Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hobby Hindistan Cevizi Yoğun Nemlendirici Krem
amazon-image
Hobby Hindistan Cevizi Yoğun Nemlendirici Krem

Hobby Hindistan Cevizi Yoğun Nemlendirici Krem

Hobby 
  4.39  (5054 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

İçerisindeki doğal hindistan cevizi sayesinde cildinizi yoğun bir şekilde nemlendirir ve kolayca emilir.

Etkili formülüyle yağlılık hissi bırakmadan cildinize ipeksi bir yumuşaklık sağlar.

Günlük el ve vücut bakımı için uygundur.

Nasıl kullanılır?

Tüm vücudunuza günlük olarak uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%27
%8
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Doğa B.
Doğa B. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çantamdan asla çıkartmadığım şeylerden biri el nemlendiricisidir. Nemlendirici bağımlısı biri olduğum için her daim güzel el nemlendiricisi arayışındayımdır, hiç çekinmeden alırım çok sık kullanıyorum çünkü. Daha önce Hobby'nin el kremlerini kullanmamıştım ama çok şey kaçırmışım. Kokusu ve dokusu beni benden aldı gerçekten aşırı kolay emiliyor ve bununla kalmamakla birlikte azıcık bir miktar bile gerçekten yoğun bir şekilde nem veriyor, ben razıyım valla çok güzel olmuş. Hindistan cevizi kokusuna da bayılırım, kutuma neler çıkmış diye baktığımda en çok heyecanlandığım şey bu oldu valla yalan değil :D Bitince stoklayacağım bir ürün, acaba nasıldır diye düşünmeyin gidin alın diyorum o kadar :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün en sevdiğim yanlarından birisi kokusu. Hindistan cevizi aromalı bakım ürünlerini sıklıkla tercih ederim. Bu ürünün kullandığınızda oldukça ferahlatan bir kokusu var ve oturduğunuz yerde o koku burnunuza gelmeye devam ettikçe gerçekten cildinizin bebek gibi olması hissini daha da fazla hissediyorsunuz. Aynı zamanda yağlı bir cilde sahibim ve en rahatsız olduğum şey bazı cilt bakım ürünlerinde sürüldükten sonra o yağlılık hissinin gitmemesidir. Ben bu üründe bu durumu yaşamadım. Yağlılık hissi vermediği için rahatsız etmedi ve cildim kısa sürede çok güzel emdi. Nemlendirici olarak sonrasında da kullanmayı planladığım bir ürün. Fiyat performans ürünü. Tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek K.
Dilek K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
urunu daha once duymustum ve kullanmistim .. gunluk kullanim icin gayet ideal bir krem .. hindistan cevizi kokulu olan biraz fazla kokuyor tek sorun o benim icin koku biraz azalsa daha ferah olabilir .. nemlendirmesi kivami kullanim sonrasi verdigi his guzel ..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin G.
Pelin G. · 47 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denediğim ürünün kokusu hindistan cevizine benziyor Ürünün nemlendirmesi çok iyi kokusu kalıyor Ürünün ciltte emilimi çok iyi yapış yapış olmuyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ülkü A.
Ülkü A. · 47 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hobby'nin el kremlerini kullanmamıştım ama çok şey kaçırmışım. Kokusu ve dokusu beni benden aldı gerçekten aşırı kolay emiliyor ve bununla kalmamakla birlikte azıcık bir miktar bile gerçekten yoğun bir şekilde nem veriyor, ben razıyım valla çok güzel olmuş. Hindistan cevizi kokusuna da bayılırım, kutuma neler çıkmış diye baktığımda en çok heyecanlandığım şey bu oldu valla yalan değil :D Bitince stoklayacağım bir ürün, acaba nasıldır diye düşünmeyin gidin alın diyorum o kadar :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Ünlü dinleyici
Sevgi Ünlü Dinleyici · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sabah kalktığımda cildim aşırı kuruydu sanırım yaptırdığım botokstan kaynaklı pul puldu. Henüz denememiştim ve yoğun nemlendirici yazınca bunu sürmek istedim şuan bir saat geçti ve elimi yüzümde gezdiriyorum yüzüm kadifemsi bir histe beni çok rahatlattı. çok kuru oldupu şçin çok fazla sürdüm yedirdim kremi ona rağmen yağlı ve parlak his kesinlikle yok kış aylarındaa favori olabilir diyebilirim. Fiyat olarak da aşırı uygun çok pahalı nemlendiricileri almaya inanın gerek yok tüm ihtiyacınızı karşılar.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Aybilge M.
Ayşe Aybilge M. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
O kadar yoğun bir nemlendirici ki bayıldık. Kokusu da bir o kadar güzel. annem gül hastalığına sahip ve kuru kuru dökülen bazı bölgelere sahip. Kullandığında Çok hızlı emildi ve asla tek kuru bölge bırakmadı. Çok uzun süre etkisi sürdü. Ve cildinizi yumuşacık yapıyor. Gerçekten adının hakkını verecek şekilde yoğun nemlendiricilik sağlıyor. Dudak bölgemde soğuk yüzünden olan çatlakları hemen iyileştirdi. Çok sevdim kesinlikle almak isteyeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben normalde nemlendirici kullanmam. Kuru bir cildim yok ve krem sürdüğümde emilene kadar geçen zamandaki o yağlı his beni rahatsız eder. Ancak bu nemlendiriciyi sürdüğümle emilmesi bir oldu desem yeridir. Hiç yağlılık hissi bırakmadı, hissetmedim. Ek olarak kokusuna bayıldım! Ellerim mis gibi hindistancevizi kokuyor. Durmadan elimi koklamak istiyorum. Muazzam bir nemlendirici herkese tavsiye ederim!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Buse N.
Ayşe Buse N. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu, dokusu bir harika 🖤 Cok kolay emiliyor, yapış yapış hissi bırakmıyor.. yogun nemlendirici olmasına rağmen transparan bir ürün, ipeksi bir doku bırakıyor arkasında. Bir cok yogun nemlendirici ürünlerin yapış yapış katman katman hissettirmesi, tabiri caizse vazelin hissi bırakması beni hep rahatsız etmiştir. Ama bu başlı başına bir olayyy 🥰 kokusunu demiyorum bile, terapi resmen... Ben bayıla bayıla kullandım. Kendime bir ürün satın bile aldım 🥰🥰🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emel Ç.
Emel Ç. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hızlı emiyor uzun süre nemlendirmesi harika ellerimi yıkamama rağmen hemen geçmiyor nemlendirme etkisi bayıldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.