Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hidroten Yüz Kremi
amazon-image
Hidroten Yüz Kremi

Hidroten Yüz Kremi

Hidroten 
  4.42  (831 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 80 TL/50 ml*

Hyaluronik Asit, Shea Yağı, Allantoin, Gotu Kola, Vitamin E, Hamamelis Yaprağı Ekstraktı, Zeytin Yağı, Kızıl Çalı Yaprağı Ekstraktı, Provitamin B5 ve Eker Otu ile zenginleştirilmiş Hidroten Yüz Kremi cildinizi korumaya, beslemeye ve nemlendirmeye yardımcı olur. Cilt tarafından kolayca emilir. 

  • Karite ağacının bademinden elde edilen ve cildin ihtiyacı olan pek çok vitamin bakımından zengin olan Shea Yağı bu vitaminler sayesinde cildi canlandırır ve cilt bariyerinin korunmasına yardımcı olur. 
  • Yüksek oranda nem tutma kapasitesine sahip olan Hyaluronik Asit cilde yüksek düzeyde nem sağlar.
  • Allantoin cildi rahatlatır ve cilt bariyerinin gelişimini destekler.
  • Gotu Kola cildin dogal koruyucu tabakasının gelişimine destek olur. Vitamin E ise antioksidan etkisi ile cildi tazeler. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%30
%6
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif T.
Elif T. · 38 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirme acısından çok hoş bir kokusu olan krem.yuzde yağlı his bırakmıyor.Hafif bir yapısı var. Daha önce denememiştim ama bundan sonra günlük bakim kremi olarak dolabımda yer alacağı kesin. Bitkisel olması da çok güzel. Günlük nemlendirici kullanmak isteyenlere öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi F.
Ezgi F. · 35 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün şişeli olması çok iyi olmuş, her defasında parmak ile kavanozdan almaktansa pompa ile alıp sürmek daha hijyenik oluyor. Sürümü çok kolay, güzel emiliyor ve çok güzel nemlendiriyor. Kokusu da hafif ve güzel. Karma bir cilt yapısına sahibim ve sivilcelenme gibi hiç bir problem yaşamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
büşra C.
Büşra C. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hızlı emilim sağlaması ve kokusuz olması hoşuma gitti ertesi gün bile yumusacikti yüzüm başlık sayesinde az ya da çok krem sıkma gibi bir olay olmuyor kolay kullanımı ve taşınabilir olması da harika bu ürünle yeni tanışmış biri olarak kesinlikle memnun kaldım diğer ürünlerini de alarak kullanmaya başladım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine A.
Emine A. · 32 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu, dokusu sürdükten sonraki yüzdeki hissi müthiş. Kesinlikle abartmıyorum hem gün boyu nemlendiriyor hem de sürdükten sonra parlaklık anında canlılık veriyor. Yorgun cildi olanların tam isteyeceği ürün olmuş. Her gün gece uyumadan kullanıyorum sabah yüzüm hala ışıl ışıl ve ipeksi. Teşekkürler hidroten.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuba U.
Tuba U. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım!! Öyle hafif kı! Ben çeşit çeşit serum kullanmayı çok seviyorum o yüzden kalın kremleri sevmiyorum ama bemlendirici etkisi yüksek olanların yapısı da kalın oluyor genellikle. Bu o kadar güzel emiliyor ki ve cildim su içmiş gibi oluyor kullanınca. Çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
burçe b.
Burçe B. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün su bazlı bir krem. Bu sebeple benim gibi T bölgesi yağlı olan kişilerin rahatlıkla kullanabileceği ciltte parlama yapmayan cinsten bir krem. Ben cildime çok krem sürme taraftarı olmadığım için kullanırken de çok az miktarda sürüyorum fakat krem dokusundan emilimi hızlı olduğu anlaşılıyor. Güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve H.
Merve H. · 26 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa bu markanın ürünlerini kullandım. Yüz kremimi oldukça başarılı buldum. Doğal içeriğine bayıııldım. İçeriği inanılmaz güzel. Pompalı bir başlığı var sürüldükten sonra hemen emiliyor ve kesinllikle yağlılık hissi bırakmıyor. Yüzü pamuk gibi yapıyor çok beğendim 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nalan s.
Nalan S. · 51 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha önce görmedim de duymadım da dolayısıyla da kullanmadım ama yüz kreminin kızımda denedim o kadar sürümü kolay ki çabucak sürülüyor ve emiyor kesinlikle çok yağlı değil kokusu da güzel henüz kısa zamandır kullanıyoruz ama gayet memnun kaldım ama sanırım tanıtımın daha fazla yapmak gerekiyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İnci A.
İnci A. · 25 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümün kusma döneminde yüzümde çok fazla sivilce oluyor. Bu dönemde kullanma imkanım oldu. Başta biraz korkuyla yaklaştım fakat çoğu nemlendiricinin aksine sivilceleri arttırmadı hatta yüzüme iyi geldiğini bile söyleyebilirim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Yüzünüzü yumuşacık yapıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FERİDE G.
Feri̇de G. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün 3 gün önce elime ulaştı . cildim egzamalı bir cilt ve fazlasıyla kuru . bu yüzden yüzüme iyi geldi. 2 tane nohut tanesi büyüklüğünde yeterli oldu. ayrıca ürünü annemde de deneme fırsatım oldu. ikimizde memnun kaldık. bence her tip memnun kalır. bu ürünü denediğim için sevindim ...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.