Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
INCIA Doğal Sıvı Sabunlar & El Kremi
amazon-image
INCIA Doğal Sıvı Sabunlar & El Kremi

INCIA Doğal Sıvı Sabunlar & El Kremi

INCIA  · www.incia.com.tr
  3.93  (1932 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster
  1. Zeytinyağlı Arındırıcı Doğal Sıvı Sabun-Purfying Olive Oil Natural Liquid Soap - 10ML
  2. Hassas ciltler için Zeytinyağlı Doğal Sıvı Sabun- Sensitive Skin Olive Oil  Natural Liquid Soap - 10ML
  3. Besleyici ve nemlendirici Doğal El Kremi – Nourishing and Moisturizing Hand Cream - 1ML

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%34
%29
%18
%4
%4
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Bahar T.
Bahar T. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabunlar cok güzel temizliyor Az miktarda ürün yeterli temizlik saglıyor durulama sonrası ellerimde gıcır sesini duydum :) su ile ellerimden kolayca durulandı, bir tahriş kuruluk olusmadı tam aksine ellerim yumusacık oldu. El kremi ise güzel nemlendiriyor ve yaglı hissi bırakmıyor , yaz kıs rahat uygulanabilir. Eger Kullandıgım üründe yoğun parfüm kokusu varsa o ürün bana yapay gelir ve doğallığından süphe duyarım, incia ürünlerinde yoğun parfüm kokusu yok bu benim cok hoşuma gitti. Ben el kreminin kokusunu zerdecal kokusuna benzettim, kokusu biraz iyileştirilmeli diye düşünüyorum. Ürünleri arastırdım fiyatları yüksek geldi o da doğal içerikli oldugundan sanırım. Ellerimde bir rahatsızlık olsaydı bu ürünleri satın almayı düsünebilirdim ancak suan için markanın farklı bir kaç ürününü denemek istiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda K.
Eda K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün oldukça başarılı ancak fiyat olarak bence daha alınabilir makul fiyatlarda olabilir. Çok çok uygun olmasını tabii ki beklemiyoruz doğallığından ötürü ancak daha uygun olabilir. (Market markaları ile aynı olmasını beklemiyorum en azından onlara yakın olabilir, yeni bir marka ve pazarda farkını gösterebilmesi için tüketiciler için en önemli adım fiyat. )
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice C.
Hatice C. · 35 · Kırşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzde yüz doğal var mi ki. Yani tamamıyla doğal olması imkansız diye düşünerek hayır dedim. İlk kez duyduğum icin önyargılı yaklaştım fakat memnum kaldım son derece. Özellikle hassas ciltler icin olan. Muhteşem. Tercih ettiklerim ve önerdiklerin arasında olacak artık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve E.
Merve E. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru bir cilde sahip olduğum için ve özellikle ellerimin sürekli neme ihtiyacı olduğu için ürünü sevdim güzel bir nemlendirme yapısı var. Biraz zor emiyor ve kötü bi kokusu var el kreminin ama iyice yedirince ciltte yumuşaklığı hemen veriyor. Sıvı sabunu gayet başarılı cildin nemini koruyor ve hafif yağlılık hissi veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülbahar Ç.
Gülbahar Ç. · 34 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın doğal olduğu çok belli yapısı yoğun ve etkili ben sıvı sabunun kokusunu sevmedim ama o da doğal olduğundan kaynaklı. Krem de kokusu güzel ama yine de bir ağırlık var. Kullanırım ancak mesela gece yatarken kullanırım gündüz kokusu rahatsız edebilir ama urunlerin doğallığını ve etkisini beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem İ.
Özlem İ. · 33 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle hepsinin kokusuna bayıldım! Krem beklediğim süre nemli tutmadı elimi ama yine de bitkisel bir üründen beklediğimin daha fazlasıydı. El sabunları yine aynı şekilde muhteşem kokuyordu, yıkadıktan sonra temizlik hissini sonuna kadar veriyor ama elleri bir miktar kurutuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ö.
Elif Ö. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Içeriğinin bu derece temiz olması çok hoşuma gitti. Incia ürünlerini kullandıktan sonra anladım ki diğer sabunlar ellerimizi yeterince temizlemiyormuş. En çok kullandığımız ellerimize yeterli özeni göstermemiz gerektiğini düşünüyorum. Bundan sonra bu ürüne bi şans daha verip satın almak istiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema Ç.
Sema Ç. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zeytinyağının arındırıcı ve temizleyici özelliğini cildim yağlı bir yapıya sahip olduğu için daha önceden biliyordum. INCIA ürünlerini kullanırken bu yüzden çok mutlu oldum. Gerçekten de cildi temizleme yönünden başarılı bir üründü. Bundan sonra da bu ürünü kullanmak için sabırsızlanıyorum.:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül A.
Betül A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk kez duydum ve deneme fırsatı buldum. Kokusu gerçekten sıradışıydı. Doğal olmayan bir ürünün öyle bir kokusu olamayacağını düşünüyorum. İcerisinde birçok zararlı maddeyi bulundurmaması tercih sebebi. Üstelik sitesindeki ücretsiz kargo fırsatı alışverişi online yapmamı sağlayacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba T.
Tuğba T. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas bir cildim olduğu için ürünlerin yapısını çok beğendim. Cildime alerjik bir etki oluşturmadılar. Ürünlerin % 100 zeytinyağlı oluşunuda çok sevdim. Devamlı alabileceğim ürünler listesine girdiler bile 😉😉
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.