Jeuvenile SPF 50+ Pink Tone-up Sunscreen Yüksek Korumalı Renk Tonu Eşitleyici Pembe Güneş Kremi
SPF 50+ PINK Tone-Up Sunscreen 50 ml -Güneş’in Zararlı Etkilerinden Korur
İçerdiği Çinko Oksit, Octocrylene, Ethylhexyl Methoxycinnamate ve Ethylhexyl Salicylate gibi kimyasal filtrelerin kombinasyonu sayesinde hem UVA hem de UVB ışınlarına karşı geniş spektrumlu koruma sunar. Güneş yanığı ve cilt kanserini önlemeye yardımcı olur.
Tonlama Etkisi: Pembe tonlama etkisi ile cildi aydınlatmaya ve cilt tonunu eşitlemeye yardımcı olurken cildi sağlıklı ve ışıltılı bir görünüme kavuşturur.
Cildi Nemlendirir ve Besler: Centella Asiatica Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Niacinamide ve Sodium Hyaluronate gibi içeriklerin birleşimi, cildi nemlendirir ve besler, yumuşak ve esnek hissettirir.
Anti-Aging Özellikleri ve Cilt İyileştirme: Tocopheryl Acetate ve Niacinamide antioksidanları, cildi serbest radikal hasarından ve çevresel stres faktörlerinden korumaya yardımcı olurken, Panthenol ve Lactic Acid sağlıklı cilt rejenerasyonunu teşvik eder ve ince çizgi ve kırışıklıkların görünümünü azaltır. Ek olarak, Centella Asiatica Leaf Extract, tahriş olmuş veya iltihaplanmış cildi yatıştırmaya ve sakinleştirmeye yardımcı olur.
Puan dağılımı
hem spf 50 oluşu hemde ton esitleyici oluşunu sevdim Rose dönük bir cilt yapısına sahip olduğum için kullanımi çok sevdim
Güneş koruyuculuğunun yanında cilt tonunu eşitlemesi güzel bir özellik. Cilt rengi daha canlı ve sağlıklı görünüyor
sivilce yapmadı ve yağlı bi his bırakmadı. efsane bi ton eşitlemesi görmedim çok hafif bi aydınlık verdi
gayet başarılı atopik cildime çok uyum sağladı sivilce yapmadı ben bayağı beğendim
çok severek kullanıyorum cildime ayrı bir parlaklık veriyor Tek sorun uç kısmında kalan ürün katılaşıyor
Güzel bir ışıltı veriyor ve ciltteki ton eşitsizliklerine iyi geliyor.
güneş lekelerim olduğu için kullandım. sürdükten sonra renk tonu belli olmadı. hoşuma gitti.
Yapısı hafis,kolay dağılıyor ve hafif bir ışıltı katıyor,kuru ciltlere öneririrm
RENGİ VE DOKUSU ÖYLE GÜZEL Kİ. GERÇEKTEN ÇOK BEĞENDİM. NEMLENDİRİP IŞIL IŞIL BİR GÖRÜNÜM VERİYOR.
Bence fiyatına göre çok güzel bir ürün ve akma yapmıyor emilimi de gayet iyi tavsiye ederim.


