Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Hyaluron Uzmanı Cilt Dolgunlaştıran Nemlendirici Krem GKF 20
amazon-image
L'Oréal Paris Hyaluron Uzmanı Cilt Dolgunlaştıran Nemlendirici Krem GKF 20

L'Oréal Paris Hyaluron Uzmanı Cilt Dolgunlaştıran Nemlendirici Krem GKF 20

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.69  (11295 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Hyaluron Uzmanı Cilt Dolgunlaştıran Nemlendirici Krem GKF 20

  • Kırışıklık görünümünü azaltır 
  • Yoğun şekilde nemlendirir 
  • Pürüzsüzleştirir

Yüksek moleküler Hyaluronik asit cildi nemlendirmeye ve pürüzsüzlestirmeye yardımcı olur. Mikro Hyaluronik asit epidermis tabakasına etki ederek cildi nemlendirip dolgunlaştırmaya yardımcı olur. Cildi nemlendirerek dolgunlastırır. Kırışıklıkların ve ince çizgilerin görünümünü azaltır.

Hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%24
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşenur Ç.
Ayşenur Ç. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu zamana kadar lorealin hiç ürününü kullanmamıştım ama kullanmadığıma çok pişman oldum cildim çok kuru pütürlü ve hemen kızaran bir yapısı var kullandığımda böyle bir etki yapmadı buda benim için bir artı bu zamana kadar kullandığım kremlerde ilk kullanımda hiç bu kadar etki görmemiştim kremin yoğunluğu kokusu çok güzel cildime uyguladığımda çabuk emilmesi yağlılık hissi bırakmaması cildi canlı göstermesi dolgunluğu ilk kullanımda fark ediliyor ve cildimin pütürlü yapısını gittiğini gördüm devamlı kullanmak için sipariş verdim bile:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elifnur K.
Elifnur K. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı güzel nemlendiriyor. Tek kelime ile harika. İlk duştan çıktıktan sonra uyguladım. İkincisini makyaj öncesi. Boynuma kadar yetti. Hafif de cilt gerdirme hakaretleri ile ovaladım. O kadar güze bir dolgunluk verdi ki. Kesinlikle alacağım orijinal boyunu. Özellikle de makyaj öncesi nemlendirme için çok kalıcı olduğunu düşünüyorum. Bazı nemlendiriciler alt tabaka olarak cildi korumuyor sonra yüz fondöten emiyor resmen. Ama bu krem gün boyu nemlendirme sağladı. Kokusu da doğal geldi bana, parfumlu bir yapı hissetmedim ve ferahtı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara P.
Dilara P. · 25 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Loral Paris hyaluron uzmanı cilt dolgunlaştıran nemlendirici kremle denebunu sayesinde tanıştım ve deneme fırsatı buldum gerçekten abartıldığı kadar olan bir ürün cildim karma olduğu için diğer nemlendirici kremler yüzümde daha yağlı bir his bırakıyordu ve bu durumdan hoşnut değildim bu ürünün de böyle bi his bırakacağını düşünmüştüm yanılmışım asla yağlı bir his yok canlı ve parlak görünümü harika nemlendirme seviyesi oldukça yüksek kolay emilmesi de bir avantaj yumuşak dokusuyla da büyüledi adeta benimde tercihim artık bu ürün teşekkürler denebunu:))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Evren Ş.
Evren Ş. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok kuru ve hassas bir cildim var fakat krem çok iyi geldi. Hem sabah hem akşam kullandım daha iki seferden yumuşacık yaptığını hissediyorum. Sürdüm ve yüzümde hiç diğer kremler gibi yapış yapış yağlı bir his bırakmadı ve hızlıca emildi. Kokusuna ayrı bir parantez açmak istiyorum gerçekten mis gibi kokuyor. Verdiği tüm vaatleri fazlasıyla yerine getiren bir ürün. Loreal gerek kozmetik gerek makyaj ürünleri olarak en sık kullandığım marka bu ürünün de büyük boyunu sipariş edeceğim. Ayrıca büyük boyu fiyat performans açısından gayet denk ve iyi. İyi ki tanışmışım bu ürünle.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ALMIRA C.
Almira C. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildin kabuklaştı mı? Onu iki çeşit hyaluronik asitle şımartın, o zaman belki "teşekkür ederim" diyecektir. Zaman ne kadar çabuk geçiyor ... Geriye dönüp bakmaya vaktiniz olmadan önce, yaşlanan cilt için krem ​​kullanmak zorundasınız🙄. Daha önce farklı kremlerde hyaluronik asit kullandığımı hemen söylemeliyim, ancak cildim en çok L'oreal Paris'in bu gündüz kremini beğendim.Loreal Paris kremi, mor renkte güzel parlak bir ambalajda satılıyor. Kutu çok etkileyici görünüyor. Bu şirketin tüm kremlerinin güzel paketlerde olduğunu not ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval C.
Şevval C. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün bana ilk geldiğinde boş bir krem kutusuna boşalttım, böylece uzun vadede etkisini görebilecektim ama 3 gündür kullanıyorum, gören herkes cildimin parladığını, daha iyi bir hale geldiğini söyledi. Yağlı hissiyat asla bırakmadı, cildim kuru olduğu için hemen emildi. Cildimi sabunla yıkadıktan sonra her banyodan sonra kullandım ve gerçekten ben de cildimin iyileştiğini gördüm. Çok memnun kaldım. İndirime girdiği zaman almayı düşünüyorum. Daha önceden aynı markanın aloe vera suyunu kullanıyordum ama bu krem yerini aldı. Çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nida Ş.
Nida Ş. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nisan kutusunda aşkı bulmuş olabilirim... Normalde bu tarz ürünleri çok düzenli kullanamam ya yüzümü nemlendirmek yerine aşırı yağlı gösterir, ya da yüzümde kalıp gibi durur. Ama bu ürünü yüzüme sürdüğüm gibi cildimin emmesi bir oldu. Sürdükten sonra da harika bir yumuşaklık hissi bıraktı cildimde. Tek kullanımda böyle bir etkiyi beklemiyordum açıkçası bir de düzenli kullanıldığında çok etkili olacağını düşünüyorum. Kokusuna zaten bayıldım. Uzun zamandır bir nemlendiriciye bu kadar yükselmemiştim diyebilirim :). Ben ürünü çok beğendim düzenli kullanmaya kesinlikle devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla G.
Çağla G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü günlük cilt bakım rutinimi yaptıktan sonra nemlendirme aşamasında kullandım ve gerçekten çok şaşırdım. Çünkü bu zamana kadar farklı markaların farklı nemlendiricilerini deneyip o yağlı yapış yapış görüntüden etkisizliğinden bıkmış durumdaydım. Fakat bu ürüne tek kelimeyle bayıldım! Cildim kuruya dönük karma inanılmaz güzel nemlendirdi ve daha ilk kullanışınızda verdiği dolgunluk hissine inanamayacaksınız yüzüm pamuk gibi oldu ve oldukça canlı ve parlak gösterdi. Kullanır kullanmaz büyük boyunu sipariş ettim, etkisini göreceksiniz şiddetle tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bukre hanne A.
Bukre Hanne A. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben zaten lorealin genellikle urunlerini kullaniyorum ama yaslanma ve dolgunluk veren kremlerini daha once kullanmadim ama annem hep kullanip memnun kaliyordu ve bende sizin sayenizde deneme firsati buldum ve cok begendim cildimi agirlastirmadan cabuk emilen bir yapisi var ve kokusu cok guzel goz kenarlarimda cok az belirgin kaz ayalari vardi ve makyaj yapinca sanki oralara doluyor gibi oluyordu fontoten ve makyajdan once kullandim ve pürüzsüz bir makyaj oldu diye bilirim birazcik uzun oldu ilk firsatta hemen siparis veriyorjm bayildim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda K.
Sevda K. · 39 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru cilde sahip birisi olarak ilk kullanımımda bile etkisini göstermiş olması çok iyi. Her gün nemlendirici kullanıyorum ama bu ürünü herfüb kullanmanıza gerek yok yüzüne uyguladıktan sonra ertesi gün bile o yumuşaklık hala devam ediyordu. Çok yağlı olmaması cilt tarafından rahatlıkla emilip saatler sonra bile cildin parlak görünmesi kullanmaya değer. Kırışıklık için yorum yapamıyorum hem daha kırışıklığım yok hemde 1 2 kullanımda kırışıklıkla ilgili yorum yapabileceğimizi düşünmüyorum kırışıklıkla ilgili yorum yapabilmek için uzun vade düzenli kullanım gerektirir bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.