gülsha Gül Özlü El Kremi
gülsha Gül Özlü El Bakım Kremi , değerli gül esansiyel yağı içeren %99.8 doğal kaynaklı aktif bileşenlerin özel bir karışımıdır.
Ellerinizi nemlendirirken besleyen gülsha Gül Özlü El Bakım Kremi içeriğindeki Jojoba yağı, Avokado yağı, Aloe vera özü ile harmanlanmış gül esansiyel yağı ile cilt bariyerini güçlendirerek cildinizin kendini onarmasına yardımcı olur.
Kolayca emilen ince yapısı ve rahatlatıcı kokusu ile hem ellerinizi hem de sizi ferahlatır, ellerinizi ve tırnak etlerinizi yumuşacık yapar.
Ürünlerimiz paraben, silikon, mineral yağ, alkol, renklendirici ve parfüm içermeden formüle edilmiştir.
Nasıl kullanılır?
İhtiyaç duyulan sıklıkta ellerinize ve tırnaklarınıza masaj yaparak uygulayınız. Harici kullanım içindir. Direkt güneş ışığından uzak tutunuz.
Puan dağılımı
Benim için en önemlisi içindeki maddelerin doğal olması hem bunu sağlayıp hem kokusunun nemlendirmesinin güzel olması ve yapışkanlık bırakmaması çok guzel
Gramaj olarak az ama çanta da kurtarmalik,kokusu harika,ben geceleri kullanıyordum pamuk gibi yapıyor ellerimi ve dirseklerimi hatta dizlerimi
Çok kolay emiliyor, nemlendirmesi de uzun süre etkili. Bu kadar iyi olmasını beklemezdim, şimdi mecbur yeniden alacağım o kadar beğendim ki :)
ürünü çok sevdim çok güzel nemlendirdi ellerimi ancak piyasa fiyatı maalesef bir el kremi için(ürünün kücük olmasından ötürü)çok fazla. Dilerim güzel indirimlerde denk gelebiliriz😍
Urunu kac defa kullandım hatirlamiyorum gulsha urunleri cildim icin ilk tercihim cunku ispartada uretiliyor olmasi dogalliginin dogrulugu ve ciltte biraktigi his. Bir suru neden sayilabilir.
Hızlı bir emilimi var, kokusu gül sirkesine benziyor ama ben sevdim. Boyut olarak çantaya ya da cebe atıp dışarda kullanmak için çok ideal.
gülsha markasının gül suyunu kullanmıstım bır de gece ıksırını cok memnun kaldıgım ıcın burdan da almak ıstedım. el kremını ılk defa kullandım marka efsane :)
Gülsha ürünleri gerçekten inanılmaz güzel, ellerimi yumuşacık yaptı, uzun süre nemli kaldı ve o sürekli kremi yenileme ihtiyacım olmadı. Harika kokuyor 🥰
ürünü teslim etmediler . 2 ürün aynı anda aldım la rosche geldi bu ürün gelmedi kimsenin de bir şey yaptığı yok daha düzgün iletişim numarası koyarsanız memnun oluruz
gülsha markasının el kremini almayı düşünüyordum ama biraz pahalıydı denebunu sayesinde denemiş oldum bitince hemen alıcam dokusu emilimi ve tabiki kokusu harika


