Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hametol Onarıcı Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
amazon-image
Hametol Onarıcı Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
Hametol Onarıcı Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
Hametol Onarıcı Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim

Hametol Onarıcı Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim

Hametol  · hametol.com.tr
  4.63  (3518 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
  • Hametol Onarıcı Bakım Kremi zengin içeriği ile cilt kuruluğunun giderilmesine ve cildin onarılmasına yardımcı olmak için geliştirildi.
  • Hamamelis Virginiana özü ile cildin nemli, yumuşak ve pürüzsüz tutulmasına yardımcı olur. Onarıcı etkisi ile kızarıklık ve tahrişi engellemeye yardımcı olur.
  • Cildin ana yapı taşını oluşturulan provitamin B5 ile zenginleştirilmiş formülü cilt bariyerini koruyarak esnek ve nemli kalmasına yardımcı olur.
  • E vitamini, shea butter, buğday tohumu yağı ve susam yağı ile cilde yoğun nemlendirme sağlarken onarılmasına yardımcı olur.

Nasıl kullanılır?

Hametol Onarıcı Bakım Kremini yüzünüzde, elinizde ve vücudun istenilen yerinde güvenle kullanabilirsiniz.

Özel içeriği ile kuru, çatlayan ve gerginleşen cildinize hassas bakım sağlar.

İhtiyaca göre günde bir ya da iki kez uygulayabilirsiniz.

  • Biberiye özü ile cilde canlılık verir.
  • Cilt tarafından hızla emilir. Kuru, çatlayan, gerginleşen ve tahrişe eğilimli bölgelerin bakımı için kullanıma uygundur.
  • Hassas ciltlere uygundur.
  • Renklendirici ve paraben içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%22
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve T.
Merve T. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok denemek istediğim bir üründü. Çok kuru bir cilde sahibim.Ürünü yüzümde denedim. Gün içinde yüzünüzün gerçekten nemli kaldığını hissediyorsunuz. Ve makyajımın altına baz olarak sürdüm fondötenim pul pul olmadı ve yüzümde dökülme olmadı. Bu ürüne gerçekten bir şans vermenizi öneririm. Özellikle benim gibi çok kuru bir cilde sahip olanlar.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremi ilk defa kullandım ve anında ellerimi yumuşacık yaptı. Yüzümde henüz kullanmadım sivilce problemim olduğu için başka marka kullanıyorum ellerim ara ara aşırı kuruyor baya iyi geldi yağlı his bırakmıyor hemen emiliyor. Paraben, alkol ve renklendirici içermemesi bundan sonra kullanmam için yeterli sebepler. Sadece kokusunu pek beğenmedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kader Y.
Kader Y. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ellerimde deterjan kaynaklı yaralar oluşmuştu. bu krem sayesinde hem ellerimdeki yaralar yok oldu hemde cildimi çok güzel nemlendirdi. Yakın arkadaşlarim da değişimi fark ettiler ve ürünü deneyeceklerini soylediler.Cok memnun kaldım.Kesinlikle kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem A.
Ecem A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Herkeste olması gereken belki kuru cildi nemlendirme belki geç iyileşen yaraların onarımını hızlandırmak adına gerekli güzel bir ürün. Nötr kokan rahatsız etmeyecek bir kokusu ve küçük miktarlarda kullanımı ile büyük alanları nemlendirme özelliği ve rahat sürülebilecek kıvamda oluşu herkesin hoşuna gidecektir diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna İ.
Aleyna İ. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürümü çok kolay cildi yumuşacık yapıyor çatlakları onarıp bakım yapıyor bunu uzun süre denendiğinde farkedebiliyorsun ben yaptırdığım dövme üzerin de ve yüzümün kuru kalan neme ihtiyaç duyduğum kısımlarında kullandım ve açıkçası çok rahatlattı özellikle kuru ciltlilerin çok seveceği bir ürün kesinlikle alınmasını tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra S.
Kübra S. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim, çok memnun kaldım. Kuru bi cildiniz varsa mutlaka tercih etmelisiniz, benim cildim çok kurudur anında etkisini gördüm. Sürdükten sonrada cildinizde yağlı bir görüntü, yapış yapış bir his bırakmıyor. Kokusuda çok hoş. Eğer onarım kremine ihtiyacınız varsa gönül rahatlığıyla bu ürünü alıp kullanabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren d.
Ceren D. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü oldukça sık duyuyordum son zamanlarsa bu yüzden neler vaat ettiğini söylenenler üzerinden değerlendirdim.Gerçekten söylendiği kadar iyi nemlendiriyor yüzüme de kullandım benim cildim yağlı ve dikkatli seçiyorum yapış yapış değil,böyle nemlendiriciler yağlı his bırakıyor bundan öyle olmadı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep S.
Zeynep S. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hametol bakım kremini cildinize sürdüğünüz an hem mis gibi kokuyor hem de nüfus ettiği yeri yumuşacık yapıyor. Daha önce birçok onarıcı bakım kremi kullandım. Hepsi anlık etki etti. Hametolu 1 haftadır kullanıyorum ve değişimi çevremdekiler bile bu kadar kısa sürede farkediyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma B.
Esma B. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel onarıyor , bakim sagliyor. Bu ürün sayesinde deneme sansim oldu cok memnun kaldim. Kuru ciltler daha çok sevicektir guzel nemlendirme de sagliyor. Ben dudak cevremde oluşan kucuk yaralarda uyguladim cok iyi geldi gecirdi diyebilirim. Zaten eczane ürünü çok rahatlikla kullanabilirsinizz❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ş.
İrem Ş. · 30 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusunu çok sevdim. Çok merak ettiğim bir üründü kutuda bu ürünü görünce cidden çok mutlu oldum. Boyutu kocaman , kokusu harika , az miktarda dahi kullansam tüm yüzüme yetti. Kuru ve hassas bir cilde sahibim çok güzel bir şekilde nemlendirdi , tekrar alıp kullanacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.