Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hametol Baby Pişik Kremi
amazon-image
Hametol Baby Pişik Kremi

Hametol Baby Pişik Kremi

Hametol Baby 
  4.68  (8341 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Hametol Baby Pişik Kreminin yenilenen formülü, bebeklerin ince ve hassas ciltleri dikkate alınarak geliştirilmiştir. Pişik oluşumunun önlenmesine yardımcı olur.

Hametol Baby, içeriğindeki Hamamelis Virginiana özü ile cildin nemli, pürüzsüz ve yumuşak kalmasını sağlarken, Provitamin B5 ile cildi nemlendirerek kızarıklığı ve tahrişi engellemeye yardımcı olur.

Parfüm, paraben, alkol ve renklendirici içermez. 

Nasıl kullanılır?

Bebeğinizin pişik olmasını engellemek için sık sık bez değiştirmenizi ve kuruluğunu sağlamanızı öneririz.

Her bez değişiminde Hametol Baby Pişik Kremi uygulayarak pişiğin önlenmesine yardımcı olabilirsiniz. Hametol Baby, kolayca uygulanır ve kolayca temizlenir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%19
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşe G.
Ayşe G. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım diğer markalara nazaran yumuşak bi kıvamı var diğerlerini sürerken bi çaba sarf etmek ve kremi iyice yedirmek gerekiyor bu da bebeğimin zaten pişik olmuş derisini acıtıp onu ağlatabiliyor ancak hametolde bunu yaşamadım yumuşacık bir şekilde ince tabaka halinde sürüp biraz masajla ovalayınca kremi yedirmiş oluyorum bu açıdan çok sevdim 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selda Y.
Selda Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullanmadığım ilk defa denediğim bir marka oldu, öncelikle kokusu ve dokusu çok güzel, bebeğim sadece bişik olduğunda değil pişigi önlemek amacıyla ile de sürekli krem kullanan biri olarak kremin nemlendirici yapısını, yağlı his bırakmamasını dokusunu çok beğendim, ayrıca doğal içerikli olması bebeğim için çok iyi , tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba E.
Tuğba E. · 34 · Tokat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim 13 aylık ve bugüne kadar inatçı pişikle hiç karşılaşmadım. Asitli şeyler verdiğimde poposu kızardı isede kullandığım pişik kremini her bez değişiminde sürdüğümden ertesi güne hemen geçmiş oluyor. Ürünün sürülümü çok kolay, kendi kullandığım kremle çok zorlandığım zamanlar oluyor. Özellikle krem soğukta kalmışsa. Kullanım açısından sevdim yani.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeşim T.
Yeşim T. · 34 · Batman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli olarak kızıma sdocrem kullanıyordum hametol kremi kullanmadan önce aslında cok tereddum ettim cunki kızımın cok hassas bir teni var ilk kullanımda günlük hassasiyet kızarıklıgını aldı her bez degısımınde sürmeye basladım ve tertemiz kızarıklık dahi yoktu suan krem cok az kaldı normalde her bez degıstırısımde krem kullanırdım suan cok cok nadir kullanıyorum memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice A.
Hatice A. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldıııımm içeriği tertemiz daha önce Bir kaç pişik kremi kullandım daha sonra doğal yollara başvurdum (kantaron yağı gibi ) ama denebunu aracalığıyla bu kremle tanıştım kullanayım dedim (bebeğim sürekli pişik oluyor ) ve bir kaç gün sonra azalmalar oldu tabii hemen şak diye geçmiyor ama bebeğim sürekli ağlamıyor orasını gösterip ben çok beğendim içeriği de çok temiz 🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merak ettiğim ve denemeyi düşündüğüm bir pişik kremiydi. Ben pişik kremini önlem amaçlı devamlı kullananlardanım. Hametol’ün kremsi kıvamını sevdim nemlendirmesi de güzel uzun süre kullanım sonucu kesin karar verilmeli tabii ama kullanıcı memnuniyeti, içerik temizliği zaten uzun vadede memnun kalınacak bir pişik kremi olduğunu gösteriyor. Kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FATMA K.
Fatma K. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
3 yaşındaki kızım için ürünü kullandım, genelde pişik olmadan krem sürmem, fakat pişik olduktan sonrada etkili olacak bir krem, sürdüğümde akşamında bile gerçekten kızımın huysuzluğu geçti. vücudun hemen emmesi ve yağlı doku bırakmaması da ayrıca çok güzel. daha önce kullandığım marka ile (+) ve (-) leri karşılaştırıp denemem gerekir uzun süreli kullanımlarda. genel olarak hoşuma gitii.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe D.
Ayşe D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim için doğduğundan beri sürekli kullanıyorum pişik önlemek için bepantolude kullandım uzun süre yumuşacık bir yapısı var asla yağlılık hissi bırakmıyor ve kokusunu çok beğeniyorum kullanmaya devam edicem çünkü neredeyse hiç pişik problemi yaşamadık sadece uzun yolculuklarda istisnai durumlarda altı ıslak kaldığında pişik oluyordu gönül rahatlığıylada kullanıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serap S.
Serap S. · 35 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Malesef ki yaşadığımız sorunlardan biride pişik, bez değiştirirken o kızarıklığı görürsün ve bebeğimiz bezini taktırmak istemez o minik canı daha fazla acımasın diye. Bu markanın daha önce kremini kullanmamıştm ama denebunu sayesinde denedim ve neden kullanmadım diye hayıflandım durdum. Dokusu ve etkili olma konusunda çok başarılı bence sizde bir şans verin
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ahsen K.
Ahsen K. · 35 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü çok seviyorum. Daha önce de ünlü bir markanın doğal denilen pahalı bir ürününü kullanıyordum. Pişiği geçiriyordu ama bebeğimin poposunda kalıntısı kalıyordu ne kadar yıkasam da ovalasam da o beyaz görüntü gitmiyordu. Bu krem hem kolayca cilt tarafından emildi hem de kalıntı bırakmadı. Olması gerek bir ürün başka arayışa girmeye gerek yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.