Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hobby Style & Protect 7x24 Saç Şekillendirici Krem-Belirgin Bukleler
amazon-image
Hobby Style & Protect 7x24 Saç Şekillendirici Krem-Belirgin Bukleler

Hobby Style & Protect 7x24 Saç Şekillendirici Krem-Belirgin Bukleler

Hobby Saç Bakımı 
  4.23  (2515 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

İçeriğindeki Pro-vitamin B5 sayesinde saçınızı ağırlaştırmadan doğal görünümlü ve ışıl ışıl saçlara kavuşmanızı sağlar.

 Pro-Vitamin B5 saçta koruyucu bir tabaka oluşturarak saçları besler ve nemlendirir.

 Saçlarınızın kabarmasını ve elektriklenmesini önler.

 Yumuşak ve belirgin buklelere kavuşmanıza yardımcı olur.

 Elektriklenmeyi önler.

 Saçlar sertleşmeden ve yapışmadan formunu uzun süre korur.

 

Nasıl kullanılır?

Ürünü nemli ya da kuru saçınıza uygulayın. Durulamayın. İstediğiniz gibi şekil verin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%46
%28
%10
%5
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif Y.
Elif Y. · 33 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün güzel gibi ama birkaç olumsuzluktan bahsetmek istiyorum. Islak saçıma uyguladım elimlerimle şekil verdim. Şekiller kuruduktan sonra aynı kaldı onu çok beğendim. Sadece elimle saçıma dokunduğumda saçlarım hem sert hemde durulanmamış şampuan gibi his bıraktı. Birde kokusu çok az, saçımda 1 saat ancak koku kalmıştır. Sonra geçti. Durulama ihtiyacı hissettiğim için puanı sadece oradan kırdım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NazlıcN İ.
Nazlıcn İ. · 20 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
doğal ve parlak görünümu sağlıyor,saçlarım elektirikleniuor bu ürün sayesinde saçlarım hem parlak bir görünüme ve elektirklenmesine çok iyi geldi dene bunu teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Beyza S.
Elif Beyza S. · 25 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kıvırcık saçlı olmadığım için kıvırcık saçlı bir arkadaşıma deneyip objektif bir yorum yapmak istedim arkadaşım ürünü gayet beğendi bukleleri Gözle görülür bir şekilde daha belirgindim saçı kabarık değildi aynı günün gün sonunda fotoğraf çekti hala saçı kabarık değildi normal bir gün sonunda çekti ikisinin arasında dağlar kadar fark var memnun kaldığını söyledi herkese öneriyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem K.
İrem K. · 25 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarım 2b dalgalı, tutuculuğunu kokusunu çok beğendim. yapısı yoğun ama uygulaması zor değil. saçımı yaptığım günden ve uyuyup uyandıktan sonraki halini görsel olarak ekliyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlayda K.
İlayda K. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
dalgalı ve kalın telli olan saçlarımın buklelerini belirginleştirdi. benzer ürünlerine göre fiyatı daha uygun ileride tercih edebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı Ç.
Aslı Ç. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım kabarık çabuk elektriklerin ve dalgalı saç şekline sahibim dalgalarımın daha uzun süre bozulmadan durması ve kabarmamasına etkisi oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Filiz E.
Filiz E. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hep kullandığım bir üründü zaten çokta memnunum saçı yağlandırmıyor ve yumuşacık kalıyor kokusuda harika gönül rahatlığıyla alıp kullanılabilir unutmayın ki saçlarımız değerli…
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kezban C.
Kezban C. · 33 · Kars
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım yumuşacık oldu kokusu da hoş beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
müzeyyen K.
Müzeyyen K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Banyodan sonra genellikle saç şekillendirici kremler ya da yağlar kullanırım. Çünkü saçlarım çok kabarıyor ve elektrikleniyor. Ayrıca saçlarımın sert bir yapısı var. Hobby Style & Protect 7x24 Saç Şekillendirici Kremi duştan sonra kullandığımda öncelikle saçlarımda yumuşak bir etki bıraktı ve saçlarımı kolaylıkla tarayabildim. Kuruttuktan sonra ise saçımdaki elektriklenme ve kabarıklığın olmadığını gördüm. Saçlarımda doğal bir görünüm oluştu. Ayrıca kremin kokusu da çok güzel. Gün boyu ara ara kremin kokusu burnuma geldi. Ben ürünü sevdim ve memnun kaldım. Herkese de tavsiye ederim. Teşekkürler Hobby, teşekkürler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru D.
Ebru D. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım normalde düz-dalgalı arasında. Bu yüzden bende belirgin bukleler yaratmadı saç tipim dolayısıyla. En büyük sorunum duştan çıktıktan sonra saçlarımın elektriklenmesi ve kabarması. Bir diğer sıkıntım da saçım düzle dalgalı arasında olduğu için çok biçimsiz. Bu krem bendeki elektriklenme ve kabarmayı aldı ve saçımı hafif parmağımla döndürerek kremi bu şekilde yedirdim. Böyle olunca saçımın dalgası daha güzel oldu. Severek kullandım. Kokusu çok hafif. Sonrasında ağırlaşma da yapmadı ancak diplerine sürmedim. Sadece boyuna sürdüm. Memnun kaldım tekrar alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.