Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Head & Shoulders Derma x pro Kuru Saç Derisine Özel Hyaluronik Asitli Kepek Karşıtı Saç Derisi Balsamı
amazon-image
Head & Shoulders Derma x pro Kuru Saç Derisine Özel Hyaluronik Asitli Kepek Karşıtı Saç Derisi Balsamı

Head & Shoulders Derma x pro Kuru Saç Derisine Özel Hyaluronik Asitli Kepek Karşıtı Saç Derisi Balsamı

Head & Shoulders 
  4.57  (2132 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

DERMAXPRO'nun içeriğindeki aktif aloe ve hyaluronik asit ile %100'e kadar beslenmiş* ve kepeksiz** saçlara merhaba de. Hyaluronik asit ve e vitamini içeren ve nemi 72 saate kadar saç derisine hapseden saç derisi balsamı. 

Cilt bakımı formülleriyle zenginleştirilen, içeriğindeki e vitamini ve aktif aloe ile uzman saç derisi bakımı sağlayan bu seri sayesinde saç derin aradığı neme kavuşsun!

 

 

*Bakım kremi olmayan şampuan kullanımına kıyasla

**Düzeli kullanımda gözle görülür kepeğe karşı etki

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%22
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

mine Ö.
Mine Ö. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sac nem dengesini sağlıyor,nem dengesi icin gayet iyi bi urun şişesi sayesinde kullanımındarahat
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nadezhda M.
Nadezhda M. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Head and Shoulders Derma X Pro balsamı benim için harika bir kepek karşıtı çözüm oldu. Saç derimdeki kepeklenme sorununu gidermek ve saç derimdeki hassasiyeti hafifletmek için kullanmaya başladım ve sonuçlar gerçekten etkileyiciydi. Balsamın kıvamı çok hoş ve kolay bir şekilde saçlarıma uygulayabiliyorum. Ayrıca, saçlarıma yumuşaklık ve parlaklık veriyor. Düzenli olarak kullandığım süre boyunca, saçlarımın daha sağlıklı ve kepeksiz olduğunu fark ettim. Ayrıca, balsamın hoş ve ferahlatıcı bir kokusu olduğunu da belirtmek isterim. Head and Shoulders Derma X Pro balsamı benim için gerçekten etkili bir saç bakım ürünü oldu. Kepek sorunu yaşayanlara kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra S.
Kübra S. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme boy olarak gonderilmedigi icin cok tesekkur ediyorum. Öncelikle kullanmadan once önyargılı davrandığım için çok pişman olduğumu belirtmek isterim. Ilk kullanımda etkisini kesinlikle gösterdi. İçerisinde hyaluronik asit bulunması artı bir sevindirdi. Saç diplerim aşırı kuruydu bu da ciddi kaşıntıya, saçlarımın avuç avuç dökülmesine sebep oluyordu.Saç derimin incelmesine, soyulmasına çok üzülüyordum. Hep şampuanlara suç bulup kutu bittikçe farklı bir markaya geçiş yapıyordum. Pahalisindan ucuzuna denemediğim ürün kalmamıştır. Kuaföre gitmeye, saçım açık gezmeye çekinir oldum çünkü kabuk kabuk oluyordu derim. Başına gelenler beni çok iyi anlayacaktır. Kokusu o kadar guzel ki saçınızda hapsoluyor resmen. Az sekilde kullanimi bile yeterli geliyor. Bu ürünü seti ile kullanınca daha da verimli olacağını düşünüyorum. Şu an saç derim nemli, kaşıntı yok, saçlarımıda yumuşattı. Dökülme problemi yaşardım ikinci kullanımda onun da azaldığını söylemeliyim. Saçlari çabuk yağlananlar sevmeyebilir sadece.Çok çok başarılı bir ürün, bütün övgüleri sonuna kadar hakediyor. Beni bu guzelim ürünle tanıştıran Denebunu ailesine çok teşekkür ediyorum. Sayenizde özgüvenim yerine geldi. Üretenden, tanıştırana, gönderenden getirene vesile olan herkese minnettarım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra P.
Büşra P. · 27 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç derimdeki kepek sorununu hedefleyen bu balsam, kuru saç derisi için özel olarak tasarlanmış. Balsamı kullanırken ilk olarak, hoş ve ferahlatıcı kokusunu sevdim. Saçlarıma uyguladığımda, saçlarımı tazelenmiş hissettiren ve hoş bir koku bırakan bir etkisi olduğunu fark ettim. Etkilerine gelince, saç derimde belirgin bir iyileşme gözlemledim. Kepek sorunu azaldı ve saç derim daha sağlıklı bir görünüm kazandı. Ayrıca, saçlarımı kolayca tarayabildim ve yumuşaklık hissi verdi. Balsamı kullanmak da oldukça pratikti. Şampuanladıktan sonra saçlarıma uyguladım ve birkaç dakika bekledim. Ardından iyice durulayarak saçlarımı temiz ve ferah bıraktım. Head & Shoulders Derma x pro Kuru Saç Derisine Özel Hyaluronik Asitli Kepek Karşıtı Saç Derisi Balsamı, kepek sorunu yaşayanlar için gerçekten etkili bir seçenek. Saç derisini nemlendirip rahatlatması ve kepeği azaltması beni memnun etti. Bu ürünü kepek sorunu yaşayanlara kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi B.
Sevgi B. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün aşırı iyi saçı nemlendirmesi ilk kullanımda bu kadar fark edeceğini sanmıyordum bayıldım saçımda gerçekten ipeksi bir his bıraktı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gül Ş.
Gül Ş. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün saç derisini nemlendiriyor. Saçlarımda hafif bir sertlik hissi verdi. Benim kepek problemim yok o yüzden eşime denettim kepekleri gitti ve saç derisinde rahatlama olduğunu söyledi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok uzun senelerdir sarı saç kullanıyorum. düzleştirici maşa vs çok nadir kullanmama rağmen açıcının neden olduğu nemsizliği gidermek için bir çok ürün deneyimledim. bunun haricinde sürekli olmasa da egzama problemim ve kaşıntı problemim var. bu yüzden de sanki kepek varmış gibi hissettiğim çok olmuştur. saç sirkesi denedim pek yararlı olmadı benim için. sadece şampuan, komple saç kremi, sadece uçlara saç kremi vb birçok kombinasyon da beni tam anlamıyla tatmin etmemişti. bu ürünü ilk deneyimlediğimde çok memnun kaldım, acaba tek seferlik mi diye birkaç kez daha denedim ve hayır tek seferlik değildi. 1. saç derisini gerçekten yumuşatıyor, ama yağlandırmıyor. yani saçınız normalde kaç günde yağlanıyorsa aynısı oluyor 2. açıcı nedeniyle her kuruttuğumda saçım kabarırdı, saçlarımı yatıştırdı 3. kafam kaşınmıyor. gerçekten beni çok tatmin etti, tavsiye edilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Azime Ç.
Azime Ç. · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
pratik kullanım, hızlı etki
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek O.
Dilek O. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
pratik kullanım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü normal saç bakım rutinimle birlikte kullandım. Normalde duş sonrası sprey ve yağ kullanıyorum çünkü saçlarım çok kuru, bunda da öyle yaptım ve sonuç çok güzeldi. Saçlarım normalde çok kabarır, bunu engellemede çok iyiydi. Kremin şişe yapısından dolayı kullanımı gerçekten kolaylaştırılmış. Şampuan sonrası saç diplerime şeritler halinde sıktım ve 1 dkya yakın masaj yapıp sonra durulayarak kullandım ben ve sonuçtan çok memnun kaldım. Krem bittikten sonra şişesi saç serumları vs uygularken kullanılabilir gerçekten çok rahat. Bu arada bu şekil saç nemlendiricileri kullandıktan sonra sırt ve omuz aknelerinizin oluşmaması için bu bölgeleri muhakkak yıkamayı unutmayın kızlar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.