Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hobby Style & Protect 7x24 Saç Şekillendirici Krem-Onarıcı Bakım
amazon-image
Hobby Style & Protect 7x24 Saç Şekillendirici Krem-Onarıcı Bakım

Hobby Style & Protect 7x24 Saç Şekillendirici Krem-Onarıcı Bakım

Hobby Saç Bakımı 
  4.10  (2593 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

İçeriğindeki Procapil ve bitkisel keratin ile saç dökülmesini önlemeye yardımcı olur ve doğal görünümlü, ışıl ışıl saçlara kavuşmanızı sağlar.

Procapil ve bitkisel keratin; saçınızı şekillendirirken bakım sağlar, parlak ve güçlü saçlar elde etmenize yardımcı olur.

Saçlarınızın kabarmasını ve elektriklenmesini önler.

Kolay şekil alan, bakımlı ve güçlü saçlara kavuşmanıza yardımcı olur.

Saçlar sertleşmeden ve yapışmadan formunu uzun süre korur.

 

Nasıl kullanılır?

Ürünü nemli ya da kuru saçınıza uygulayın. Durulamayın. İstediğiniz gibi şekil verin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%42
%31
%11
%6
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ceren B.
Ceren B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kendimi bildim bileli kıvırcık saçlarımı nasıl daha iyi hale getirebileceğimi araştırıyorum. Bu nedenle kullanmadığım, denemediğim ürün kalmadı diyebilirim. Benim için 7/24 ler şekillendirme aşamamın olmazsa olmazı; kokusu, elektriklenmeyi önlemesi, bukle belirginleştirmesi vs. köpük veya jel kullanmadan önce kullanımını kesinlikle tavsiye ederim. Bu anlamda memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tüm vaatlerini yerine getiriyor diyebilirim. Tabii dalgalı veya kıvırcık saçlıysanız etkili bir ürün. Benim saçlarım dalgalı bu yüzden bukle yaptığımda uzun süre durmuyordu saçımda ama bu ürünle buklelerim tüm gün kaldı. Ve en güzel kısmı yağlandırmadan nemlendirdi. Parlak, bakımlı, yumuşak bi görünüm kazandırdı. Çok başarılı bir ürün, kesinlikle tam boyunu almak istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin A.
Yasemin A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
duştan sonra nemli saçıma uyguladım ve farka inanamadım.. her zaman şekillendirdiğim saçlarım bu sefer kabarma yapmadı. Kokusu da ayrı güzeldi. Dalgalı ama şekilsiz saçları olanlar için çok uygun. Mükemmel sonuç veriyor. Zaten Hobby çok eski marka, güvenerek kullanabilir herkes. Her zaman elimin altında bulundurucam artık. Pahalı markalara hiç o kadar para vermeye gerek yok, bu da iş görüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asu K.
Asu K. · 31 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Herkese merhabalar daha önce bu markanın bir saç bakım ürününü kullanmamıştım gerçekten çok sevdim daha parlak ve dolgun görünüyor saç onarıcı bir etkisini görmek için daha düzenli kullanmak gerektiğini düşünüyorum yanıltıcı olmak istemiyorum. Ama gerçekten çok bakımlı ve parlak yapıyor saçı beklentiniz bu yöndeyse kesinlikle tercih etmelisiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz A.
Yeliz A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Valla açıkçası ben markasına dikkatli bakmasam bu ürün Elidor’un ürünü sanırım derdim. Hobby markasını tebrik ediyorum, başta biraz ağırlaştırdı acaba böyle mi kalacak dedim ama nemliyken sürüp kurutup uyuduğumda saçlarımın kolay şekil aldığını gördüm. Saçlarım yıpranmış ve işlem görmüş bir saç olmasına rağmen bu ürün favorim oldu. Hobby buzları erittin helal sana ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Miray Sude Y.
Miray Sude Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürüne kelimenin tam anlamıyla bayıldımmm! Saç ürünlerini satın almayı ve deneyimlemeyi zaten çok seviyorum. Boyalı bir saçım olduğu için sürekli bakım yapıyorum ve ısı kullanmamaya özen gösteriyorum. Bu ürünü gelir gelmez denedim ve saçlarım o kadar sağlıklı ve parlak göründü ki muhakkak kullanmaya devam edeceğim. Şekil vermeme bile gerek kalmadan elektriklenmeyi almasını çok sevdim ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BEYZA D.
Beyza D. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben hobby markasının diğer ürünlerini kullanmıştım ama pek olumlu olmadı benim için ondan sonra da pek almadım bu markanın ürünlerini ama on yargılı olmamak gerekiyormuş bu ürünü hiç satın almadım kullandım ve gerçekten saçlarımda elektiriklenmeyi önledi ayrıca kabarlikliginida indirdi artık on yargılarımı yıkıp en kısa zamanda alicam ve saçı da asla ağirlaştirmiyor denemenizi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gizem s.
Gizem S. · 29 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Başka bir markanın şekillendirici saç kremini kullanıyordum ve elektriklenmeyi önlemediği, saçımın şeklinin diğer güne bozulduğu ve ağırlaştırdığını fark ettiğim için başka ürün arayışı içine girmiştim. Bu ürünle sayenizde tanıştım ve daha uzun süre şekilli, ağırlaştırmadan ve elektriklenmeyen saçlara kavuştum. Bittikçe alacağım favori saç kremim oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
memnun kaldığım nadir saç kremlerinden. durulanmamasi saçımın kabarmasini büyük şekilde önledi. ağırlık yapmadi ve saçımı yağlı yapmadı. müthiş bir ürün. onarıcı özelliği var ama saçlarım kısa olduğu için onarım istemiyor. o konuda bir yorum yapmam zor. ama krem olarak harika bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba G.
Tuğba G. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Her gün düzleştirme işlemi yaptığım için saçlarım çok fazla elektrikleniyor malesef fakat işlem uyguladıkdan sonra hobby sürüyorum ve hop tek bir tel bile havada değil bir tık da ısınin etkisi ile sanırım parlaklık oluyor hafif de bir kokusu var rahatsız etmiyorum bir tane alıp uzun süreli denemek istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.