Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Head & Shoulders Derma x pro Kuru Saç Derisine Özel Aloe İçeren Kepek Karşıtı Saç Derisi Balsamı
amazon-image
Head & Shoulders Derma x pro Kuru Saç Derisine Özel Aloe İçeren Kepek Karşıtı Saç Derisi Balsamı

Head & Shoulders Derma x pro Kuru Saç Derisine Özel Aloe İçeren Kepek Karşıtı Saç Derisi Balsamı

Head & Shoulders 
  4.54  (1392 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

DERMAXPRO'nun içeriğindeki aktif aloe ve e vitamini ile %100'e kadar beslenmiş* ve kepeksiz** saçlara merhaba de. Hyaluronik asit ve e vitamini içeren ve nemi 72 saate kadar saç derisine hapseden saç derisi balsamı.  

Cilt bakımı formülleriyle zenginleştirilen, içeriğindeki e vitamini ve aktif aloe ile uzman saç derisi bakımı sağlayan bu seri sayesinde saç derin aradığı neme kavuşsun! 

 

*Bakım kremi olmayan şampuan kullanımına kıyasla

**Düzeli kullanımda gözle görülür kepeğe karşı etki

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%19
%5
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

rukiye k.
Rukiye K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben zaten saç bakımım için bu marka olmasa napardım bilmiyorum. boyalı yıpranmış ve kuru saç derim bide üstüne kepek sorunum var. kepek sorunumu bu markanın şampuanlarıyla hallederken saç derimi ekstra nemlendirebileceğim bir şey arıyordum ki bu ürünle tanışana kadar. bu ürün benim bebeğim gibi artık onsuz nefes alamam bundan sonra desem yeridir. saç derimin rahatladığını hissettim uzun zaman sonra rahat nefes aldım resmen 🩷🩷
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra S.
Esra S. · 29 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanmadan önce biraz ön yargılıydım. Saç diplerine sürdüğümüz için yağlı bırakır diye düşünmüştüm. Saçlarım çabuk yağlanmasına rağmen asla öyle bi etkisi olmadı. Üstelik saç kremi gibi yumuşacık yapıyor. Sürdükten sonra gelen mentol ve ferahlatma hissini çok sevdim. Kepek problemim var kepek için hangi şampuanı kullansam hiçbir işe yaramıyordu ama bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri saçımda kepek kalmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Filiz D.
Filiz D. · 43 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Malum sıcak yaz günlerinde terlemekten dolayı saç diplerimde hassasiyet oluştu, kuruluk da had safhada zaten. Kepek sorunum olmasa da bu ürünün bu duruma iyi geleceğini düşünmüştüm ve kesinlikle de öyle oldu. Saç diplerime yağlı ve ağır bir his verir diye çekindim ama bu da olmadı. Bilakis çok ferah bir his verdi ve saç diplerimde nemlenme olduğu için saçımdaki kuru ve çalı gibi görüntüyü giderdi. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hilal Ç.
Hilal Ç. · 27 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü ilk kullanımda fark etti, saç diplerimi çok ferahlattı, ayrıca yumuşacık ve parlak bir görünüm oldu, her duş sonrası kullanıyorum, tek begenmediğim özelliği kutu tasarımı, saç diplerime uygulamada zorlanıyorum çünkü kutusu sıkılamayacak kadar sert, bu yüzden elime sıktıktan sonra saç diplerime ürünü uyguluyorum bunun haricinde ürün çok iyi, hemen fark ediyor ve capcanlı bi görünüm elde ediyorsunuz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem D.
Sinem D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk kullanımdan itibaren sac derisindeki etkisini farkediyorsunuz. kullanımı gayet kolay. kokusuna bayildim. sac derisinde bir ferahlık hissi veriyor ve de nemlendirmesi çok başarılı. pul pul dokulmeler ve kaşıntı vardi bende. ama sayesinde artik yok ve bu beni inanılmaz rahatlattı. bittikçe alacağım ve çevreme de şiddetle tavsiye edebileceğim bir ürün. teşekkürler head & shoulders
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mucizevi bir ürün. İçinde resmen sihirli bir madde var. Aşırı işlem görmüş platin sarısı açıma banyo sonrasında yaşken uyguladım ve hiç saç kremi vb sürmeme gerek kalmadan saçlarımı çok rahat taradım. Saçıma sanki keratin bakımı yapılmış gibi oldu. En güzel yönü de hiç alerji yapmadı, hatta öyle çok yoğun bir kokusu da yok. Mutlaka kullanacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeküre Nur B.
Şeküre Nur B. · 28 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk kullandığımda saç derimdeki inanılmaz ferahlık hissine bayıldım, ikinci kullanımımdan sonra saç derimde bulunan stres kaynaklı egzama benzeri yaraların kabuk tutmadığını fark ettim. kepek konusunda azalma kesinlikle var fakat henüz çok yeni kullanmaya başladığım için bütünüyle geçti diyemem. bu ürünü mutlaka satın alacağım uzun vadede kepek sorununa büyük ölçüde etki edeceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu E.
Burcu E. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım son zamanlarda çok kurumuştu ve kepek sorunum vardı bir çok ürün denedim ama memnun kalmadım daha önce duydum ama yine aynı sonuç olur diye tereddüt etmiştim ama ilk kullanımda bile saç derimi nemlendirdi kepek görünümü gitti ve saçlarım yumuşacık oldu daha güzel şekil alır durumda ve çok memnun kaldım tavsiye edeceğim ve tekrar alacağım bir ürün.☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse Eser
Buse Eser · 22 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ARTIK SAÇ BAKIMIMIN FAVORİSİ 💙 Saç derime o kadar iyi geldi ki , tamda ürünü kepek ve saç derimde egzama + kaşıntı yaşadığım bir dönemde kullanmaya basladım. Saç derimi nemlendirmesi müthiş, asla kepek yapmadı , kokusu desem mis gibi . kendimi o kadar iyi hissettim ki . hem yumuşacık , hem nemlendirmesi beni kendine bağladı . artık almaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilge T.
Bilge T. · 32 · Iğdır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim kepek sorunum yoktu yalnız ablamın kepek sorunu çok fazlaydı benim için denemesini istedim ilk yıkamada bile o kadar etkisini gördü ki setini kullanmadı bile sadece bu ürünü kullandı ve 3 yıkamada kepekler yok oldu mucizevi bir şey bu daha öncesinde o kadar pahalı ürünler kullandığı halde bu denli iyi bir sonuç alamamıştı. Benim olmasada ablamın vazgeçilmez ürünü oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.