Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Gosiv Bariyer Onarıcı ve Hücre Yenileyici Nemlendirici Krem
amazon-image
Gosiv Bariyer Onarıcı ve Hücre Yenileyici Nemlendirici Krem

Gosiv Bariyer Onarıcı ve Hücre Yenileyici Nemlendirici Krem

Gosiv  · www.gosiv.com.tr
  4.53  (158 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Ne İçin Kullanılır?

Cildinizi neme doyurmak, güneşin neden olduğu cilt tahribatından korunmak, cildinizin pH dengesini korumak, cilt bariyerini güçlendirmek için kullanabilirsiniz.

Ne Fayda Sağlar?

Yoğun şekilde cildinizi nemlendirir

Pürüzsüzlük ve canlılık kazandırır

Cildinizde yeni hücre oluşumunu destekler

Cilt bariyerini onarır, güçlendirir

Cilt sebumunu dengeler, aşırı yağlanmayı önler

Tüm İçerik Listesi: Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Stearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter*, Olus Oil, Cetyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Stearic Acid , Rosa Damascena Flower Water, Glyceryl Distearate, Benzyl Alcohol, Glyceryl Stearate Se, Sodium Lauroyl Glutamate, Glycerin, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Dehydroacetic Acid,Thymus Vulgaris Leaf Water, Myrtus Communis Leaf Water, Sodium Stearate, Sodium Palmitate, Citric Acid, Helichrysum Angustifolium Flower Extract, Melissa Officinalis Flower/Leaf/Stem Extract, Tocopherol, Hydrolyzed Rice Protein, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Hyaluronic Acid *Organik sertifikalı

Yüksek Performanslı 11 Bitkisel İçerikler: Organik Shea Butter, Organik Aloe Vera, Ölmez Otu Özü, Limon Otu, Argan Yağı, Zeytin Meyve Özü, Gül Suyu, Portakal Kabuğu Yağı, Kekik Suyu, Mersin Suyu, Ayçiçek Tohum Yağı

Öne Çıkan İçerikler: E Vitamini, Hyalüronik Asit ve Hidrolize Pirinç Proteini

Organik Sertifikalı İçerik | 100% Vegan | Cruelty Free (Hayvan Deneysiz) | Paraben İçermez | Parafin İçermez | Silikon İçermez | Parfüm İçermez | Mineral Yağ İçermez

Nasıl Kullanılır?

Temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine hafif dairesel hareketlerle sürülür. İhtiyaç duydukça uygulanabilirsiniz. Kusursuz bir bakım için GOSIV Göz Çevresi Kremi ve GOSIV Anti Aging Serum ile birlikte kullanılmasını tavsiye ediyoruz.

İpucu: Su bazlı nemlendiriciler, yapıları gereği cildinizde ağırlık yaratmaz, gözeneklerin tıkanmasına yol açmazlar. Bu nedenle, yağ bazlı kremlerin aksine, GOSIV Nemlendirici Kremi makyaj altı uygulamasında rahatlıkla kullanılabilirsiniz.

Uyarılar: Harici kullanım içindir. Orijinal ambalajında ve serin yerde muhafaza edilmeli. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız. Güneş ışığına maruz bırakmayınız. Göz ile temasından kaçının. Teması halinde bol su ile yıkayınız. İçindeki bileşenlerden herhangi birine karşı alerjiniz varsa kullanmayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%31
%3
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nurşah Y.
Nurşah Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serumunun aksine daha hafif bir kokusu var. Beyaz renkte, orta kıvamda bir krem. Hem serum hem de krem baya yeterli boyutta bu arada, ben daha mini boy bekliyordum :) Cildim hassas ama seruma da kreme de reaksiyon göstermedi ki çok mutlu oldum. İçeriği de temiz ve çevre dostu olduğu için tekrar tercih edeceğim bir marka :) Seruma yorum yaparken fotoğraf koyamamıştım, o yüzden her iki ürünün fotoğrafını ekliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayfer S.
Ayfer S. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü burda gördüm daha önce duymamıştım. içerik listesini beğendiğim için şans vermek istedim. cildim güneşe karşı hassas ve akneli bi dönemdeydim kullandığım nemlendirici sivilce yapmıştı. Cilt bariyerimi inanılmaz hızlı onardığını düşünüyorum böyle bi performans beklemiyordum çok memnun kaldım. parfümsüz kötü değil ama kimyasal bi koku var. bi de fazla sürerseniz ağırlık yapıyor azıcık sürmek yeterli. o yüzden uzun süre yeteceğini de düşünüyorum. akşam sürümce sabah pamuk gibi oluyor cilt. indirime girdikçe alacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra O.
Esra O. · 42 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
temiz İcerikli kokusundan belli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ayşe maide k.
Ayşe Maide K. · 33 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle parfümsüz ürün arayanlar buraya. İçeriği doğal olsun diyenleri de buraya alalım. Yalnız doğal içeriğinin kokusu size hoş gelmeye bilir. Fakat parfüm basılmış ürünleri yüzünüze sürmek istemiyorsanız tavsiye ederim. Ayrıca yanaklarımdaki kızarık görüntüyü anında sonraki günlerde yatıştırıp azalttığını gözlemledim. Bu açıdan tekrar alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek Ç.
Dilek Ç. · 25 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusu konusunda pek emin olamadım ne çok iyi ne de çok kötü bir kokusu yok orta derecede hatta belli belirsiz bir koku bile diyebilirim beni rahatsız etmedi emilme hızı çok güzel hemen cilt ile bütünleşiyor ve nemlendiriyor etkisini anında fark ediyorsunuz cildiniz yumuşacık oluyor aynı zamanda cilt bariyerinizi de onarıyor gerçekten çok güzel bir ürün tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma K.
Fatma K. · 31 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez kullanmanın verdiği bir endişem vardı açıkçası farklı ürünler kullandığım zaman cildimde hemen sivilcelenme başlardı bu ürünle asa bu durumu yaşamadım .cildim neme doydu yumuşacık bı his içeriğininde temiz olması çok iyi...tekrar tekrar alabileceğim bir krem...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sultan A.
Sultan A. · 34 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa kullanıyorum organik ve vegan ürün olması ürünün kalitesini bir adım daha öne çıkayor. Ürünün kullanımı cok konforlu ve yapış yapış bırakmıyor emilimi cok güzel.nemlendirici etkisini ilk kullanımda farkedıyorsunuz. Hassas ciltler ve kuru ciltler için harika bir ürün pamuk gibi bir dokusu var :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslıhan Y.
Aslıhan Y. · 27 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğinin temiz oluşu ve organik bileşenlere yer vermeleri ile kalbimi kazandıklarını söyleyebilirim. Ben kremin cildimde bıraktığı hissi, kolay emiliyor oluşunu ve yoğun nemlendirmesini gerçekten çok sevdim. Gece sürüp yattığımda sabah bebek gibi dolgun bir ciltle uyanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem T.
Özlem T. · 38 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirmesi bence gayet güzel. Temiz içerik ve vegan olması da cabası. Koku konusunda iyi diyemem ama dayanılmaz da değil. Zaten kokuya da takılmıyorum. İçeriği temiz olsun yeterki. Bu markayı ilk defa kullanıyorum. Alırken tereddüt etmiştim ama 3 ürününden de memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysun M.
Aysun M. · 30 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serumuyla birlikte kullanıyorum iki üründen de çok memnunum cildim daha canlı ve pürüzsüz görünüyor.Kremin ince bir yapısı var ağırlık hissi vermiyor ürünü sürdüğünde cildim kadife gibi yumuşacık oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.