Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Hametol Baby Pişik Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
amazon-image
Hametol Baby Pişik Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
Hametol Baby Pişik Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim
Hametol Baby Pişik Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim

Hametol Baby Pişik Kremi, 30 GR - Abdi İbrahim

Hametol Baby  · hametol.com.tr
  4.69  (3457 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Bebeklere özel koruma için bebeklerden ilham alındı. Hametol Baby Pişik Kremi bebeklerin ince ve hassas ciltleri dikkate alınarak geliştirilmiştir ve pişik oluşumunun önlenmesine yardımcı olur. Nefes alan, yumuşak ve nemli bir cilt mutlu bir bebek demektir. Hametol Baby içeriğindeki Hamamelis Virginiana özü ile cildin nemli, pürüzsüz ve yumuşak kalmasını sağlarken, Provitamin B5 ile cildi nemlendirerek kızarıklığı ve tahrişi engellemeye yardımcı olur. Kolayca uygulanır ve kolayca temizlenir. Bebeğinizin pişik olmasını engellemek için sık sık bez değiştirmenizi ve kuruluğunu sağlamanızı öneririz. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%19
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

aysena n.
Aysena N. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aktifte bebeğim için mustela kullanıyordum, tam da bitmelik olduğunda dene.bunu yetişti 👍🏻 kullandık fakat ilk kullanım olduğu için pişipe iyi gelme hakkında yorum yazamayacağım. Fakat ürün doku ve koku anlamında oldukça başarılı. Nemlendirici özelliğinin yüksek olduğu ilk kullanımda belli oluyor. Sürerken eline yapışıp kalmıyor bunu sevdim. Kıvamı hoş. Kortizon içerip içermediğini göremedim ve bence bu önemli bir faktör. Eğer pişik kremini pişiği iyileştirmek için kullanıyorsanız bu krem 3-4 güne daha iyi hale getirebilir. Bu düşüncedeyseniz size uygun bir ürün değil fakat benim gibi pişik oluşumunu önlemekse amacınız tam size göre derim 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif B.
Elif B. · 30 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok merak ettiğim bir üründü, dene bunu sayesinde deneme fırsatım oldu. Çok beğendim özellikle ellerimde çok güzel bir yumuşaklık hissi bıraktı.Ürünün hiçbir zararlı madde içermemesi aşırı güzel. Günümüzde doğal ve etkili ürünler bulmak gerçekten zor ve bu ürün ihtiyacımızı yeterince karşılıyor. Fiyatı gayet uygun. Evet ürün çok iyi ama kesinlikle ve kesinlikle hitap ettiği cilt tipine veya bölgeye uygun kullanılmalı, onun haricinde herhangi bir sorunu yok, tek kelimeyle harika. Anne olan ve olcak bayanlara cildi hassas olanlara kesinlikle tavsiye ederim.denebunu ailesi sayesinde denemeye fırsatım oldu çok mutluyum herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ummuhani K.
Ummuhani K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben normalde bepanthol baby pişik kremi kullanıyordum. Ama bu ürünü kullandıktan sonra bepanthol almamaya karar vermedim artık bu üründen alacağım. Nedeni şu ki kullandığım pişik kremine kıyasla yağlı bir his birakmaması çünkü kim kullanırsa kullansın bu hissi yaşamak istemez. Pişik olan bölgeye uygulama yaptım ve çok iyi geldi pişik geçti. Kolay sürülebilir ve nemlendirici özelliğiyle ben ürünü çok beğendim. Bepanthol baby krem almayacağım artık yeni favorim hametol baby pişik kremi hatta hametol un diğer ürünlerini de denemek çok isterim hiç böyle bir performans beklemiyordum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren S.
Ceren S. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullanıp denediğim bir ürün. Maalesef pişik olduğunda geçirmeye yaramadi, başka marka krem pişik sorunumuzu çözdü. Ama pişik önleme amaciyla hala kullanmakta olduğum ikinci marka bu krem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ö.
Zeynep Ö. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğimin her altını açtığımda mutlaka pişik kremi kullanıyorum ve tabiki her zaman en iyisini tercih etmeye özen gösteriyorum. Pişik bebek için zor bir durum olduğu kadar anne ve baba içinde zor bir durumdur. Bu yüzden pişik olmadan pişiğin önüne geçmek çok önemli. Daha önceleri bir çok farklı markadan pişik kremleri kullandım ama aslında hep merak ettiğim bir üründü hametol ilk defa denebunu sayesinde kullanmaya başladım ve memnun kaldım fiyatı uygun olduğu sürece alınıp kullanilabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı Nur Ç.
Aslı Nur Ç. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
On aylık bebeğim var ve on şudur pişikle uğraşan bi insanım piyasadaki tüm ürünleri kullandım hatta pişik için duyduğum her şeyi sürdüm pişiği zorla da olsa geçirmiştim ama geçirdiğim ürünü bir defa bile sürmesem anında pişik oluyordu bebeğim onun için ürünü korkarak denedim ama hiç bir pişikle karşılaşmadım gayet güzel de nemlendirdi nemlendirici kremini bebeğimin cildi için özellikle alıp kullanmıştım ve memnun kalmıştım farklı bi ürüne aşırı para vermektense gerçekten bu ürünü de poposu koltuk altları için tercih edicem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ZEHRA Ş.
Zehra Ş. · 40 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak güzel bir ürün ben bu ürünü sadece pişikler için değil vücutta tahriş olmuş yerlerde de kullanıyorum. bebeklere kullanılan bir krem olduğu için daha doğal olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rümeysa Y.
Rümeysa Y. · 26 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimdeki ve ellerimdeki kurumalar için olumlu sonuç verdi. Yağlı bir his bırakmadan cilde ihtiyacı olan nemi kazandırıyor. Hem ellerde hem ciltte hem de vücudun istenilen bölgesinde kullanılıyor olabilmesi büyük avantaj. Kremin çok hafif ve rahatsız etmeyen bir kokusu var. Sürdüğünüz andan sonra çok çabuk emiliyor ve sizi rahatsız etmiyor. Ayrıca içeriğindeki maddeler de bir bakım kremi için oldukça yeterli ve zengin. Kuru cilt yapısına sahip olanlara önerebileceğim bir krem oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma K.
Fatma K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu ürün kargodan geldiği günden 1 gün sonra oğlum aşırı pişik oldu. Ben normalde bephantol kullanıyordum sürerken çok katı yağsız bir şey olduğu için yapış yapış bırakıyordu ama bu çok çok güzel bebegimin pişiğini geçirmekle kalmadı bı daha sürmene gerek kalmadı 1 sefer yetti.. ve çokta güzel nemlendirici etkisi var kolay sürülebiliyor yapış yapış kalmıyor poposunda efsane bı şey çok beğendim çantamdan ayırmam artık ☘️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu Y.
Arzu Y. · 50 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürülebilirligi çok kolay.saydamsı ve yumuşak bir kıvamı var.bez değiştirirken sürdüğüm için idrarın vücuda temas etmesini sagladigindan pişik sorunu yaşamadık ayrıca rahatsız edici kokusunun olmaması da güzel bir etken olmuş.vucuttan güzel emiliyor ve buna rağmen ince bir tabaka rahatsiz etmeyecek derece de cilt yağlı kalıyor.butun özellikerini çok beğendim.tavsiye ederim .kesinlikle kullanan pişman olmaz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.