Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
IVA NATURA ORGANİK BEBEK PİŞİK KREMİ KANTARON ÖZLÜ
amazon-image
IVA NATURA ORGANİK BEBEK PİŞİK KREMİ KANTARON ÖZLÜ

IVA NATURA ORGANİK BEBEK PİŞİK KREMİ KANTARON ÖZLÜ

Iva Natura  · www.ivanatura.com
  4.56  (681 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

IVA NATURA Pişik Kremi Malatya’nın verimli Darende ovalarından toplanan kantaron özleri ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde bebeğinizin hassas cildini rahatlatır. Bebeğin tahriş olan cildinin tazelenmesine, beslenmesine ve yumuşamasına yardımcı olur.

IVA NATURA Pişik Kremi kantaron özü yanı sıra Damask gülü özleri, mersin bitkisi özleri ve aynısafa çiçeği özleri içeren organik formülü ile bebeğinize pişikten uzak huzurlu bir uyku vadeder. Sarı kantaron, biyoflavonoidler, antioksidanlar, hiperisin ve hiperforin gibi pek çok aktif madde içerir. Bebeğinizin cildini sakinleştirmeye ve nemlendirmeye yardımcı olur.

Aynısafa çiçeği özleri, cilt yaralarına iyi geldiği gibi, cilt kuruluğuna karşı da etkilidir. Mersin suyu, antioksidan özelliğe sahiptir. Bebeğinizin bez bölgesi ve eklem bölgelerinde meydana gelen hassasiyetin giderilmesine yardımcı olur. Organik bebek pişik kremi, oluşması muhtemel pişikleri önlemeye yardımcı olur. Bebeğinizin rahatlamasına ve hassas cildinin korunmasına yardımcı olur.

Ürünün içeriğinde neler var?

Bu ürünün içerisinde Gül Suyu, Aloe Vera Yağı, Zeytinyağı, Ayçiçeği Yağı, Hodan Tohumu Yağı, Sarı Kantaron Yağı, Mersin Suyu, Kekik Suyu bulunmaktadır. %100 VEGAN bir ürün olup Paraben, Parafin, Gluten, SLS, Boya, Peptisit, Silikon, Amonyum, Soya, Mineral Yağ, Petrol, Alüminyum, Lateks içermez. IVA NATURA ürün formüllerinde hayvansal hiçbir içerik kullanılmamıştır. İçerisinde koku amaçlı bulunan parfüm, bitki özlerinden elde edilen ve organik sertifikaya sahip bir bitki esansıdır. Tamamen bitkiseldir.

AQUA, ROSA DAMASCENA FLOWER WATER*,ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE* ,ZINC OXIDE, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL *, CETEARYL ALCOHOL, HELIANTHUS ANNUS SEED OIL*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERYL STEARATE SE, GLYCERYL STEARATE, BORAGO OFFICINALIS SEED OIL, HYPERICUM PERFORATUM EXTRACT, HYPERICUM PERFORATUM OIL, STEARIC ACID , MYRTUS COMMUNIS LEAF WATER*,THYMUS VULGARIS LEAF WATER*, BENZYL ALCOHOL , DEHYDROACETIC ACID, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, SODIUM LAUROYL GLUTAMATE, GLYCERIN ,PERFUME, LIMONENE, LINALOOL.

Nelere dikkat etmeliyim?

Orijinal ambalajında ve serin yerde muhafaza edilmeli. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız. Harici kullanım içindir. Kullanım talimatına uyunuz. Güneş ışığına maruz bırakmayınız. İçindeki bileşene karşı alerjiniz varsa kullanmayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%18
%3
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kübra B.
Kübra B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın şampuanı ve bebek yağını yine sizin aracılığınızla denedim ve markanın fanıyım artık gerçekten içerik ve amacına hizmet olarak çok başarılı buluyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hacer S.
Hacer S. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kantaron özlü ve doğal oluşunu beğendim. bebeğim küçük olmadığı için pişiklere kullanamıyorum ama hafif kızarıklık vb gibi konular içinde kullanılabileceğini düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meryem A.
Meryem A. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
artık çocuklarımın pişik kremine ihtiyaci olmuyor bunu anneme verdim o kullandı göğüs altları pişik oluyor genelde. memnun kalmış pisiklerin kısa sürede toparlamasinda etkiliymis
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge K.
Özge K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beneğim için kullandığım bir ürün. Daha önce ürünü ilk denedigimde bebeğimin pişiğini anında azalttı. O günden beri vazgeçilmez pişik kremim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve S.
Merve S. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün güzel ve doğal ben vücut kremini de kullandım markanın gayet başaralı buldum. doğal olarak markalara eş değer bir ürün. fiyatı da gayet iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysel K.
Aysel K. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk defa kullandığım bir marka olarak sahane diyebilriim kremin tamda ihtiyacının olduğu anda gelmesi beni çok mutlu etti çok teswkkurler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melis Eda T.
Melis Eda T. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim yok. Kendim için kullanıyorum. Genellikle sudokrem kullanan birisiyim. Bu markanın ürünü de hoşuma gitti özellikle vegan olması. Uygulaması da kolay
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nesrin Ç.
Nesrin Ç. · 44 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğinize güvenle kullanabileceğiniz bir marka ve pişik kremi …Dokusu çok naif … Bebeğinizde güvenle kullanın ve olumlu sonuç alın . Organik olması muhteşem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan E.
Neslihan E. · 33 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bebeğimin sıcaktan dolayı kollarınin tam kıvrım yerlerinde de pisikler oluştu tek bir suruste bile faydasını gördüm o kızarıklıklar epeyce yok oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra I.
Kübra I. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
denebunu dahavonce şampuan ve bebek yagini göndermişti. o şekilde ilk defa tanıştım bu markayal,kesinlikle devamında alacağım. müdavimi oldum bu ürünlerin
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.