A. · 32 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
özellikle bacaklarım çok kuruduğu için duş sonrası kullanıyorum bu tip nemlendiricileri daha önce klasik bebek yağlarından kullanmıştım bu çok daha yoğun ama gayet kolay yayılıyor ve çok az miktarı bile bütün bacağıma yetiyor neredeyse yani çok uzun süre gidecek bir ürün kokusu da öyle aşırı baskın değil ben beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gulay K.
Gulay K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
normalde bebe yağını çok severim fakat cildimi nemlendirmeye çalışırken her tarafın yağ olası rahatsız ederd bu ürüne bayıldım hem bulaşma yapmıyor hem de yağ kadar güzel nemlendiriyor cildimde bıraktığı hisse bayıldım. artık bebe yağı yerine kesinlikle bu ürünü kullanacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren T.
Ceren T. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru bir cilde sahibim ve bu ürün benim için çok iyi bir kurtarıcı oldu. Kullandıktan sonra bulaşmaması ve aşırı yumuşak bir his bırakmasını çok beğendim. Kuru ciltili olanların veya olmayanların herkesin mutlaka kullanmasını tavsiye ederim. Ayrıca kokusuda çok güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval F.
Şevval F. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu kadar güzel bir ürün olacağı aklıma gelmezdi.Çok başarılı olmuş, ben vücut losyonu olarak kullanıyorum ve çok güzel nemlendiriyor ve ciltte harika bir parlaklık bırakıyor. Yapış yapış veya çok yağlı bir yapısının olmaması da harika. Teşekkürler Denebunu ailesi. Bu ürünü bittikçe alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep A.
Zeynep A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aslında ilk sıktım uf keşke sikmasaydım yapış yapıs oldu dedim ama yayıldıkça beni yanılttığını gördüm. Kokusu o kadar güzel ki ilk defa bu kadar bir üründen memnun kaldım. Çok başarılı. Geldiği gibi ablama tavsiye ettim ve onada aldırdım. Nemlendirmek çok çok iyi. Kullanali bı 4 saat oldu hala ellerim yumuşacık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 27 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildimin çok kuruduğu bu günlerde bana çok iyi geldi. duştan sonra kullandım. jel gibi duruyor ama cilde sürünce yağ formunda oluyor. cildimi düzenli kullanımda besleyecegini düşünüyorum ayrıca bebekler için üretilmiş bir ürün olduğu için daha sağlıklı olabileceğini düşündüm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.