Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
John Frieda Brilliant Brunette Kahverengi Saçlara Özel Renk Canlandırıcı Şampuan
amazon-image
John Frieda Brilliant Brunette Kahverengi Saçlara Özel Renk Canlandırıcı Şampuan

John Frieda Brilliant Brunette Kahverengi Saçlara Özel Renk Canlandırıcı Şampuan

John Frieda 
  4.58  (460 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

John Frieda Brilliant Brunette serisi kahverengi saçlarda daha derin, zengin ve parlak bir renk yaratır. Renk tonlarını düzenler, içerdiği özel teknolojisi ile saçlarınızın parlamasını ve nemli, yumuşacık saçlara sahip olmanızı sağlar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%24
%4
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
John frieda genel olarak çok sevdiğim bir markadır, genellikle kıvırcık saçlar için olan versiyonunu kullanmıştım, kahverengi saçlar için olan şampuan da gerçekten kıvırcık saçlar için olan versiyonu gibi hem parlamasında hem de canlı kalmasında çok güzel rol oynadı ,
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem B.
İrem B. · 29 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arkadaşlar dürüst olmam gerekirse alırken john frieda olduğu için aldım,bir fayda göreceğimi düşünerek değil. Saçlarım yoğun,biraz kuru ve uçları yıpranmış,telleri orta kalınlıkta, koyu kestane renginde ve daha önce hiç boya değmedi. Rengi bana soluk gelirdi. Hatta kaç kez boyatsam mı diye düşündüm. Şampuan nasıl yaptı bilmem ama saçımın rengini canlandırdı. Daha güzel, daha yumuşak, daha canlı,daha parlak bir kahverengi şuan saçlarım. Biraz daha koyu duruyor şuan bu saydığım sebeplerden,rengi yerine geldi galiba:) herkes saçını mı boyattın diye soruyor. Şampuanın rengi de zaten açık kahverengi gibi böyle pırıltılı bir şey. Görünümü harika. Saça etkisi de öyle
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra D.
Esra D. · 40 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eczacıbaşı güvendiğim bir marka. Almanya'dan ithal edilen bir ürün olması da güven veriyor. Ancak, ürünün vaadini yerine getirdiğinden emin değilim. Saçımın parlaklığı arttı ancak, bu ürünle birlikte kolajen, keratin formula, biotin, saç maskesi gibi ürünler de kullandım. Dolayısıyla, saçımdaki iyileşmenin sebebinin bu marka olduğunu düşünmek güç. Bununla birlikte saçımda sertleşme, dökülme, kepen gibi problemler oluşması. Ayrıca kokusu da çok hoş. Saçın içeriden beslenmesi gerektiğine inandığım için kullandığım şampuanın güzel kokması ve yukarıda saydığım sorunları yaşatmaması benim için yeterli. Aslında Urban Care kullanıcısıyım fakat, her 3 paketten sonra araya güvendiğim başka bir markanın şampuanını alıyorum. Bu kısa süreli değişikliklerin saçıma iyi geldiğine inanıyorum. John Frieda zaten ara ara kullandığım bir markaydı. Kullanmaya devam edeceğim. Denediğim için memnun olduğum bir üründü. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ZEYNEP k.
Zeynep K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
benim en sevdiğim, dermatit ve kepekten uzaklaştıran, bence uzun vade kullanımda saçı arttıran, gerçekten sevdiğim bir şampuan. Eski serisini denemiştim, ama dışı yenilendikten sonra denememiştim. İçeriğinin değiştiğini pek sanmıyorum, dolayısıyla hala çok çok güzel bir şampuan. Benim kafamı karıştıran, 250ml şampuan için neden 100tl vermem gerektiği. Çünkü seneler önce 20-25tlye alabildiğim bir şampuanken, şu an alamıyorum pek. Gıdım gıdım kullanılacak bir şampuan da değil. Kokusu da çok güzel, ama bu fiyatla maalesef düzenli kullanabileceğim bir şampuan değil.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tutku İrem A.
Tutku İrem A. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kesinlikle harika bir ürün. ben şampuanlarla genelde çok sorun yaşarım çünkü her şeye alerjik tenim ve kepek problemi yaşıyorum o zamanlarda. bu ürün harika tek kelime ile içeriği de güzel ve buna rağmen harika temizliyor, sertleştirmiyor saçı, kırmıyor ve parlaklığını gerçekten koruyor. renk koruma konusunu 2 haftada anlamam mümkün değil bence o yüzden o konuda yorum yapmayacağım ama bence harika bir ürün saça asla zarar vermiyor ve yumuşacık parlak yapıyor. ben herkese öneririmm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çisem E.
Çisem E. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Parlak renkli bu şampuan adeta parfüm gibi kokuyor. İnanılmaz temiz hissi verirken bir yandan da banyodaki parfüm kokusuyla mest oluyorsunuz. Banyo sonrası saçım normalde daha sönük olur ama şampuan inanılmaz hacim verdi. Saçlarımda boya yok doğal koyu kahverengi ama saçlarım şimdiye kadar hep sönükmüş rengini bilmiyormuşum dedirtti bu şampuan bana. Kremiyle de kullanınca daha iyi oldu tabii. Ve şampuanın kokusu resmen 2 gün saçımdan gitmedi yastığıma bile sinmiş. Bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazife A.
Nazife A. · 25 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
John frieda ürünlerini zaten severek kullanıyorum bu ürünüde beni hiç yanıltmadı saçı yumuşacık yapıyor kokusu sigara kullanmama ramen bir sonraki banyo günüme kadar kalıyor saçlarımın yapısı ince telli ve kırılmaya dökülmeye fazlasıyla müsait olmasına ramen ekstra bi saç dökülmesi olmadı ince telli saçları saç kremleri maalesef döküyor ama bu kremde böyle bir problem yaşamadım teşekkür ederim dene bunu 🖤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur B.
İlknur B. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun zamandır yeni ve iyi bir şampuan arıyordum.Denemek için bu şampuanı aldım iyi ki de almışım etkisi harika saçım parlıyor resmen. Herkes saçıma hangi bakımı yaptığımı soruyor❤️.Ben çok memnun kaldım .Herkes denesin kahverenginin tonu çok önemli bence bu saçınızdaki en doğal rengi koruduğu için saçınız gerçekten çok canlı duruyor .Şimdi anneme ve arkadaşlarıma da yeni yıl hediyesi olarak sipariş vericem. Herkes denesin ve saçları güzelleşsin istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem E.
Çiğdem E. · 31 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü elinize döktüğünüzde kokusuna bayılacaksınız. fındık kadar bir miktar bile çok iyi köpürüyor. ürün elime geçtiğinden itibaren 3 kere kullandım ve her bir seferin de öncekinden daha çok beğendim. saçı ağırlaştırmadan nemlendiriyor ve parlatıyor. kış aylarında matlaşan saçlarıma çok iyi geldi. durulandığı zaman saçlarda temiz bir his bırakıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Figen D.
Figen D. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle şampuanın kokusunu çok sevdim, köpürmesi ve saçımı arındırması gayet yeterli oldu. En önemlisi hiçbir şekilde kepeklenme yapmadı ve saçlarımı kurutmadı. İkinci günün sonunda artık normal olarak saçlarım yağlanmaya başladı ama öncesinde bir ağırlık yapmadı. Çok severek kullandım, indirimde yakaladıkça tekrar alacağım bir ürün oldu. 10/10 :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.