Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
INCIA Dudak Besleyici
amazon-image
INCIA Dudak Besleyici

INCIA Dudak Besleyici

INCIA 
  4.28  (403 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

INCIA ürünleri sizin ve sevdiklerinizin sağlığı için üretildi. 
Sevdikleriniz için bir iyilik yapın ve INCIA %100 Doğal Dudak Besleyici'yi incelemek için birkaç dakikanızı ayırın. 

Tamamen doğal bileşenlerle üretilen INCIA  %100 Doğal Dudak Besleyici, içeriğindeki doğal yağlar, bitkiler ve saf balmumu sayesinde kurumuş ve çatlamış dudakları onarırken doğal yollarla nemlendirir. Shea ve zengin yağ içeriği ile dudaklarınızın gün boyunca yumuşacık kalmasını sağlar.

  • Shea,hindistan cevizi yağları ve zengin içeriği ile dudaklarınızı derinlemesine nemlendirmeye yardım eder.
  • Dudaklarınızdaki kuruma ve çatlakların bakımına destek sağlar. Yeni çatlak oluşumunu engellemeye yardım eder.
  • Dudaklarınızı hava koşulları gibi çevresel etkenlere karşı korur.
  • Dudaklarınızı hava koşulları gibi çevresel etkenlere karşı korur.
  • Cildinizin florası ile uyumludur.

Nasıl Kullanılır?

%100 Doğal Dudak Besleyici'nin kapağını çevirerek açın. Dudaklarınıza ürünü doğrudan uygulayın. Gün içerisinde istediğiniz sıklıkta kullanın. Yeraltı sularına, doğaya ve sevdiklerinize zarar vermeyin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%21
%12
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Bahar T.
Bahar T. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dudaklarıma nem verdi yumuşattı, ürün içeriği temiz oldugu için gönül rahatlıgıyla kullanabildim. Kokusuda gayet güzel.gramaj olarak piyasada bulunan diger dudak nemlendiricilerden daha fazla. Fakat ürünün açıldıktan sonraki ömrü çok kısa , 3aylık bir sürede ürünü bitirmem mümkün degil, 3ay sonunda ürünü bitiremeden çöpe atmam ve her 3ayda 1 ürünü yenilemem ise bütçemi zorlayabilir. Gramaj ve fiyat dengesi yeniden ayarlanırsa tekrar satın almayı düsünürüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dudak bakımı olarak geceden sürdüğümde sabaha kadar hala nemli ve pürüzsüz etkisini hissediyorum. Likit mat rujlarımın altına sürdüğümde ise dudaklarımda kuruma gözlemlemiyorum. Kokusu zaten şahane. Bitkisel olması sebebiyle ürünün kullanım süresi sadece 3 ay. Gramaj olarak 3 ayda pek bitireleceğini düşünmüyorum. Gramajı azaltarak fiyat ta düşerse daha çok tercih edilir bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda G.
Eda G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün yapış yapış hissi vermedi dudakdada hafif bir dolgunluk hissi uyandırıyo diğer bir çok bu tarz ürün bağımlılık yapıyor sürünce yenileme hissi yaratıyo bu üründe onu görmedim genel olarak nemlendirici stick kullanmıyorum ama çantamda bir tane bulundurmam gerekse bu ürünü tercih ederdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve S.
Merve S. · 34 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle cok guzel bi urun ozellikle dogal icerik olmasi bir kat daha cezbetti beni doğal ürün arayanlar için mükemmel hafif yapısı ile günlük kullanmaya çok iyi ve muhtemsem bir narenciye kokusuna sahip ki narenciye bölgesinde yaşayan biri olarak tek kelime ile bayıldım tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza K.
Beyza K. · 31 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle bayıldığım ürünlerin başında geliyor çünkü ben çok dudak besleyici krem değiştirdim çünkü hepsi dudak derilerini soyuyordu ama ilk defa bir dudak besleyici kremde bunu yaşamadım o yüzden severek kullanıyorum. Beni bu ürünle tanıştırdığınız için çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
selin t.
Selin T. · 34 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Okadar doğal bir yapısı var ki sanki dudagınızda yok gibi, yumusacık sürülmesi çok basit ve çok güzel nemlendiriyor. Benimki limonluydu ve limon tadını seviyorsanız çok fresh bir yapısı var. Bide çok verimli çantamdan düşürmememe rağmen hala yarılanmadı. Diger dudak bakım nemlendiricilerin yüzüne bile bakmayacağımdan eminim . :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten çok beğendim bazı markalar gibi iyileştirici özelliği yok ama nemlendirmesi kuruluktan oluşan soruları engellemek için yeterli. Paketlemesinde de parmak ile almak zorunda olmamak bir tercih sebebi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Yasemin E.
Tuğba Yasemin E. · 34 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanmaya başladıktan 1 hafta sonra dudağımdaki farkı gördüm artık dudaklarım çatlak olmuyordu. Pürüzsüz parlak görünüm kazandı. Bu Ürünü deneme imkanını bana verdiğiniz için teşekkür ederim çok memnun kaldım 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bengisu A.
Bengisu A. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten çok güzel, dudağınıza ssürdüğünüz an doğal olduğunu ve işe yaradığını hissediyorsunuz. Sadece makyaj altına kulllanılabilecek bir ürün değil; yapısı gerçekten çok yağlı. Ve son olarak fiyatı bir lip balma göre biraz pahalı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda S.
Şeyda S. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dudak nemlendiricisini sevdim ürünün yapısı tok çok yapış yapış sürdüğünüzde parlak duran bir yapısı yok, rujlardan önce dudağımı nemlendirmek için ve genel olarak kullanım için sevdiğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.