Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hametol Cilt Bakım Kremi
amazon-image
Hametol Cilt Bakım Kremi
Hametol Cilt Bakım Kremi

Hametol Cilt Bakım Kremi

Hametol  · hametol.com.tr
  4.64  (8425 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster
    • Hametol Cilt Bakım Kremi cildin ihtiyaç duyduğu günlük bakım ihtiyacını karşılamak üzere geliştirilmiştir.
    • Hamamelis Virginiana özü ile cildin nemli, pürüzsüz ve yumuşak kalmasını sağlar. Onarıcı etkisi ile kızarıklık ve tahrişi engellemeye yardımcı olur.
    • Provitamin B5 ile cilt bariyerini koruyarak, cildin esnek ve nemli kalmasına yardımcı olur.
    • E vitamini, allantoin, hyalüronik asit, zeytinyağı, avokado yağı, susam yağı, shea butter içeriği ile cildi besler ve nem dengesini sağlar.
    • Cilt tarafından yumuşak ve hafif dokusuyla hızla emilir.
    • Cilt bariyerinizi soğuk ve kuru hava gibi dış etkenlere karşı korurken cildinizi rahatlatır, parlaklık ve canlılık verir.
    • Renklendirici ve paraben içermez.
    • Hassas ciltler için uygundur.

     

    Nasıl kullanılır?

    Hametol Cilt Bakım Kremi günlük cilt bakımı için uygundur.

    Yüzünüzde, elinizde ve vücudun istenilen yerinde güvenle kullanabilirsiniz.

    Özel içeriği ile kuru, çatlayan ve gerginleşen cildinize hassas bakım sağlar.

    İhtiyaca göre günde bir ya da iki kez uygulayabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%23
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü üzerinde yazan kullanım yerlerinden hepsini denedim :) performansını beğendim. Tabii sihirli bir değnek etkisi beklenemez kısacık sürede hiç bir üründen ama üzerinde ne yazıyorsa gerçekten o. Hafif güneş de kalmıştı oğlum yüzünde kızarıklık oldu. Sürdüm kesinlikle etki etti. Elimde ilk etapta yağlılık hissi ve böyle sanki dolgunluk hissi verse de kısa sürede geçti. hatta hiç krem sürmemiş gibi hissettim ama bir kaç gün sürekli kullanınca nemlendirdiği hissediliyor. İçeriğinin temiz olması zaten güvenilir geliyor. Öyle ağır ve kallıcı rahatsız edici bir kokusu yok çok tatlı bir kokusu var. Topuklar için de güzel. Kısacası tek bir taşla çok kuş vurması kremi almaya değer kılıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu T.
Cansu T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde muadili olarak görülen bepanthol el ve yüz kremini kullanıyorum özellikle akşamları,ağda ya da güneşlenme vs.. sonrası cildi onarması için. Onda da herhangi bir sivilce ekstra yağlanma gibi bir sorun yaşamıyordum bunda da böyle bir sorun ile karşılaşmadım. Iki gecedir kullanıyorum açıkçası sabah aydınlık,nemli gözüküyor cildim. Bu sebeple fiyatını da göz önünde bulundurursak herhalde ara ara bepanthol yerine kullanırım diye düşünüyorum. Aynı etki, güzel içerik uygun fiyatli olması sebebiyle. Not: cildim karma yağlı ve gözenek problemi yaşıyorum genelde Akşamları temiz cilde bioderma pore refiner sonrası uyguladım ürünü
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simge t.
Simge T. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Evett kutucuğumdan çıkan en güzell ürün📦 🎁 Ürüne bayıldımm yorumlamak için sabırsızlanıyordum 😍 Ben yüzüm ve dirseklerimde kullandım, dirseklerim çok kuruydu çok iyi geldi yüzümede gayet iyi geldi. Makyaj yaparken baz olarakta denedim bana göre kullanılabilir, baz olarakta hiç olumsuz bir durum gözlemlemedim. Çok memnun kaldım harika nemlendiriyor. Asla yağlı bir his bırakmıyor, zaten doğal bir ürün olması ekstra güzel bir özelliği. 👩🏻‍🔬Sadece kokusunu beğenmedim aslında kötü değil ama daha iyi olabilirdi diye düşündüm kokusunu doğal bir ürün olmasına bağladım. 💛 Tekrar kesinlikle kullanacağım, canı gönülden tavsiye ediyorum 💎
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Saniye K.
Saniye K. · 35 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten muhteşeeem çünkü benim cildim hassas yapıya sahip bagzı kullandıgım ürünler kaşıntı vs. Gbi şeyler yapıyordu ama bu üründe asla sorun yaşamadım aksine çok memnun kaldım ve ürün biter bitmez hem kendime hemde kayınvalideme aldım inanılmaz güzel ciltte yaglılık hissi bırakmıyor makyaj baxı olarakta kullanıyorum arada ve çook güzel sonuç veriyor çünkü güzel emilim saglıyor sadece kokusu bi tık var ama öyle rahatsız edici degil aslında bu beni mutlu ediyor çünkü içinde gerçekten alkol ve paraben içermediginden emin oluyorum. Birde Abdi ibrahim ürünleri gerçekten çokk iyi ve güvenilir. Deneyiin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu D.
Cansu D. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normelde bepanthol kullanırım, bittikçe yenisini alırım. Evde mutlaka böyle bi kremi bulundurmak isterim. Muadil olarak bunu kullandım. Paketi kapağı bepanthole göre çok daha kullanışlı ilk olarak. Yüzüm karma ve çok hassas bi cilt olduğu için her kremi kullanamıyorum, bu yüzden tereddütlü sürdüm ama yüzdeki hissi çok güzel ve herhangi alerjik bi etken yapmadı. Yüzümde belirli bölgelerde kızarıklıklar var kullandığım kısa süre içinde kızarıklıklarımı yatıştırdı. Dizimde bi morluk vardı onda da kullandım normal kremlere oranla morluğu kısa süre içinde geçirdi. bittikten sonra satın alacağım bir krem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 29 · Bitlis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle uzun süre kullanacağım bir ürün oldu. Nemlendiriciler günlük hayatımızda sürekli olarak kullandığımız, olmazsa olmazımız olan ürünler.. Bu nedenle nemlendirici seçerken çok dikkatli davranıyorum. En son çok önerilen bir markanın nemlendiricisini kullandım fakat pek memnun kalmadım. Çünkü yağlı bir his bırakıyor, yüzümü yıkadıktan sonra yağlı his geçmiyor ve kötü hissettiriyor. Hatta eşim kullandı ve gözlerinde kızarıklığa sebep oldu. Ama bu ürün kolay emilimi , verdiği nemin uzun süre kalmasının, ciltteki yumuşaklığının ve hem ele hem yüze uygulanması sebebiyle çok memnun kaldık. Bundan sonra kullanmaya devam edeceğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nefize Seray S.
Nefize Seray S. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde böyle paketi merheme benzeyen kremlere karşı insanlarda net bir ilaç misali algı oluşur. Ama bence Hametol bu algıyı tamamıyla yıkmış diyebiliriz. Ben daha önce duymuştum fakat şuan deneyimleme fırsatı buldum. İyi ki de denemişim. O pahalı, ismi dışında hiçbir işe yaramayan kremleri atın çöpe. Hametol hem boyutu olarak çantanızda taşıyabileceğiniz hem de kokusu ve elde bıraktığı yumuşak his ile net tercih edilesi bir ürün. Hatta dudağımın kuruluğu için bile denedim onda bile güzel etkiler elde ettim. Ekibe sonsuz teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Allerjik kontakt dermatitim var. Kış ve pandemiyle birlikte el yıkama sayısının artması ellerimi çatlattı ve yaralar oluştu. Hametol ile birlikte ellerim yeterince nemlendi ve yaralar güzelce iyileşti. Cildin bariyerini de uzun süre koruyor. Sabah akşam uygulama bile çoğu eller için yeterli olacaktır. Benim cildim çok hassas olduğu için yüzüme kullanmaya cesaret edemedim. Miktarı az gibi görünse de fiyatı makul. Kontakt dermatit ve egzeması olan steroidli kremler kullanmak istemiyenler bir şans verebilir diye düşünüyorum. Kokusu da çok hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Sıla B.
Gizem Sıla B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kuru ciltli olan arkadaşlarımdan bu ürünü duymuştum ve açıkçası deneme için gönderildiğinde cildim yağlı olduğu için bir süre kullanmayı düşünmedim. Ancak daha sonra internetten araştırdığımda su bazlı olduğunu ve sadece kuru ve hassas ciltler için değil tüm cilt tipindeki kullanıcıların fayda gördüğünü ancak kuru ve hassas cilde sahip olanların ekstra fayda gördüğünü öğrendim. Yaz günlerinde makyaj bazı gibi, günlük kullanımda 1 hafta süreyle kullandım. Oldukça memnun kaldım. Fiyatına internetten baktım f/p oranı güzel. Tavsiye edilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedef Y.
Sedef Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı bir cildim olmasına rağmen nemlendirmek için kremi sürdüğümde yüzümde tamamen emildi ve yağlı bir his bırakmadı. Sanırım Abdi İbrahim olmasından dolayı kokusu biraz daha ilaç kıvamında diyebilirim. Ama hızlı bir şekilde emildiği için açıkcası benim için çok da bir sorun olmadı. Tüp şeklinde bir kutusu var. Kısacası ben çok memnun kaldım. Denemek isteyen herkese tavsiye ederim. Sürüldüğü anda emilmesi ve nemlendirmesi benim için yeterli oldu bu yüzden kokusunu arka planda bırakıyor. Ayrıca ben makyaj yaparken makyaj altına baz olarak bile kullandım :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.