Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hametol Onarıcı Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
amazon-image
Hametol Onarıcı Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
Hametol Onarıcı Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
Hametol Onarıcı Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim

Hametol Onarıcı Bakım Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim

Hametol  · hametol.com.tr
  4.63  (3518 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
  • Hametol Onarıcı Bakım Kremi zengin içeriği ile cilt kuruluğunun giderilmesine ve cildin onarılmasına yardımcı olmak için geliştirildi.
  • Hamamelis Virginiana özü ile cildin nemli, yumuşak ve pürüzsüz tutulmasına yardımcı olur. Onarıcı etkisi ile kızarıklık ve tahrişi engellemeye yardımcı olur.
  • Cildin ana yapı taşını oluşturulan provitamin B5 ile zenginleştirilmiş formülü cilt bariyerini koruyarak esnek ve nemli kalmasına yardımcı olur.
  • E vitamini, shea butter, buğday tohumu yağı ve susam yağı ile cilde yoğun nemlendirme sağlarken onarılmasına yardımcı olur.

Nasıl kullanılır?

Hametol Onarıcı Bakım Kremini yüzünüzde, elinizde ve vücudun istenilen yerinde güvenle kullanabilirsiniz.

Özel içeriği ile kuru, çatlayan ve gerginleşen cildinize hassas bakım sağlar.

İhtiyaca göre günde bir ya da iki kez uygulayabilirsiniz.

  • Biberiye özü ile cilde canlılık verir.
  • Cilt tarafından hızla emilir. Kuru, çatlayan, gerginleşen ve tahrişe eğilimli bölgelerin bakımı için kullanıma uygundur.
  • Hassas ciltlere uygundur.
  • Renklendirici ve paraben içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%22
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve Y.
Merve Y. · 35 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ideal boyda. Metal kutu kullanışlı değil. Kokusu biraz daha aromatik olursa daha çok tercih edilebilir. Benzer ürünlere göre fiyatı gayet iyi. Nemlendirici olarak kullanılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde T.
Gözde T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kurumuş ellerimi yumuşacık yaptı bir daha alacağım bir ürün kesinlikle
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur A.
Nur A. · 49 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beğendiğim bir ürün kullanıyor dönem dönem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm B.
Gülsüm B. · 32 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel koku yok ama hızlı emilim sağlıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melda A.
Melda A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Alerjik ve tahrişe yatkın ciltli biri olarak yüz ve vücut için çok sık kremler/onarıcı kremler kullanıyorum. Özellikle duştan çıktından sonra vücudumda çeşitli yerler kızarıp kabarıyor ve herhangi bir krem sürmezsem kaşıntılı bir şekilde bir süre daha devam ediyor. Duş sonrası problemlerim için bu kremi kullandığımda memnun kaldım. Rahatsız edici veya ağır bir kokusu yok, gayet güzeldi. En çok hoşuma giden şey yapısı oldu. Dağılımı zor ve yoğun kremlerden değil, hemen dağılıyor ve emiliyor, yapışkan bir his bırakmıyor. İçeriğinde niacinamide olduğunu gördükten sonra yüzümede kullanmaya başladım. Sivilceye yatkın bir cildiniz varsa yatıştırıcı etkisini görebilir ve memnun kalabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SERHAT Ö.
Serhat Ö. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Havaların soğumasıyla kuruyup, pullanan ve çatlayan dudaklarım için kullandım. Öncesinde çok bilinen ve dermatologların en çok önerdiği diğer markaları kullandım. Bu ürün diğer tüm markalardan daha iyi geldi. İlk gün çalışmaya başlıyor 2. ve 3. gün tamamı ile iyileştirip nemlendirip koruyor. Etki hızı çok etkileyici. Dudağıma sürerken fazlasını ellerime yediriyorum orası da yumuşacık. Galiba beğenmediğim tek nokta kokusu. Kokusuz olduğundan ben çok beğenmedim ama başkası beğenebilir doğallık açısından. Ben belli belirsiz bir koku beklerdim. Eğer onarıcı, koruyucu ve nemlendirici bir krem arıyorsanız ilk denemeniz gereken bu ürün olmalı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule Kübra K.
Şule Kübra K. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hametol'un cilt bakım kremi de var ve yüz için kullanıma uygundu. Şimdi Onarıcı bakım kremi gelince de farkını anlamaya çalıştım. El, yüz, vücut her yerde kullanıma uygun olduğu yazıyor ama beni en çok etkileyen yani dövme ve güneş yanığı üzerinde de kullanılabilecek olması. Çünkü bir nebze açık yara olarak kabul edebiliriz ve gerçek performansıni bence bu kanıtlıyor. Her iki ürün de kadın, erkek, çocuk herkesin kullanımına uygun olduğu için güven duydum açıkçası. B5 provitamin içeriyor ve koku sorunu için de geliştirme yapılmış. Bence bu da kremler için çok önemli bir adım. Hametol'un her iki kreminden de çok çok memnunum kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah S.
Gülşah S. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hametol onarıcı bakım kremini daha önce deneme şansım olmadı. Yıllardır ünlü bi markanın kremini kullanırım. Urun geldikten sonra kendimde ve eşimde kullandık. Benim cildimde kuruluk çok olmadığı için fazla fark etmedi ama eşim akşama kadar dışarda güneş altında çalıştığı için aksam duştan sonra cildi kuru ve bazı yerler kızarık olur eşimde bikac gün kullandık ve ne kızarıklık ne kuruluk hemen yatıştırdı. En güzel özelliğinden biri de yağlı bi his birakmiyo hemen emiyo dokusu da çok güzel. Başka markalara fazla para vermeye gerek yok
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
DUYGU D.
Duygu D. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü alın aldırın derim. Daha önce çok duymuştum ancak almaya fırsatım olmamıştı. Ürünü kullanmadan önce elimi yakmıştım o gece sürdüm ve sabah uyandığımda yanık izinden eser yoktu çok az bir iz vardı zaten o da 2 3 kullanımda geçti. Ürün oldukça İyi emiliyor, sürüldüğünde yağlı hissiyatı var fakat bir süre sonra geçiyor, çok iyi nemlendiriyor bu yüzden gece sürülmesi taraftarıyım. Özellikle pandemi döneminde çatlayan ellerimde kullandım ve gerçekten çok memnun kaldım. Ürün elime geçtiğinden beri düzenli olarak yüzümün kuru bölgelerine sabah ve gece olmak üzere 2 kere kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mariam T.
Mariam T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi anında yumuşacık yapan, hızlıca emilen ve ovaladığınızda krem kalıntıları çıkmayan harika bir ürün. Televizyon reklamlarında görmüştüm, uzun zamandır merak ediyordum. Benim için tek olumsuz tarafı kokusu oldu. Sürdükten sonra cildin üzerindeki kokuyu pek beğenmedim, keskin bitkisel bir kokusu var. Tamamen zevk ayrımı, eminim bu tarz kokulara bayılan insanlar da vardır. Benim için önemli olan ürünün etkisiydi ve çok memnun kaldım. Senelerdir güvenip severek kullandığım markalara taş çıkarttığını söyleyebilirim, gerçekten muhteşem bir nemlendiriciymiş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.