Iva Natura Organik Bebek Yağı Badem Özlü (125 ml)
IVA NATURA Organik Bebek Yağı Datça’dan toplanan leziz ve hoş kokulu bademlerin özlerinin yanı sıra, organik zeytinyağı, organik jojoba yağı, organik aspir tohumu yağı ve organik lavanta yağı ile zenginleştirilen formülü ile bebeğinizin cildinin nem ihtiyacını mükemmel şekilde karşılar.
Ürünün içeriğinde neler var?
Bu ürünün içerisinde Zeytinyağı, Ölmez Otu Yağı, Acı Badem Yağı, Jojoba Tohumu Yağı, Aspir Tohumu Yağı, Lavanta Yağı bulunmaktadır. %100 VEGAN bir ürün olup Paraben, Parafin, Gluten, SLS, Boya, Peptisit, Silikon, Amonyum, Soya, Mineral Yağ, Petrol, Alüminyum, Lateks içermez. IVA NATURA ürün formüllerinde hayvansal hiçbir içerik kullanılmamıştır. İçerisinde koku amaçlı bulunan parfüm, bitki özlerinden elde edilen ve organik sertifikaya sahip bir bitki esansıdır. Tamamen bitkiseldir.
OLEA EUROPAEA FRUIT OIL*, HELIANTHUS ANNUS SEED OIL*, PRUNUS AMYGDALUS SATIVA KERNEL OIL*, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL*, CARTHAMUS TINCTORIUS SEED OIL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL, PERFUME, LIMONENE, LINALOOL.
Nelere dikkat etmeliyim?
Orijinal ambalajında ve serin yerde muhafaza edilmeli. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız. Harici kullanım içindir. Kullanım talimatına uyunuz. Güneş ışığına maruz bırakmayınız. İçindeki bileşene karşı alerjiniz varsa kullanmayınız.
IVA NATURA Organik Bebek Yağı bebeğinizin hassas cildine uyum sağlar. Ürünün tamamını oluşturan organik içerikli yağ, bebeğinizin cildini derinlemesine nemlendirmeye yardımcı olur. Bebeğinizin duştan sonra ciltte oluşan hassasiyeti giderir ve nem dengesinin sağlanmasına yardımcı olur.
Temiz içeriğe sahip, güvenle kullanabileceğiniz Organik Bebek Yağı, bebeğinizin duru cildinin parlaklığını korumasına yardımcı olur. Alt temizliği ve bebek masajı için de ideal bir üründür.
Puan dağılımı
Ürün bittiğinde kesinlikle satın alacağım. Yıllardır duş aldıktan sonra üzerimde su damlacıkları varken bebek yağı sürüyorum. Bu ürünün doğal olduğu o kadar belli ki rengi zeytin yağı gibi. Ancak diğer bebek yağlarına göre daha yoğun vücudun emmesi için biraz daha fazla beklemek gerekiyor. Bir de kokusunda hiç badem yağı kokusu almadım. Ben çok beğendim herseyden önce doğal bir bebek yağı kullanmak çok güzel
ürün çok güzel. Iva nın organik olması beni çok rahatlatıyor fakat tek sıkıntım ürünlerin sıcak arabalardan gelmesi. ürünler alev alev yanarken teslim ediliyor. organik içeriklerin bundan etkileneceğini düşünüyorum bu nedenle kullanırken tereddüt ediyorum. Kokularının orjinal olup olmadığını bilemiyorum. bazen bozulmuş bi koku gibi geliyor
bebeğime aldığım herşeyde bende birçok anne gibi titizimdir , güvenilir bir marka ve içerik olması gerekiyor çünkü ciltleri çok hassas. birkaç kişiden daha önce tavsiye almıştım ve deneme şansım oldu kesinlikle allerji vb.bir durum olmadı deneyimlediğin için arfık gönğl rahatlığj ile alıp kullanabileceğim bir bebek yağı üstelik kokusuda çok hoşuma gitti
Bebeğimiz yok ama bebek niyetine kendi cildimde kullanıyorum. Duştan sonra güzel nemlendiriyor. Yapısı biraz yoğun ama hızlı emiliyor. Sürdükten sonra 10 dakika kadar hiçbir yere değmemeye çalıştım. Sonrasında da eşyalar üzerinde lekelenme yapmadı. Kokusu güzel, parfüm parfüm kokarak baymıyor. Yumuşaklık hissi de ertesi güne kadar kalıcı. Memnun kaldım.
Çok hafif bir kokusu var ki benim için bu çok önemli, doğal da olsa buram buram kokan ürünler bebeğimi rahatsız ediyor. doğallığı kullanırken hissediliyor ve alerjik bri yapısı olmasına rağmen oğlumda hiç bir reaksiyona sebep olmadı. Markayla tanıştığım için mutlu oldum. Kesinlikle bittiğinde tekrar alacağım bir ürün oldu.
Evde bebeğim olmadığı için ben kullandım :) Güneş kremleri genelde cildime dokunuyor. Organik olması sebebi ile güneşe çıkarken sürdüm. Hem hiç bir yan etkisini görmedim hem de cildimi çok güzel nemlendirdi. Kokusunu pek beğenmedim ama hem organik hem güzel kokulu bir ürünle karşılaşmadım ( Hindistan Cevizi yağı hariç :))
Başka bir marka kullanıyordum buna da Bi şans vereyim dedim ,vücut yağı güzel temiz Bi his bırakıyor fakat saç ve vücut şampuanı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim çünkü bebeğimin saçında kepek olmaya başladı
ıva natura duyduğum ama almaya tereddüt ettiğim bir markaydı. Ama şimdi elime geçince 5 aylık bebeğimde kullandım çok güzel keşke daha önce alsaymışım nemlendirmeyi çok güzel sağladı ayrıca organik olması beni almama ikna etti
doğal içerikli yağlardan oluşması çok güzel bebeğimin cildini nemlendirdiğini söyleyebilirim vücudunda yağ hissi bırakamadı vücudu emdi kokusuda ok denicek kadar az asla rahatsız edici severek kullanıyorum
Ürünün nemlendirmesin çok sevdim. Bebeğimin cildine banyodan sonra denedim ve oldukça memnun kaldım. Hemen kaybolmuyor nemi ve bu da benim için artı özellik ayrıca doğal olması çok güzel. kokusuna ise bayıldım 😻


