Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Head & Shoulders Derma x pro Kuru Saç Derisine Özel Aloe İçeren Kepek Karşıtı Saç Derisi Balsamı
amazon-image
Head & Shoulders Derma x pro Kuru Saç Derisine Özel Aloe İçeren Kepek Karşıtı Saç Derisi Balsamı

Head & Shoulders Derma x pro Kuru Saç Derisine Özel Aloe İçeren Kepek Karşıtı Saç Derisi Balsamı

Head & Shoulders 
  4.54  (1392 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

DERMAXPRO'nun içeriğindeki aktif aloe ve e vitamini ile %100'e kadar beslenmiş* ve kepeksiz** saçlara merhaba de. Hyaluronik asit ve e vitamini içeren ve nemi 72 saate kadar saç derisine hapseden saç derisi balsamı.  

Cilt bakımı formülleriyle zenginleştirilen, içeriğindeki e vitamini ve aktif aloe ile uzman saç derisi bakımı sağlayan bu seri sayesinde saç derin aradığı neme kavuşsun! 

 

*Bakım kremi olmayan şampuan kullanımına kıyasla

**Düzeli kullanımda gözle görülür kepeğe karşı etki

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%19
%5
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim için çok elzem bir ürün değil. Ancak saç derime uyguladığımda gerçekten nemlendirdi etkisi çok güzel. Yumuşaklık verdi saçlarıma. Uygulaması da kolay saç uçlarıma saç kremi saç derime de bu ürünü kulladım. Yağlanmayı geciktirici etkisini denemek için bekledim. normalde 2 gündür saç yağlanma sürem 3. gün saçım hala yağlanmamıştı ben rahatsız olduğum için yıkadım. Yoksa yağlanma konusunda vaadini yapıyor. Hoş bir kokusu var benim gibi koku konusunda hassassanız ve sürekli güzel kokmak istiyorsanız kullanılabilir bir ürün. Genel olarak ben beğendim. benim saç derimde bir sıkıntı olmadığı için kullanmam anlamlı değil. Sıkıntısı olan biri kullandığında faydasını göreceğini düiünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru K.
Ebru K. · 27 · Kırşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
direkt saç derisine uygulanan ve kuru ve dengesi bozulmuş saç derisini için balsamdır. saçımı 1 yıldır aralıklarla boyattığım için saç derim çok kuruyor ve hatta pul pul döküldüğü oluyordu. bu ürünü denebunu kutumda görünce direkt denemek istedim.kullanımı oldukça pratik, uzun ince ağzı sayesinde saç derisine istediğiniz noktadan eşit bir şekilde uygulama yapabiliyorsunuz. ben saç derime şerit halinde üç yerden uygulama yaptıktan sonra parmak uçlarımla kafa derimin her yerine yayıp bir süre bekletiyorum. birkaç dakika sonra saç derimde sanki nane ya da mentollü bir şey sürülmüş gibi ferahlık hissi oluşuyor. saçımı duruladıktan sonra da saç derim ve o bölgedeki saçlar yumuşacık oluyor. bende ekstra bir saç dökülmesi olmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep A.
Zeynep A. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk kullanımdan itibaren dökülmem geçti. gerçekten çok güzel bir ürün. ferahlatıcı bir mentol etkisi var yalnız kullanırken çok sürmemeye dikkat edin. Kapağı bence hoş olmamış kullanım kolaylığı çok sağlamıyor cunku ucu cok ince. Dokusu güzel kolay kullanılıyor, gözünüz kapalı alabilirsiniz 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı k.
Aslı K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü duşta saç kremi sonrası uygulanıp duruladım.saç derimi ferahlattı ve kepek olusumunda hemen azalma fark ettım.kokusu cok rahatlatıcı ve güzel.her duşta kullanıyorum.Uygulaması da oldukca kolay.İlk defa saç balsamı kullandım ve ben daha önce neden keşfetmemişim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı Y.
Aslı Y. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün şişesini çok beğendim. Kapağın açılış şekli kullanışı çok kolay kılıyor. Hızlı uygulamama rağmen, çok güzel saçıma dağıtabildim. Ürünün kıvamı güzel, bariz bir kokusu olmasa da kokusu da güzel. Saç derimi irrite etmedi ama keşke içindekilerde alkol olmasaydı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
tugce c.
Tugce C. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
uygulaması çok kolay, pratik bi ambalajı var kokusu çok hoş ilk kullanımda nemlendirdi saç derim kuru ve pul pul dökülüyordu şu an öyle bir sorunum yok saç dinim de vıcık yağ değil ben en çok bunu merak ediyordum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Naz E.
Duygu Naz E. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
en iyi kısmı kullandıktan sonra saçlarımı yağlandırmaması ya da yapıştırmaması ve saç derisine kullanılabilmesi, eskiden saç kremleri hep saç uçlaro içindi saç derisi için de krem ürünlerin olması müthiş bir şey bence çok başarılı bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur A.
Ayşenur A. · 28 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımda saç derimde bir ferahlık hissettim head & shoulders ın mentollü bir şampuanı vardı verdiği his tam olarak öyle. Nemlendirmesini beğendim ve saçlarım daha yumuşaktı sonraki gün. dökülmeye etkisini biraz kullandıktan sonra yorumlayabilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özge ç.
Özge Ç. · 34 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçım kuru, ince telli ve dalgalı saç dibim de kaşıntı ve pullanma meydana geliyor. Saç dibi ürünleri genelde ağırlık yapar bu üründe öyle bir şey söz konusu değil. İlk kullanımda kaşıntıyı engelledi. Kokusu da çok güzel, beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümran G.
Ümran G. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç diplerim genelde çok kuru olduğu için kepeklenme sorunu oluyordu,iyi ki bu ürünü deneme şansım oldu.Bu ürün sayesinde saç diplerim gerekli neme ulaştığı için kepeklenme sorunum olmuyor..Alın aldırınnnn…
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.