Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Iva Natura Organik Bebek Yağı Badem Özlü (125 ml)
amazon-image
Iva Natura Organik Bebek Yağı Badem Özlü (125 ml)

Iva Natura Organik Bebek Yağı Badem Özlü (125 ml)

Iva Natura  · www.ivanatura.com
  4.67  (648 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

IVA NATURA Organik Bebek Yağı Datça’dan toplanan leziz ve hoş kokulu bademlerin özlerinin yanı sıra, organik zeytinyağı, organik jojoba yağı, organik aspir tohumu yağı ve organik lavanta yağı ile zenginleştirilen formülü ile bebeğinizin cildinin nem ihtiyacını mükemmel şekilde karşılar.

 

Ürünün içeriğinde neler var?

Bu ürünün içerisinde Zeytinyağı, Ölmez Otu Yağı, Acı Badem Yağı, Jojoba Tohumu Yağı, Aspir Tohumu Yağı, Lavanta Yağı bulunmaktadır. %100 VEGAN bir ürün olup Paraben, Parafin, Gluten, SLS, Boya, Peptisit, Silikon, Amonyum, Soya, Mineral Yağ, Petrol, Alüminyum, Lateks içermez. IVA NATURA ürün formüllerinde hayvansal hiçbir içerik kullanılmamıştır. İçerisinde koku amaçlı bulunan parfüm, bitki özlerinden elde edilen ve organik sertifikaya sahip bir bitki esansıdır. Tamamen bitkiseldir.

 

OLEA EUROPAEA FRUIT OIL*, HELIANTHUS ANNUS SEED OIL*, PRUNUS AMYGDALUS SATIVA KERNEL OIL*, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL*, CARTHAMUS TINCTORIUS SEED OIL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL, PERFUME, LIMONENE, LINALOOL.

Nelere dikkat etmeliyim?

Orijinal ambalajında ve serin yerde muhafaza edilmeli. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız. Harici kullanım içindir. Kullanım talimatına uyunuz. Güneş ışığına maruz bırakmayınız. İçindeki bileşene karşı alerjiniz varsa kullanmayınız.

IVA NATURA Organik Bebek Yağı bebeğinizin hassas cildine uyum sağlar. Ürünün tamamını oluşturan organik içerikli yağ, bebeğinizin cildini derinlemesine nemlendirmeye yardımcı olur. Bebeğinizin duştan sonra ciltte oluşan hassasiyeti giderir ve nem dengesinin sağlanmasına yardımcı olur.

Temiz içeriğe sahip, güvenle kullanabileceğiniz Organik Bebek Yağı, bebeğinizin duru cildinin parlaklığını korumasına yardımcı olur. Alt temizliği ve bebek masajı için de ideal bir üründür.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%17
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Çağla Zeynep A.
Çağla Zeynep A. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten harika bı nem veriyo cilde yumuşaklık hissi harika ve kokusu da aşırı kötü değil zeytinyağı kokusu azda olsa geliyor bı tık o yönden keşke almasaydim o kokuyu bastırcak bisey eklenseydi dedim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Güneş S.
Güneş S. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim olmadığı için ürünü kendimde denedim. Dirseklerimde ve topuğumda yaşadığım sertleşme ve kuruma problemine çok iyi geldi. Duştan sonra uyguluyorum, çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GÜNEŞ U.
Güneş U. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün içeriği harika...Organik yağlar olması ve özellikle faydası çok olan yağlardan olması şahane. Ben nemlendirmesini çok sevdim. Markayı denebunu sayesinde tanıyorum teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rumeysa Durmaz
Rumeysa Durmaz · 23 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok sevindim bebek yağını ağda sonrası kullanıyorum ve çok seviyorum bu ürünüde beğendim içeriğinin organik ve vegan olması beni daha çok tatmin etti tekrar tercih ederim nemlendirmesi hoşuma gitti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysenur Korkmaz
Aysenur Korkmaz · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Evde bebek ve benzeri bir canlımız yok o sebeple kendimde denedim bacak ve karın bölgesinde harika nemlendirdi ve yumuşacık oldu. cildimi nemlendirmek için kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Didem A.
Didem A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir yaşa kadar masaj yağı olarak kullandık. Doğal ve vegan kelimelerini gördükten sonra evet almalıyım demiştim. Kendi cildim için de kullanıyorum. Ah kokusu da mest etse
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilay T.
Nilay T. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirmesi Oldukça güzel bir bebek yağı. Benim gibi çocukları için , temiz içerikli bebe yağı arayanlar için çok güzel bir alternatif.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYSUN R.
Aysun R. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle banyo sonrası kızıma bu tarz ürünler kullanıyorum. Maalesef piyasadaki birçok ürün çok parfümlü, koruyucu ve paraben içeriyor. Bu nemlendiricinin içeriği gayet güzel. Tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aygücan Y.
Aygücan Y. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
badem ve zeytinyağı kokusu daha ağır basmış... oğlum diğer bebek yağlarında vermediği tepkiyi bunda süper karşıladı... tek kusuru piyasa fiyatı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif C.
Elif C. · 43 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk defa kullandım. kokusu çok güzel. banyo sonrası misler gibi kokuyor bebeğimde. hemen emdi ve yapış yapış olmadı. ciddi anlamda çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.