Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Gliss Oil Nutritive Besleyici Şampuan
amazon-image
Gliss Oil Nutritive Besleyici Şampuan
Gliss Oil Nutritive Besleyici Şampuan

Gliss Oil Nutritive Besleyici Şampuan

Gliss 
  4.49  (1254 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Gliss Oil Nutritive Besleyici Şampuan yıpranmış saçlar için geliştirilmiş Omega 9 ve Marula Yağı içeren silikonsuz formülüyle;

-Saçı pürüzsüzleştirir ve saça parlaklık verir.

-Saçı temizler ve bakım yapar.

-Saçı yoğun bir şekilde besler.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%23
%4
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve Ö.
Merve Ö. · 29 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
gliss markasını sürekli kullanıyorum her cesidini denemiştim bu cesidide güzelmiş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu A.
Burcu A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime geçtikten sonra neredeyse bir ay geçti belki daha fazla bu yorumu yapmak için biraz bekledim neredeyse bitti ürün yani. Kuru ve kolay kabarmaya meyilli bir saçım var o yüzden yağ içeren şampuanları kullanmayı seviyorum. Üründen memnun kaldım saçımı yumuşattı Parlattı. Neme ihtiyaç duyan bir saçınız varsa tavsiye edebilirim. öte yandan belirtmeliyim ki ürünün paket ambalaj tasarımı da çok hoşuma gitti bu tip şeffaf pakette şeffaf ürünler müşteride temiz ve aslında güzel içerik hissi uyandırıyor o açıdan da dikkatimi çekti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin K.
Pelin K. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün başarılı; silikonsuz şampuanlarda yaşadığım acaba saçım temizlenmedi mi hissini biraz yaşadım, yalan yok, malum, içeriğinde yağ özleri de var ama buna rağmen saçımda ağırlık hissetmedim. Ki bu benim için önemli çünkü kıvırcık saçlıyım ve bu tarz durumlarda saçım hacimli durmak yerine kafaya yapışmış, sünmüş görünümlü, basık kıvırcıklarım oluyor. İçeriğindeki keratin da tam bu anlamda beni korkutuyor ancak onu da uzun vadedeki kullanımda anlayacağım sanırım. Şimdilik güzel, ben memnun kaldım. Şişeye devam edilir 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçımın yapısı aşırı kuru ve üstüne platin sarısı renk kullanmam nedeniyle sürekli saç kremli ya da yumuşatıcı özellikli şampuanlar kullanıyorum. Bu tür saçı besleyen ve kuru saçlar için olan birçok şampuan saçımı çok ağırlaşırıyordu Bu ürün hiç ağırlaştırmadı,aksine parlaklık ve hafiflik verdi. Süper yumuşattığını söylemem ama bayağı yumuşattı. Saçımı kaşındırmamasını da çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ahsennur G.
Ahsennur G. · 22 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
şimdiye kadar Gliss’in ürünleri kullanıyorum ve hepsinden de memnun kaldım. Şampuanlarını saç kremleriyle destekliyorum %100 daha güçlü saçlar elde etmeyi sağlıyor saça çok güzel Besleyicilik veriyor saçı pürüzsüzleştirip saçı parlaklık veriyor yıpranmış boyalı saçlarımı çok iyi geldi ve özellikle silikonsuz olması saçlarıma ayrı bir bestecilik kattı teşekkürler Gliss oil 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeliha K.
Zeliha K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu şampuan saç tellerimi ağırlaştırmadan pürüzleştirdi.Kokusu çok baskın deeğil ama saçınızdaki temizlik hissini çok iyi hissedebiliyorsunuz.Saçımı yumuşacık yaptı ve saçımda çok güzel bir parlaklık oluşturdu.Saçımı beslediğini hissedebiliyorum ayrıca elektriklenip kabarmasını önledi.Saç derimde kaşıntı yapmadı.kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihal D.
Nihal D. · 40 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü Antalya'da kullanmaya başladım getirdiğimiz de sıcaktan aşırı sıvılaştı başta korktum bozuluyor mu diye ama deniz sonrasında orielli saçlara yıpratma dan tarama özelliği sağladı tahminimden iyiydi Akdeniz bölgesinde kullanım için uygun Eskişehir'de siviligi daha iyi saçlara etkisi eminimki daha iyi olacaktır oraya gidip deneyince tekrar yorum atacagim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seray toprak
Seray Toprak · 29 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldımmmm 💐Yıkama sonrasında tararken asla zorlanmadım ekstra bir kreme ihtiyaç duymadım kuruduktan sonra saçlarım canlı bir görünüme kavuştu gibi geldi. Devamlı kullanımda daha çok etkisini göstereceğine inanıyorum. Harika bir ürün çok beğendim kesinlikle stok yapacağım 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nisanur A.
Nisanur A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuan alırken içerisinde dimeticonol maddesi olmamasına çok dikkat ediyordum ki bunda direk üzerinde kocaman silikon yazıyor ve yıkadıktan sonra üç farklı arkadaşımın saçların çok parlak ne kullandın demesi üzerine daha da emin oldum çok sevdim harika bir ürün olmuş tek kullanımda bile ışıl ışıl parlatıyor saçı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Ü.
Seda Ü. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gliss markasının bütün şampuanlarını denemişimdir, özelliklede beni renkleri beni çok cezbediyor. Rengi ve kokusu güzelse dayanamıyorum, ama son 1 yıldır farklı marka kullanıyorum ondan gayet memnunum, arada değişiklik yapıyorum o dönemlerde gliss tercih ediyorum tekrardan
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.