GOO.N Premium Soft Külot Bez 4 Numara
Yeni GOO.N Premium Soft Külot Bez’in nefes alan yüzeyi ve inceltilmiş yapısı bebeklere gün boyu rahatlık sağlar.
Bezin tamamını kaplayan nefes alan yüzeyi, pişik ve kızarıklık oluşumunu önler.
Anne yumuşaklığından ilham alarak tasarlanan yumuşacık dokusu, bebeklerin cildini sarar ve korur.
GOO.N Premium Soft Külot Bez, "360 derece nefes alan bez" özelliği sayesinde bezin ve bebeklerin cildinin nefes almasını sağlar.
Nefes alan yüzey, bezin içerisindeki nem oluşumunu engeller.
Pişik ve kızarıklık oluşmasını önler.
Ultra yumuşak dokusuyla bebeklerin narin cildini özenle sarar ve korur. Bu sayede bebekler gün boyu rahat eder
Nasıl kullanılır?
Goo.n Premium Soft Külot bez'i kullanımı çok rahat ve kolay, bebeğinizin bacaklarından normal külot giydirir gibi giydirebilirsiniz. Bez kirlendiğinde ise yanlarından yırtarak kolayca çıkartabilirsiniz.
Puan dağılımı
Daha önce kullandığım bir markanın bezi bantlı kullanmıştım sızdırma yapmadı pişik te yapmadı. Günlük kullanıma uygun çok rahat kullanılan bir bez hareketli bebekler için kullanımı daha rahat hemen giydirebilir .
En sevdiğim özellikleri sızdırmaması ve kolay giydirilebilir olması oldu. Ayrıca bebeğimin rahat hareket etmesi de ürünü benim için cazip hale getirdi.
Gerçekten bebeğim çok rahat etti ve pişik sızdırma vs gibi durumlar yaşamadık. Gayet güzel bir ürün bebeğim için tercih edebileceğim bir marka
Kullanımı çok basit ve yumuşacık bebeğimi hiç rahatsız etmedi kesinlikle tavsiye ederim
Normal bezlerden daha pratik. . Bu ürün hem giyilmesi hem çocukların kullanımı açısından büyük avantajlar sunuyor.
Dış yüzeyi cok yumusak ve rahat
Çok kolay ve pıratik ayrıca sızdırmaz
Beklediğimden daha iyi çıktı
bu markayı duymuştum. oğlum doğduğundan beri sadece sleepy marka kullandım. şu an sleepy 4 külot bez kullanıyorum. ilk defa farklı bir marka kullandım. vee sadece şunu söyleyeyim; hediye gelen pakette 2 adet bez vardı. birinciyi kullanınca resmen ikinciyi kullanmaya kıyamadım.... öncelikle kenarlarındaki lastikler, çook yumuşaktı. ben normalde ne zaman alt değiştirsem lastiklerin olduğu yerlerde iz olurdu ve kenarları yırtarken zor yırtardım. Goon hem iz yapmadı hem yumuşacıktı.. resmen çocuğuma eziyet etmişim. giydirirken de haşur huşur etmedi çok rahat giydirdim . ayrıca ilk giydirdiğimi uzun süre çıkarmadım taşmadı. anlatamam görmeniz lazım. yemin ederim bugüne kadar denebunu'dan gelmiş olan en beğendiğim ürün olsa gerek. elimdeki stoklar bitince Goon'a geçeceğim o kadar söylüyorum
Merhaba anneler bilir bebekleri için hangi bez pişik yapmadiysa deneme yanılma yoluyla ne iyi geldiyse ona devam ederler benim kızım 1 buçuk yaşında doğduğundan beri hiç değiştirmedik kullandığımız bebek bezi kızıma çok iyi geldi ve hiç pişik olmadı denebunu kurumdan çıkan goo.n bebek bezini bebeğime denemek istemedim çünkü bu çok hassas bir durum bir kere değişiklikte bile canı yanabilir fakat sizler için ufak bir test yaptım emiş gücünü ıslaklık derecesini görmek için bence tercih edilebilir bir bez emiciligi ve kuruluğu güzel ama dediğim gibi ben bunu su ile denedim yani yeni bebeği olacak anneler değiştirmemek üzere bu beze başlayabilirler diye düşünüyorum



