Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Skinmaster Hassas Ciltleri Onarmaya Ve Yatıştırmaya Yardımcı Bakım Kremi (Panthenol %5 + Madecassoside + HA)
amazon-image
Skinmaster Hassas Ciltleri Onarmaya Ve Yatıştırmaya Yardımcı Bakım Kremi (Panthenol %5 + Madecassoside + HA)
Skinmaster Hassas Ciltleri Onarmaya Ve Yatıştırmaya Yardımcı Bakım Kremi (Panthenol %5 + Madecassoside + HA)

Skinmaster Hassas Ciltleri Onarmaya Ve Yatıştırmaya Yardımcı Bakım Kremi (Panthenol %5 + Madecassoside + HA)

Skinmaster 
  4.56  (352 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

SkinMaster Hassas Ciltleri Onarmaya ve YatıştırmayaYardımcı Bakım Kremi ( Panthenol %5 + Madecassoside + HA)

NEDİR?

  •  Hyalüronik Asit (HA) ciltte doğal olarak bulunan ve yüksek düzeyde nem absorbe etme özelliğine sahip bir moleküldür.
  • Cildin kaybettiği nemin geri kazanılmasında yardımcı olur.
  • Cildi canlandırmaya ve yenilemeye yardımcı olur. Cildin beslenmesini destekler.
  • Madecassoside hassas ve çok kuru ciltlerin onarılmasında kullanılan aktif bir bileşendir. 

HANGİ CİLT SORUNLARI İÇİN KULLANILIR?

  • Yıpranmış Ciltler
  • Onarılmaya İhtiyaç Duyan Ciltler
  • Neme İhtiyaç Duyan Ciltler

 DETAYLI İÇERİK BİLGİLERİ 

  •  Madecassoside  : Centella Asiatica bitkisinin oldukça saflaştırılmış halidir. Yaşlanma karşıtı , hassas ciltler, çok kuru ciltler ve olgun cilt uygulamalarında kullanım için aktif bir bileşendir. Onarıcı ve yatıştırıcı etkisiyle bilinmektedir.
  • Panthenol (B5) : Cildin doğal nem dengesini korumada destek olur.
  •   Hyalüronik Asit : Ciltte doğal olarak bulunan ve yüksek düzeyde nem absorbe etme özelliğine sahip bir moleküldür. Cildinizin ihtiyacı olan nemliliği anında sağlayarak gün boyu cildinizin nemli kalmasına yardımcı olur ve cildinize elastikiyet sağlar.

KULLANIM ŞEKLİ / UYARILAR

  • Cilt tipinize uygun temizleyici ile cildinizi arındırıp iyice kuruladıktan sonra yeteri miktarda kremi ince bir tabaka halinde uygulayın. Sabah- akşam kullanıma uygundur.
  • Sadece harici kullanım içindir, Kullanmaya başlamadan önce cildinizin ufak bir bölümünde test edilmesini herhangi bir yan etkiyle karşılaşılmazsa kullanıma devam edilmesini tavsiye ederiz. Uygulama sonrası hassasiyet, yanma, tahriş olursa kullanımı sonlandırınız. Ürünü kullandığınız süre boyunca güneş kremi kullanmanızı tavsiye ederiz. Göz temasından kaçınınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%25
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Seher D.
Seher D. · 27 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu markaya ait ürünü ilk defa kullandım ve 1 gün kullanmama rağmen sabah uyandığımda yüzüm yağlanmadan yumuşacık olmuştu. bittiğinde tekrar alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal B.
Hilal B. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı ince ve içeriği çok güzel bir krem. Hassas cildime çok iyi nem verdi hemen emildi ve asla yapış yapış bir his bırakmadı. Kuru ve hassas ciltler için mutlaka tavsiye edeceğim harika bir krem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur D.
Nur D. · 24 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Seruma bayıldım. Hassas ciltli biri olmama rağmen yüzümde herhangi bir kıxarma falan yaşamadım. Yüz temizleme jeli yüzü ışıl ışıl yapıyo. Genel olarak kutu çook iyiydi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sinem u.
Sinem U. · 33 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Jeli ile birlikte kullandım, cilt hassasiyetimi azalttı. Gözle görülür oranda onarma sağladı. Kesinlikle uzun solukla kullanacağım bir serum 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek S.
Melek S. · 21 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu ürünü yüzüme serum sürdükten sonra uyguluyorum nemlendirme özelliğinden çok memnun kaldım bu güne kadar kullandığım ve en memnun kaldığım nemlendirici krem bu teşekkürler denebunu.com ailesi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlay S.
İlay S. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir haftadır her akşam set halinde kullanıyorum. Gözeneklerim sıkılaştı, yağlanma azaldı, cildim nemlendi yumuşacık oldu. Bu kadarını beklemiyordum. Cok memnun kaldım. Kesinlikle devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge M.
Özge M. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı ince emilimi çok iyi bir krem . Benim cildim çok hassas kızarıklığa çok meğilli bu kremden çok memnun kaldım cildimi hemen yatıştırıp çok güzel nemlendiriyor 💜
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlayda Derya G.
İlayda Derya G. · 29 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel nemlendiriyor ve makyaj bazı gibi gözenekleri doldurup cildi pürüzsüz hale getiriyor. Makyaj rutinime eklenmeyi hak ediyor :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar Y.
Pınar Y. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yağlandırmadan ve başka bir irritasyona sebep olmadan cildimi nemlendiriyor, kupkuru ellerimi bile çok az miktarla çok güzel nemlendirdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece Nilüfer E.
Ece Nilüfer E. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı bir cildim var nemlendirici kullanmayı sevmem çünkü çoğu krem ekstra yağlandırıyor ama bu ürün öyle değil gayet iyi nemlendiriyor ve yağlılık hissi bırakmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.