Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hero Goodies Fındık Kakao Meyve Bar
amazon-image
Hero Goodies Fındık Kakao Meyve Bar

Hero Goodies Fındık Kakao Meyve Bar

Hero Goodies 
  4.45  (4783 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Şeker ilavesiz, katkısız ve koruyucusuz meyve bar

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%21
%5
%3
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif B.
Elif B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün dokusu kurabiye ile hurma arası bir yapıda. Yemesi keyifli, tadı tatmin edici. İçindeki fındık parçaları hissedilebilir un gibi değil ama yerken boğaza kaçacak bir büyüklükte de değil. Bu konuda çok ideal bir boyut yakalanmış. Doyurucu bir boyutu var. Kahve yanında büyüklerin de keyifle tercih edebileceğini düşündüğüm bir ürün olmuş. Market raflarında yaygınlaşması dahilinde sevilen bir ürün olacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Muesse sahin Ş.
Muesse Sahin Ş. · 24 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadını bilmediğim için ilk başlarda çok tedirgin olmuştum ve içeriğine bakıp o şekilde yeme gereksiniminde bulundum çünkü adında ilk defa duydum ama gerçekten içeriğinin özelliklerine baktığım zaman Palm yağının olmaması falan gerçekten beni çok mutlu etti ve çocuklara verilebilecek bir şey hani hem şekerli oranı çok düşük hem glutensiz falan ben çok sevdiğime alınması gereken bir ürün haline geldi benim için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba A.
Tuğba A. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok lezzetli bir atıştırmalık. Görünüşü bir çikolatadan farksız. Beş yaşındaki oğlum ilk görüşte çikolata sandı ve tadına baktığında çikolata olmadığını anladı. Tadına baktığında ise çok sevdi. Normalde Bar tarzı atıştırmalıkları sevmez ve tüketmez. Şeker ilavesiz olması bizim için ayrıca önemli bir konu. Evimizden eksik olmayacak bir atıştırmalık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem A.
Özlem A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Piyasadaki çoğu hurma içerikli ürün için aynı gibi. daha önce hiç almadığım dikkatimi çekmeyen bir ürün. içeriği temiz alınabilir, ara ara bu tarz ürünler alıyordum ancak önceliğim bilindik markalar oluyordu. Bana bu tarz ürünlerde hurma tadı çok yoğun geliyor, bu ürün de aynı, yoğun bir hurma tadı var, içerisindeki fındık oranı daha fazla olsaymış daha da güzel olabilirmiş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike G.
Melike G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kendim ve küçük kardeşlerimle denedik. Tadını çok begendik hem besleyeci olması ve temiz içerekli olması bizi çok memnun etti. Bu ürünü hiç duymamıştım ve denerken çok mutlu olduk leziz ve besleyici olması bilhassa annemi çok memnun etti. Kardeşim diğer paketini beslenmesine koydu. Severek tadımını yaptık çok beğendik. Bundan sonra beslenme çantalarının vazgeçilmesi oldu bizim için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fulya Ö.
Fulya Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çoçuklarıma verdim beğenmediler yemediler ama ben bayıldım bır ısırık aldım tadı çok hoştu hemen buzdolabına attım bir Türk kahvesi yaptım biraz daha soğudugunda mükemmel bir kahve yanı eşlikçisi oldu ben beğendim tatlı krizlerine çok iyi gelir severek tekrar alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ARZU E.
Arzu E. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Browni kek gibi yapısı ve tadı var. Hurma ve nohut unundan yapılması çok güzel. Paketin ön kısmında da belirtilse harika olurmuş. İlave şeker içermemesi çok iyi. Hurmadan tad geliyor. Bence diyet ürünü olarak da harika olur. Tam bir ara öğün olur. Oğlumda bende çok sevdik ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cahide K.
Cahide K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğinin temiz olması çocuklarım icin oldukça önemli. Bu açıdan tercih edilebilir bir ürün üstelik bu kategoride olmasına rağmen tadı oldukça güzel. Yumuşaklığına ayrıca bayıldım. Muadil markalarda gereğinden fazla sert oluyor bu ürünler. Çocuklarımla beraber yedik başarılı bir ürün hepimiz beğendik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif I.
Elif I. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle temiz içerikli ve vegan olması harika. yüksek lifli bir atıştırmalık. Kızım çok beğendi artık çantamızda sürekli olarak yerini alıcak. Sanki evde anne eliyle yapılmış gibi mükemmel bir tadı var. Sadece bir tık daha çilek aroması artabilirdi. Biz çok sevdik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül t.
Betül T. · 31 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün temiz içeriği ve besleyici olması hoşuma gitti. Temiz içerikli gıdada sadece birkaç marka olması ve bunun da onlara alternatif olması hoşuma gitti. Tadı çilekli olana göre daha güzeldi ve daha çikolata hissi verdi. Zaten oğlum benden önce paketi açıp yedi bile ve sadece ucundan bakabildim. Ama beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.