Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Johnson's Bebek Yağı
amazon-image
Johnson's Bebek Yağı

Johnson's Bebek Yağı

Johnson's Baby 
  4.63  (415 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Johnson’s Bebek Yağı, ciltte 10 kat daha fazla nem hapsederken**, narin cildin yumuşak ve sağlıklı kalmasına yardımcı olmak için özel olarak tasarlanmıştır.
  • Boya içermez.
  • Özellikle yaz mevsimi sonrası güneş ve tuzlu su gibi nedenlerle nemini kaybetmiş cilde nemini geri kazandırmak için idealdir.
  • En iyi sonucu almak için banyo sonrası nemli cilde uygulamanız tavsiye edilir.

**Kuru cilde uygulanan pek çok losyona göre, ıslak ciltte.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%24
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Bahar Aylin K.
Bahar Aylin K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün benim senelerdir kullandığım bir ürün. Normal zamanda kuru cilde sürülünce de etki veriyor ama size tavsiyem duşta kullanmanız. Islak ciltte çok güzel emiliyor, bıraktığı koku duş jeliyle karışıp rahatsız etmiyor, çok hafif bir yapısı var, özellikle kuru ciltli olan herkesin kullanması gerek diye düşünüyorum. Duşta sürüp biraz bekletin, sonra sadece durulayın ve tekrardan duş lifi vs. değdirmeyin. O zaman çok daha uzun süre kalıcı bir nemlilik sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek Ü.
İpek Ü. · 24 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önceden de kullanmıştım zaten cildi yumuşacık yapıyor nemlendiriyor ve parlaklık veriyor ,ben genelde duştan çıktıktan sonra kullanıyorum hemen emiliyor ve o aşırı yağlı hissi oluşmuyor . Kokusu zaten mükemmel ve zaten bebek yağı olduğu için doğal ve boya içermediği için gönül rahıtlığı ile kullanıyorum ve şu ana kadar alerji kızarıklık vb oluşmadı sadece kokusundan dolayı bağımlı oluyorsunuz :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
deniz ç.
Deniz Ç. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü duşunuzu aldıktan sonra ıslakken sürdüğünüzde inanılmaz yumuşatıcı bir etkisi var. Islakken sürüp yedirin ve havluyla kurulanın yumuşacık oluyorsunuz. Çabuk emiliyor diyemeyeceğim sürdükten sonra pantalon giydiğinizde kıyafetiniz yağlanıyormuş gibi geliyor. Ama akşam duşlarından sonra çok rahatlatıcı ,yumuşatıcı ve kendini iyi hissettirici özellikleri var. Severek kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilge K.
Bilge K. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ellerim ve bacaklarım için kullandım ellerimi ılık limonlu suda beklettikten sonra bebek yağı ile nemlendirdim bıraktığı his hos ve yumusak hissettirdi tırnak diblerimede faydalı oldugunu düşünüyorum ürünü tavsiye ederim bacaklar içinse parlak bir görünüm verdi elbise şort tarzı şeyler giyildiği zaman bacaklara sürülünce hos bi görüntü katıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem D.
İrem D. · 29 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebek yağı her duştan sonra bayılarak kullandığım bir ürün. En çokta bu markanın bebek yağlarını severek kullanıyorum. Nemlendirmesi, emilişi, bıraktığı his harika. Ben en çok lila rengi olan şişenin kokusunu seviyorum kesinlikle onu denemelisiniz çok güzel rahatlatıcı bir kokusu var. Bittikçe aldığım bir ürün çok memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serra E.
Serra E. · 39 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hızlı emilmesi, süper nemlendirmesi,bebeğim için harika. Daha önce diğer cocuklarimda da kullandığım hep memnun kaldığım bebek yağı. Sadece cocuklarda değil kendimdede dirsek ve topuk bölgelerimde özellıkle kurumalar olduğunda harika bir nemlendirici yağ, kokusuda süper
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek E.
Melek E. · 35 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlumun bacaklarında kurumalar olduğu için her akşam yağlıyordum. 3 gündür bu ürünle yağlıyorum gerçekten ertesi gğne bile nemli yumuşak çok memnun kaldım. Diğer kullandığım üründe bilindik bir marka aman altı üstü yağ diyebilirsiniz ama gerçekten farkediyor. Denemenizi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Y.
Elif Y. · 33 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün satın aldığım Exclusive kutumdan çıkmadı. Size mail attım ancak bana dönüş yapılmadı. Daha önce bu ürünü kullandığım için değerlendirmemi o sayede yapıyorum. Ürünün çok güzel kokusu var ve hafif bir koku bu. Duştan sonra kurulanıp sürdüğünüzde etkisini sonraki duşa kadar devam ettiriyor. Nemlendirme çok başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şahsenem Düzenli
Şahsenem Düzenli · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru bi cildim var ve kışın pul pul dökülüyor bile diyebilirim. Ama ilk kullanımda aşırı yumuşacık yaptı. Daha önce duyuyordum ama hep çekiniyordum yağlı kalır diye ama çok yoğun nemlendiri sürmüşüm gibi oluyor. Aşırı memnun kaldım artık vazgeçmem. Kokusu dokusu harika.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra G.
Zehra G. · 25 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cok güzel bebek pudrası gibi bi kokusu var çocukluğumu hatırlattı . Yumasacik yapıyor cildi ama ben karma ciltli olduğum için sık kullanmıyorum kardeşim kuru cilde sahipti o kullanıyor memnun kaldı nemlendiriyor yumuşatıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.