Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hametol Cilt Bakım Kremi
amazon-image
Hametol Cilt Bakım Kremi
Hametol Cilt Bakım Kremi

Hametol Cilt Bakım Kremi

Hametol  · hametol.com.tr
  4.64  (8425 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
    • Hametol Cilt Bakım Kremi cildin ihtiyaç duyduğu günlük bakım ihtiyacını karşılamak üzere geliştirilmiştir.
    • Hamamelis Virginiana özü ile cildin nemli, pürüzsüz ve yumuşak kalmasını sağlar. Onarıcı etkisi ile kızarıklık ve tahrişi engellemeye yardımcı olur.
    • Provitamin B5 ile cilt bariyerini koruyarak, cildin esnek ve nemli kalmasına yardımcı olur.
    • E vitamini, allantoin, hyalüronik asit, zeytinyağı, avokado yağı, susam yağı, shea butter içeriği ile cildi besler ve nem dengesini sağlar.
    • Cilt tarafından yumuşak ve hafif dokusuyla hızla emilir.
    • Cilt bariyerinizi soğuk ve kuru hava gibi dış etkenlere karşı korurken cildinizi rahatlatır, parlaklık ve canlılık verir.
    • Renklendirici ve paraben içermez.
    • Hassas ciltler için uygundur.

     

    Nasıl kullanılır?

    Hametol Cilt Bakım Kremi günlük cilt bakımı için uygundur.

    Yüzünüzde, elinizde ve vücudun istenilen yerinde güvenle kullanabilirsiniz.

    Özel içeriği ile kuru, çatlayan ve gerginleşen cildinize hassas bakım sağlar.

    İhtiyaca göre günde bir ya da iki kez uygulayabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%23
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Mısra K.
Mısra K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben ürünü çook beğendim elime geldiğinde yaz mevsimiydi ancak kışın almayı da kesin düşünürüm malum cilt daha fazla kuruyo . Benim zaten cildim alerjik olduğundan burnumu silmekten sürekli yanları tahriş oluyo özellikle kremi bu bölgeye kullandım ve gerçekten çok iyi geldi kabuk kabuk yapıyı iyileştirdi . Bir de çook fazla güneşlenen bir insanım ve yüzüm hızlı yanıyor , güneşten sonra da yüzüme kullandım ve yüzümü çok güzel yatıştırdı. Ne bi sivilce yaptı ne de yağlandırdı . Kısacası ürünü çok beğendim bitince de almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
dilan t.
Dilan T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ellerimde ve avuç içlerimde egzama olduğu için maalesef birçok ürünü içeriği nedeniyle kullanmaktan kaçınıyorum. Fakat Hametol'u içeriğini kontrol ederek denedim ve çok beğendim. Aynı zamanda kokusunun ağır olmaması sürekli krem kullanmak zorunda olan benim gibi bireyler için çok faydalı. Ürünün hem el hem de yüz için kullanılabiliyor olmasını kesinlikle hayat kurtarıcı buluyorum, tek ürünle 2 farklı bölgeyi nemlendirebiliyor maddi olarak cok artı sağlıyor. Çok teşekkür ederim, mutlaka tekrar alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilsu Burcu T.
Nilsu Burcu T. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Abdi İbrahim ürünlerini zaten güvenerek alıyordum, bu kremini ilk kez denedim içinde hamamelis virginiana sayesinde nemlendirici etkileri sıkılaştırıcı astrenjan etkisi, onarıcı, güçlendirici etkileri anti-ageing yaşlanma karşıtı etkileri antioksidan etkileri sebum dengeleyici ve temizleyici etkileri, kızarıklık karşıtı etkileri, akne karşıtı bakım özelliğine sahip.Dokusu hafif ve hemen emiliyor yüzüm yağlı ve sivilcelenmeye müsait olduğu için bu kremi çok beğendim tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
CEYLİN V.
Ceyli̇n V. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Akşam sürüp uyudum sabah kalktığımda cildim adeta bir pamuk gibiydi. Hassas bir cilde sahip olduğum halde hiç bir yan etki olmadı. Çok güzel nemlendirdi.Cildimi daha sağlıklı ve parlak gösteriyor.Eğer bir eleştiri yapmak zorunda kalsaydım kokusunu söylerdim. Bence daha hoş bir kokusu olabilir. Kuruyan ellerime sürdüğümde ise direk etki gösterdi. Ellerimde hemen bir yumuşama oldu. İçerisinde paraben ve renklendirici içermemesi bu ürünün en iyilerinden olduğunu gösteriyor zaten. Bitince kesinlikle yeniden alıcağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin K.
Selin K. · 30 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün reklamını çok görüyordum ve denemeyi çok istiyordum denebunu sayesinde deneme fırsatım oldu geldiği gibi yüzümde ve dezenfektan kullanmaktan ellerimin çatlamış yerlerine uyguladım. Cildimin yağlı olmasına rağmen cildimde yağlı bir his bırakmadı ve çok memnun kaldım kokusu çok hafif ellerim yumuşacık oldu. Tam boy ürün gelmeside ayrıca cezbetti:) abdiibrahim güvencesinde olması ve doğal formülüyle , performansıyla kalbimi fethetti diyebiliirim bundan sonra kesinlikle tavsiye edeceğim ve kullanacağım bir ürün :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gün içinde ellerim suyla ve deterjanla çok fazla temas ediyor. Bu nedenle ellerimde kuruluk oluyordu. Normal cilt nemlendirici kremler kuruluğu geçirmeye yetmiyordu. Bu kremin ise öncelikle dokusu çok güzel. Kremi sürünce ilk başta yağlı kalacak gibi geliyor ancak çok kısa sürede cilt emiyor ve eller gerçekten yumuşacık oluyor. Gün içinde sık sık kullanmaya başladım. Ellerimde ciddi anlamda olumlu bir fark yarattı. Kuruluk ve kuruluktan kaynaklı kötü görüntü kayboldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe T.
Ayşe T. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kremsi bir yapısı var yani çok yumuşak ve yüzünüze sürdüğünüzde kolayca dağılıp yayılan saniyeler içinde emilen bir krem. Bıraktıgı nemli his gerçekten çok hoş ellerim yüzüm yumuşacık resmen. Hassas bir cildim var ve Abdi ibrahim güvencesiyle tereddüt etmeden kullandım. Kokusu normal krem gibi rahatsız etmedi beni. Ellerimdeki çatlaklara iyi geleceğini düşünüyorum zaten bu markanın her ürünü tartışmasız çok iyi. Boyutu da çok iyi düşündüğümden daha büyük geldi gözüme.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hale G.
Hale G. · 32 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hametol kremi çok beğendim, cilt tarafından hızlıca emiliyor, yağlı bir his bırakmıyor bunların yanında doğal içerikli olması hassas ciltler üzerinde kullanılabilmesi çok güzeldi. 7 aylık oğluma da kullandım ve çok memnun kaldım ayrıca kokusu da keskin değil bunu da sevdim çünkü kokuya duyarlı olan insanlar için risk teşkil etmiyor kesinlikle almayı düşünüyorum hatta bebekler için olan kremlerini de denemek isterim. Daha önce kullandığım Bepantol kremdeki performansı verdi ürün gayet başarılı👍👏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Ç.
Gizem Ç. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimdeki kuruyan bölgelere bir hafta boyunca uyguladım ve memnun kaldım. Doğal içerikli olması çok iyi. Yağlı bir his bırakmıyor nemlediriyor ve kurumasını önlüyor aynı zamanda onarım yapıyor. Cildim hassas olduğu için daha önceleri bazı ürünler alerjik reaksiyon göstermişti ama hametolde böyle bişey olmadı. Hassas ciltlerle de uyumlu bir krem. Cildimdeki kuru bölgelere uyguluyorum aynı zamanda nemlendirici olarak da kullanıyorum kısacası memnun kaldım. Krem bittiğinde tekrar alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEVİNÇ K.
Sevi̇nç K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim gibi kuru cilt tipine sahip olanlar için uygun bir seçim olacağını düşünüyorum. Kullanır kullanmaz cildimi nemlendirdiğini hissettim. Krem kullandıktan sonra cildimde uzun süre kalan yağlı his hiç hoşuma gitmiyor; bu üründe hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım, çok çabuk emildi. Formülünün doğal olmasından kaynaklanan hoş bir kokusu var. İçeriğinde alkol ve paraben olmaması da çok iyi. Zaten daha önce ürünü kullanan tanıdıklarım tavsiye etmişti, benim de hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.