Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Skinmaster Hassas Ciltlere Özel Yatıştırıcı Ve Onarıcı Yüz Temizleme Jeli (Panthenol %5 + Madecassoside + HA)
amazon-image
Skinmaster Hassas Ciltlere Özel Yatıştırıcı Ve Onarıcı Yüz Temizleme Jeli (Panthenol %5 + Madecassoside + HA)
Skinmaster Hassas Ciltlere Özel Yatıştırıcı Ve Onarıcı Yüz Temizleme Jeli (Panthenol %5 + Madecassoside + HA)

Skinmaster Hassas Ciltlere Özel Yatıştırıcı Ve Onarıcı Yüz Temizleme Jeli (Panthenol %5 + Madecassoside + HA)

Skinmaster 
  4.59  (348 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

SkinMaster Hassas Ciltlere Özel Yatıştırıcı ve Onarıcı Yüz Temizleme Jeli ( Panthenol %5 + Madecassoside + HA)

NEDİR?

  •  Hyalüronik Asit (HA) ciltte doğal olarak bulunan ve yüksek düzeyde nem absorbe etme özelliğine sahip bir moleküldür.
  • Cildin kaybettiği nemin geri kazanılmasında yardımcı olur.
  • Cildi canlandırmaya ve yenilemeye yardımcı olur. Cildin beslenmesini destekler.
  • Madecassoside hassas ve çok kuru ciltlerin onarılmasında kullanılan aktif bir bileşendir.

HANGİ CİLT SORUNLARI İÇİN KULLANILIR?

  • Yıpranmış Ciltler
  • Onarılmaya İhtiyaç Duyan Ciltler
  • Neme İhtiyaç Duyan Ciltler

DETAYLI İÇERİK BİLGİLERİ

  •  Madecassoside  : Centella Asiatica bitkisinin oldukça saflaştırılmış halidir. Yaşlanma karşıtı , hassas ciltler, çok kuru ciltler ve olgun cilt uygulamalarında kullanım için aktif bir bileşendir. Onarıcı ve yatıştırıcı etkisiyle bilinmektedir.
  • Panthenol (B5) : Cildin doğal nem dengesini korumada destek olur.
  •   Hyalüronik Asit : Ciltte doğal olarak bulunan ve yüksek düzeyde nem absorbe etme özelliğine sahip bir moleküldür. Cildinizin ihtiyacı olan nemliliği anında sağlayarak gün boyu cildinizin nemli kalmasına yardımcı olur ve cildinize elastikiyet sağlar.

KULLANIM ŞEKLİ / UYARILAR

  • Sabah ve akşam olarak az miktarda ürünü ıslak yüzünüze köpürterek uygulayınız. Bir süre masaj yaptıktan sonra bol su ile durulayınız.
  • Sadece harici kullanım içindir, Kullanmaya başlamadan önce cildinizin ufak bir bölümünde test edilmesini herhangi bir yan etkiyle karşılaşılmazsa kullanıma devam edilmesini tavsiye ederiz. Uygulama sonrası hassasiyet, yanma, tahriş olursa kullanımı sonlandırınız. Ürünü kullandığınız süre boyunca güneş kremi kullanmanızı tavsiye ederiz. Göz temasından kaçınınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%22
%4
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve T.
Merve T. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim kış aylarında karma kuru ve hassas bir yapıda oluyor.Bu sürede kullandığım temizleyicilerin çoğu yüzümdeki sebumu tam temizlemiyor temizleyenlerse yüzümü daha da hassaslaştırıyordu bu temizleyici jel ilk kullanımda yüzümü biraz gerdi ama bunun dışında herhangi bir hassasiyet oluşturmadan cildimdeki sebumu temizlemede başarılı bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ayşe nur ö.
Ayşe Nur Ö. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüz temizleme jellerinde benim için en önemli nokta sonrasında cildi germeyip hafif nemli bir şekilde temizlemesi fakat kirden de arındıracak kadar etkili olması. Tammm olarak aradığımı bulmuş bir haldeyim. Üstelik asla parfüm kokmuyor, inanılmaz iyi. Gayet yeterli bir şekilde köpük formuna dönüşüyor, çok memnunum 2 adet aldım, mutlaka stok yapılması gerek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ş.
Merve Ş. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok güzel bir temizleme jeli gerçekten. cildi asla kurutmadan arındırıyor, çok sevdim. erkek arkadaşımda seboreik dermatit var. o da bir haftadır kullanıyor, ilk günlerde ciltteki kabukları geçirmediğini söyledi fakat 3 gün sonunda kabuklanma da kızarıklık da kalmadı. bariyer kremiyle birlikte kullanıyoruz. bu serinin ürünlerinden çok memnun kaldık, artık düzenli kullanacağız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Y.
Ezgi Y. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden kullanmış olduğum jellerde bir kaç kullanımdan sonra herhangi bir değişim görmediğimden sıkılıp bırakıyordum. Skinmaster jel ile yüzümün aydınlandığını hissediyorum. Seti kullanmaya başladığımdan beri makyaj yapmayı da bıraktım daha duru bir görüntüm var artık :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beste Ö.
Beste Ö. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Skinmaster ürünlerinin geneli harika çıktı, öncelikle denebunu ailesine beni tanıştırdıkları için teşekkür ederim. En sevdiğim ürün ise bu oldu bu markaya ait ürünler arasından. Kış aylarında oluşan ciltteki kuruluğu anında alıyor. Asla ağırlık yapmıyor cilde. Özellikle cildiniz hassassa bayılırsınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe B.
Gökçe B. · 23 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
üründen çok memnun kaldım beklentimi gayet karşıladı. karma ciltliyim daha sert temizleyiciler kullanmış biri olarak germeyen bir temizleyici arıyordum. ürün işlevini güzel yerine getiriyor ayrıca içeriği de temiz. tavsiye ederim 🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazal T.
Hazal T. · 25 · Giresun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hassas yapidaki cildim icin aldim temizlemesi guzel nem dengesini koruyor ayni zamanda siyah noktalari temizliyor memnun kaldim tavsiye ederim köpürmesi de güzelde alerjik reaksiyon yapmadi fiyatına göre gayet iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Suna Yoldaş S.
Suna Yoldaş S. · 49 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nazik bir temizleyici. Kolay Köpürüyor. Ciltten kolay arınıyor. Ben makyajımı önce çıkarıp kullandığım için makyaj çıkarmada etkisini belirtemem. İyi hafif kokulu bir cilt temizleyici. Set olarak Kullanım yapınca etkilerden memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül Oflaz
Ayşegül Oflaz · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildim atopik yapılı genellikle yıkandıktan hemen sonra aşırı hassasiyet oluyor ama bu defa olmadı asidik içeriği olmaması yıkarken gözüme kaçtığı halde hiç yakmamasi bundan sonrası için favori temizleme jelim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
KIYMET E.
Kiymet E. · 47 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Skinmaster ismini çok duyduğum övülen bir marka olduğu ve daha öncede bir serumunu alıp memnun kaldığım için bu nemlendiricisini de denemek istedim.Cildim hassas ve kızarmaya yatkın olduğundan daha ilk kullanımda memnun kaldığim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.