Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Guerlain Mad Eyes Maskara
amazon-image
Guerlain Mad Eyes Maskara

Guerlain Mad Eyes Maskara

Guerlain 
  4.40  (326 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Guerlain Mad Eyes Maskara, tüm kirpik bölgesinde ayarlanabilir bir hacim sunar: Anında %112 hacim.

  • Kirpikler, etkisi 24 saat sürecek bir hacim kazanır, uzar ve kıvrım kazanır.
  • Yumuşak elyaf fırça, olağanüstü hacim ve 24 saat suya dayanıklı bir kullanım için her bir fırça darbesinden sonra kirpik yoğunluğunu artırmak için geliştirilmiştir.
  • Ürünün benzersiz formülü, uygulamadan sonra her zamankinden daha güzel kirpik görünümü için kirpikleri cilt bakım özellikleriyle besler.
  • Dört haftalık kullanımın ardından, kirpik lifleri makyajsızken bile daha uzun, daha kalın ve güçlendirilmiş bir kıvrıma sahip olur.
  • Formülü gözyaşı ve neme dayanıklıdır.
  • Balmumu, tanımlanmış, topaksız bir sonuç için her kirpiği ayrı ayrı kaplar. Kremsi dokusu, her fırça darbesiyle hacmi istediğiniz gibi özelleştirmenizi sağlar.
  • Pamuk özü iki düzeyde etki eder: Kirpiklerin yüzeyini düzleştirir ve özlerindeki lifleri yoğunlaştırır.
  • D-panthenol direnç ve esneklik sunar, böylece kısa kirpikleri düşme riski olmadan şekillendirmeyi kolaylaştırır. Bu aktif bileşen ayrıca her uygulamada kirpiklerin nemli kalmasına yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%23
%11
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Müzeyyen K.
Müzeyyen K. · 27 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim kipriklerim uzun biraz daha hacım kattı bazı rimellet kıprik dökuyo bunda öle bise olmadı gayet iyi gün boyunca kalıcı olması super akma sorunuda olmuyo benim gözlerim çok sulanır kalem rimel akıp gider bunda öle olmadi keşke biraz pahalı olmasa da herkes alabilse
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nagehan S.
Nagehan S. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne kesinlikle bayıldım. Daha önce maskara kullanmıyormuşum neredeyse. Büyük boyunu almak istiyorum fakat ürün fiyatı ciddi anlamda yüksek. Umarım düşük fiyat uygulanır ve ben sadece bu maskarayı kullanırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ilayda k.
Ilayda K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kesinlikle çok beğendim. Kirpiklerimde kısalık gibi bir sorun yaşamıyorum ama resmen 2 katına çıkarmış gibi durdu kirpiklerim bütün gün de kalıcılığını korudu, kirpiklerimde düşme vs. yaşamadım. Siyahlığı da çok iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ozlem A.
Ozlem A. · 44 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urune ba-yil-dim. Tek kat uygulamada kirpikler hacim kazandi ve adeta uzayip kivrildi.mad eyes mad volume sloganini haksiz yere kullanmiyor.ikinci kati uygularken de topaklanma olmadi.puruzsuzluk,hacim ve kivrilma...eh,daha ne isteriz ki? Tabii ki indirim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule K.
Şule K. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
mini boy olduğu icin fırçası küçüktü be bu sebepten dolayi fazla bir beklentim yoktu ama ürün çok güzel kirpkliklerimi topallama yapmadan hacim verip kıvrım sağlıyor. Bir iki darbede çok iyi sonuç alabiliyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi K.
Ezgi K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanılmaz iyi bir maskara, bugüne kadar sürdüğüm en iyisi diyebilirim. Tek katta takma kirpik etkisi yarattı, sürmediğim kirpiklerimin iki katına çıkardı. Muhtemelen çok pahalıdır ama indirim olduğunda mutlaka alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara K.
Dilara K. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şimdiye kadar kullandığım en iyi maskara diyebilirim. Sürdüğümü unutup yüzümü yıkamama rağmen hiç akmadı. Üstelik hiç topaklanma da olmadı. Kolay vazgeçilecek bir maskara değil. Mükemmel. Günlük makyaj için de gece makyajı için de kullanılır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Y.
Elif Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kirpikleri o kadar güzel kıvırıyor ve o kadar doğal bir hacim veriyor ki aşşşşırı memnun kaldım aşşşşırı. Kokusu bile çok güzel. 26 yaşındayım 15-16 yaşında makyaj denemeye başlamışımdır 10 senedir onca marka içinden kullandığım en iyi maskaraydı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yagmur U.
Yagmur U. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maskaranın fırçasına bayıldım. Kirpikleri anında kıvırması ve uzun süre kalıcılık sağlaması mükemmel. Çanta boyu olması muhteşem. Artık gittiğim yere yanında götürüyorum Guerlain mas mascara sayesinde devamlı güzel, uzun, siyah, hacimli e kıvrımlı kirpiklerim var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
elif gökçe b.
Elif Gökçe B. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kucucuk bırsey ama fırcası bır kere kırpıgıme alttan uste dogru surdum harıka kıvrım ve hacım verdı normalde bır rımelı kırpıgıme 3-4 kere surdugumde ancak bu etkıyı alabılıyorken bu urundekı fırca kalıtesı harıka. kokusu da muhtesem. tesekkurler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.