Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Gliss Oil Nutritive Besleyici Sıvı Saç Kremi
amazon-image
Gliss Oil Nutritive Besleyici Sıvı Saç Kremi
Gliss Oil Nutritive Besleyici Sıvı Saç Kremi

Gliss Oil Nutritive Besleyici Sıvı Saç Kremi

Gliss 
  4.74  (1089 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Gliss Oil Nutritive Sıvı Saç Bakım Kremi, Omega 9 ve Marula Yağı içeren formülüyle 230°C'ye kadar ısıya karşı koruma ve anında kolay tarama sağlar.

-Saçı yoğun bir şekilde besler

-Saçı pürüzsüzleştirir ve saça parlaklık verir

-Duyulara hitap eden zengin kokusuyla saçlarınızın güzel kokmasını sağlar

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%19
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Seher S.
Seher S. · 45 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım boyalı ve kalın telli olduğundan yıkama sonrası tarama zor oluyor. Durulanması gereken kremlerin saçtan arındırılmasının zor ve zaman aldığını düşünüyorum bu yüzden yıkama sonrası spreyleri tercih ediyorum. Glissin farklı ürünlerini denedim, şu anda şakayık içerikli ürünü kullanıyorum memnunum fakat kokusu biraz fazla geldi bana bu aşamada bu ürünü denemek güzel oldu diğer ürünlerdeki gibi kolay taramanın yanı sıra çok hafif ve güzel bir kokusu var , ıslak kuru kullanımı ısıya dayanıklı olması fön öncesi kullanım için süper. Oil Nutritive bundan sonra tercih edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tatlı bir kokusu var ama kalıcı bir koku değil. Asla saçı ağırlaştırmıyor. Isı koruyuculuğu için başka bir ürün kullanıyorum o yüzden tarafsız yorum yapamayacağım ama aşırı kırık uçlu bir saça sahibim taramak çok zorlayıcı iken bir iki fıs sıkıyorsun mükemmel bir etki nasıl güzel açılıyor inanamazsınız. Deniz sonrasındaki deneyimlerimi de inşallah tatilden sonra ekleyeceğim sevdim şimdilik :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Enise G.
Enise G. · 43 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gliss ürünlerinin kokusunu çok beğeniyorum. Kokusunun kalıcılığı da güzel bence. Ara sıra saçlarımdan koku yayıldığını fark ediyorum. Saçı yağlandırmaması ve saçta ağırlık yapmaması benim için çok önemli. Uzun yıllardır Gliss kullanan biri olarak duştan sonra saçlarımın kolay taranması için severek kullanıyorum. Kızım büyüdü artık o da kullanıyor ve ürün azaldığında hemen almamı söylüyor. Biz severek kullanıyoruz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İclal U.
İclal U. · 42 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü inanılmaz beğendim. Ben kıvırcık ve kuru saçlıyım. Elimde buna benzer başka bir ürün vardı onu da çok beğeniyordum ama bu ona fark attı. Açıkçası bu kadarını beklemiyordum. Buklelerimi inanılmaz güzel yaptı. Güzel bir parlaklık ve canlılık verdi. Ve inanılmaz hafif bir ürün. Asla ağırlık yapmaz. İnanılmaz güzel. Ben bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emel K.
Emel K. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü bir çok amaçla kullanıyorum aslında duştan sonra kolay taramada hafif karardığında kabarıklığı gitsin diye ısı işlem uygulayacağımda yanmasın diye hatta bazen saçlarıma yemek vs kokular şimdikinde onların gitmesi için bile uyguluyorum çok memnunum çok sefer kullandığım hem para dostu bir ürün hemde çok amaçlı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NAZAN E.
Nazan E. · 44 · Bingöl
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kolay tarama sağladı, saçıma parlaklık kazandırdı, ısıya karşı çok dayanıklı, kokusu çok güzel kullarımı çok pratik, ambalacı fısfıs olarak kullanılması çok ergonomik, kesinlikle bundan sonra satın alacağım ve herkese tavsiye edeceğim vazgeçilmez bir ürün oldu benim için..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
semra t.
Semra T. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu, saça verdiği yumuşaklık çok güzel. Zaten Gliss in diğer ürünlerini kullanıyorum. Saçlarıma ısıyla herhangi bir uygulama yapmadığım için o konudaki etkisine yorum yapamayacağım ama saçıma verdiği yumuşaklık ve parlaklık çok tatmin edici.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meral K.
Meral K. · 45 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle duş sonrası yada denizden çıktıktan sonra kolay taramak için harika bir ürün kızım denizden çıktıktan sonra dolaşmış saçlarını hemen taramak harika kesinlikle kullanicam bundan sonra ayrıca saçlarınıza harika bir parlaklık veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 45 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben ürünün kutusuna bayıldım sürey kısmı çok kolay sıkılıyor ve anında dağılıyor bu da daha az ürünü daha etkili bir şekilde dağıtmamı sağlıyor. Bunun dışında kokusu çok güzel ve saçımda harika bir yumuşaklık bıraktı ben bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Egesu A.
Egesu A. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü çok defa denizden sonra kullandım tuzlu saçlarımı bile açtı. bir kozmetik mağazasında ısıya karşı koruyacak ürün istediğimde de bu ürünü önermişlerdi. hem güzel kokuyor hem de duştan sonra kullanımda saçımı yağlandırmıyor 10/10
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.