Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Gliss Split Hair Miracle Şampuan
amazon-image
Gliss Split Hair Miracle Şampuan

Gliss Split Hair Miracle Şampuan

Gliss 
  4.64  (1778 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

İyonik kompleks ve Üzüm Çekirdeği Yağı içeren formülüyle saçtaki yapısal farklılıkları kökten uca eşitler. Güçlü ve sağlıklı saçlar için kırık saç uçlarını uzun süreliğine mühürler.

 

Nasıl kullanılır?

Islak saç uçlarına uygulayın ve iyice durulayın. Düzenli kullanın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%22
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif Ö.
Elif Ö. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gliss markasına bilmediğim bir şekilde ön yargım vardı. Hiç kullanmayı düşünmemiştim. Ama bu ürün ile önyargım kırıldı. Ambalaji çok tatlı ve inanılmaz güzel kokusu var, insani mest ediyor. Sürekli boyalara maruz kalan saçlarim kırıldığı için kestirmek zorunda kalıyordum. 2 yıkamadan sonra gözle görünür şekilde değişim fark ettim. Kırıklarım gözle görülmez hale geldi. Çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hava D.
Hava D. · 70 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak saç şampuanı ayırt eden biri değilim. Daha çok bütçeme göre hareket ederek şampuanlarımı seçiyorum. Ürünü kullanmaya başladığımda ama diğer markalardan farklı olarak birçok özelliğini farkettim. Öncelikle saçlarımı inanılmaz yumuşak yaptı. Kokusu kullandığım şampuanlar arasında en ferah olanlardan biriydi. Çok memnun kaldım, teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
EMEL Ö.
Emel Ö. · 43 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarda kolay köpürüyor ve ilk yıkamada bile saçlar inanılmaz yumuşatıyor ve ipek gibi bir dokuyla duştan sonra çok daha rahat tarama imkanı sağlıyor.uzun kullanımlarda saça parlaklık ve saçlarda da arınma hissi yaratıyor.Severek kullandım ve kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün.Raflardak fiyatıda gayet makul.fiyat performans olarak çok iddialı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem K.
Özlem K. · 27 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tek kelimeyle efsane ! Kokusuna bayıldım saç parfümü gibi kokuyor ve uzun süre kalıcı. Bu kokunun parfümü olsa alırım dersin ya işte öyle bi koku Şampuanı sürdüğüm an saçımdaki yumuşaklığı hissettim. Yıpranmış saçlara birebir ilk kullanımda farkı hissediyorsun duştan çıktıktan sonra saçlarım çok kabarırdı bu şampuanın yaptığı bakım sayesinde eskisi kadar kabarmıyorda. Gliss bu işi biliyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül A.
Ayşegül A. · 23 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürüne bayıldım!!!! zaten genel olarak şampuanlar da ve saç spreyi de tercih ettiğim bir marka diyebilirim birkaç ayda bir marka değişikliği yaptığım için tekrar tercih ettiğim bir marka oluyor Gliss. Şampuanlarının kokularına ve saçı ipek gibi yumuşacık yapmasına bayılıyorum. Herkese bu ürünü de tavsiye ediyorum. Gliss bu işin iyisi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tülay M.
Tülay M. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçı uzun vadede iyileştirici etkisi olabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın daha önce başka sampuanini kullanmıştım ama günümüz şartları daha uygun fiyatlı başka bir şampuan kullanmaya başladım. Uygun fiyat hangisiyse ona yöneliyoruz haliyle. Denebunu sayesinde tekrar kullanma şansım oldu. Ürünün kokusu harika resmen banyodan çıkmak istemiyor insan. Zaten kırık uçlar için olan şampuan tam bana uygun. Tabi bunu bir yada iki kere kullanmaya anlayamayız saclarimi onaracagini bilemiyorum ama iyi gelecek gibi duruyor. Umarım iyi gelir bu durumda çok muzdaribim. Saçlarım boya dolayısıyla çok dolaşıyor ama cabuk açılıyor şampuan sayesinde. Yumuşacık yaptı bide saçımı. Yani diyeceğim şu ki ben beğendim bu sampuani kokusu yumuşaklığı muhteşem. Denemek isteyen herkese önerebilirim. Tesekkurler gliss tesekkurler denebunu 💙
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FERDA Ö.
Ferda Ö. · 52 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Koku benim için önemli, o yüzden ilk bunu belirtmek isterim. Saçlarımda çok fazla işlem yok, fakat yaşım gereği artık kuruma arttı. İlk yıkamadan sonra , mevcut kullandığın şampuanla oranla daha yumuşak bir his verdi, saçı kuruttuktan sonra ise eskiye oranla daha nemli bir görünüm sağladı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vuslat D.
Vuslat D. · 40 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sampuan degistirme konusunda aslaa diyenlerdendim urunu tereddutle kullandim ama yanilmisim kokusu verdigi parlaklik taramada kolaylik gercekten cok cok basarili banyoda mis gibi bir koku hakim 15yildir ayni sampuani kullanan ben eski sampuanima baybay glisse merhaba dedim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe U.
Ayşe U. · 35 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer serilerine göre müthiş bir şampuan.Kokusu efsane,kurutmuyor duştayken saçımı dökmüyor.Saçı dökülen biriyim şampuanlarla anlaşamıyorum ama bu ürün gerçekten efsane. Saçı nemlendiriyor kopmayı minimuma indiriyor.Saç kremi varsa alacağım mutlaka teşekkürler dene bunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.