Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Güçlü ve Parlak 1 Dk Süper Saç Kremi
amazon-image
Güçlü ve Parlak 1 Dk Süper Saç Kremi

Güçlü ve Parlak 1 Dk Süper Saç Kremi

Elidor  · www.elidor.com.tr
  4.79  (417 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Elidor Güçlü ve Parlak Süper Saç Kremi, Collagen ve Hyaluronic Acid ile zenginleştirilmiş güçlü formülü ile 1 dakikada saçının eski gücüne kavuşmasını sağlar. Eşsiz formülü ile saçlarını derinlemesine besler ve uzun süreli parlaklık sağlar.

Collagen, dokulara yapı kazandırarak güçlendirme özelliği ile bilinen bir proteindir. Hyaluronic Acid de nemlendirme ve nemi koruma özelliği ile bilinir.

 

Nasıl kullanılır?

Şampuan sonrası avucunun içine bir ceviz büyüklüğünde Elidor 1 Minute Süper Saç Kremi al ve saç diplerine değdirmeden, saçının ortalarından uçlarına doğru masaj yaparak uygula. 1 dakika boyunca bekle ve sonrasında iyice durula. Gözle temas halinde bol su ile durula.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%76
%15
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Keziban S.
Keziban S. · 29 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duşta bu tarz kremleri kullanmayı oldum olası severim. Elidorun bu kremini de beğendim severek kullanıyorum. Tavsiye ederim. Teşekkürler denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Zeynep T.
Esra Zeynep T. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
1 dakika içinde etkisini göstermesi muh- te-şem! Kolojen ve hyaluronik asit ile olan bu formülüne bayıldım. Saçlarımı daha güçlü bir hale getirdi. Ürünü açıkçası bittiği gibi tekrar alacağım. Kardeşlerimin saçlarında da denediğim için söylüyorum; benim saçlarım yumuşak, parlak, boyalı ve yağlı bir yapıya sahip. Kardeşlerimde boya yok fakat parlak olmayan saçlara sahipler. Ürünü kullandıktan sonra parlaklık etkisi sağladı onlar da benim gibi 1 dakikada etkisini göstermesini çok sevdi. Ürünü öneriyorum, beklentilerimi karşıladı. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sebnem M.
Sebnem M. · 30 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımda işlem var. Dolayısıyla aşırı derecede kuru ve yıpranmıştı. Saçlarımı taramak son zamanlarda benim için zulüm olmuştu diyebilirim. Ürün içeriğinde kolajen ve hyalüronik asit barındırıyor bu yüzden ilk yıkamadan itibaren etkisini hemen fark edeceksiniz. Saçlarım eskisinden daha canlı ve yumuşacık. Önceden kullanıp deneyimlediğim saç kremleri gibi ağırlık yapmıyor, yağlı görünüm vermiyor ve kolayca durulanıyor. Eğer bir de benim gibi İnce telli saçlara sahipseniz bu kremi deneyin derim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma E.
Fatma E. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ambalajı , kokusu ve saça verdiği etkisi çok güzeldi . İçerisinde son 1-2 yıldır özellikle serumlar dahil her şeyde olması gerektiği söylenen Hyaluronic Asit ve Kolajen bulunuyor. Kolajen özellikle saça çok iyi gelir. Bu üründe bunun bulunması hem de nemli ya da kuru saçta istediğimiz şekilde kullanabildiğimiz için çok avantajlıyız. Ürünü çok beğendim. Saçta bıraktığı koku çok güzel. Tabi bir de bunların hepsinin 1 dakika gibi kısa sürede etkisi göstermesi de bunu üründe beni cezbeden ayrı özelliği.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ö.
İrem Ö. · 37 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım şampuandan sonra dolaşıyor ve çok zor açılıyor,muhakkak bir saç kremine ihtiyaç duyuyorum.Bu güne kadar piyasadaki hemen hemen tüm saç kremlerini denedim ve içime sinen hiç bir ürünle karşılaşmamıştım.Ta kii Elidorun saç kremi ile tanışana kadar.Bu ürünü ceviz büyüklüğünde kullanmama rağmen uzun olan saçlarımın dolaşıklığını saniyeler içinde açtı ve çok kolay durulandı.Üstelik kokusu muhteşem ve epey de kalıcı.Saçlarım kuruduktan sonra farkettim ki asla ağırlık yapmadı ve resmen ahenk ile dans eden saçlara kavuştum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe İ.
Ayşe İ. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sürekli mor şampuanla rengini sabit tutmaya çalıştığım saçlarımın kupkuru olması canımı sıkıyordu, kutunun içinden çıkan bu saç maskesi-kremi ürün oldukça işime yaradı. saçlarımın yıkarken son aşamada uçlarına daha yoğun olmak üzere uyguluyorum ve kısa sürede yumuşacık oluyor saçlarım. kokusu ağır değil, elidorun koku tayfına yakın hoş bir kokusu var. tekrar alınacaklar listeme ekledim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm K.
Gülsüm K. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu çok güzel saçı da yumuşacık yapıyor duştan sonra tarak kullanmaya gerek bile kalmıyor elinizle bile açılıyor saç. Ve saçlara harika bir ışıltı ve düzlük veriyor sanki fönlü gibi duruyor saçlarınız 2 gün boyunca benim saçlarım düz ve ince yapılı olduğu için belki de çok güzel etki etti genel anlamda memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Görkem T.
Görkem T. · 26 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle saçlarımın uzun ve cok ve yipranmis bir sac oldugunu sizlere söyleyebilirim. (Sunkiss i fazla kullanip sanırım yaktım) o kuru ve yıpranmış görüntüyu kullandigim an aldi. Besleyiciligi ve onariciligi hakkinda simdiden yorum yapamam henüz 2 kez kullandim. Ama kesinlikkkkle tavsiye ediyorum şans vermeli herkes
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şenay E.
Şenay E. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarımı yıkadıktan sonra kullandım 1 dakika bekledim daha parlak yaptığını düşünüyorum saçlarım ama dediğim gibi bu tarz ürünlerde bence uzun süre kullanmak önemli ilk kullanımda direk anlamak biraz zor ama genel olarak beğendim yani ilk denememe rağmen saçlarım daha hoş oldu bence tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha 1 kez kullanmama rağmen gerçekten çok beğendim. saçımı yumuşacık yaptı. ilk sürdüğüm andan itibaren bile o yumşaklığı ve güzelliği hissettim sanki saçımı anında onardı. ayrıca kokusu da çok güzel. bittikten sonra tekrar alabiliri.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.