Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Gliss Nutri Balance Repair Şampuan
amazon-image
Gliss Nutri Balance Repair Şampuan

Gliss Nutri Balance Repair Şampuan

Gliss 
  4.46  (3459 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Prebiyotik aktifler ve Huş Ağacı Suyu içeren inovatif formülüyle Gliss Nutribalance Repair saçı kökten uca güçlendirerek saç dökülmelerini* azaltır ve saç derisi florasını dengeler.

*Koprarak dökülmeler

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%26
%7
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Neslihan A.
Neslihan A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eskiden yine Gliss markasına ait bir şampuan almıştım mavi kristalliydi sanırım. Glissin o şampuanını kullandıktan hemen saçlarımda kötü bir koku ,sanki yıkamamışım gibi yağ ve ağırlık vardı. O günden beri Gliss markasından uzak duruyordum. Bu şampuanı yine korkarak denedim fakat gayet memnun kaldım. Saçlarım kuruduktan sonra yağ hissi, ağırlık hissi ve en önemlisi kötü bir koku bırakmamıştı saçlarımda. Bu yüzden bu şampuanı alabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu D.
Cansu D. · 37 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gliss markasının birçok ürününü kullanmış olmakla beraber bu şampuanı da Denebunu Exlusive kutusundan edinmeden önce satın alıp kullanmıştım. Kokusunu ve saçlarımı yumuşatmasını cok beğendim ancak saç dökülmesine karşı performansını tecrübe edecek kadar saç dökülme problemim olmadığı için bu konu hakkında bir şey söyleyemeyeceğim. Ayrıca saçı beslemesi ve yumuşatması açısından markanın koyu mor ambalaj kutusundaki keratin içeren şampuanını da önerebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mihrap Yoldaş
Mihrap Yoldaş · 43 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
NORMALDE BU MARKANIN ÜRÜNLERİNİ SEVMEM DAHA ÖNCE KULLANIP DA MEMNUN OLDUĞUM NE ŞAMPUANI NE DE KREMİ OLDU BUNU DENEMEMİŞTİM KREM SAÇLARI İPEK GİBİ YAPIYOR ISLAK SAÇA HANGİ KREMİ UYGULARSANIZ UYGULAYIN AYNI ETKİYİ VERİYOR ZATEN ÖNEMLİ OLAN KURUDUKTAN SONRASI BENİM SAÇLARIM İNCE TELLİ VE KIVIRCIK YANİ KURUDUKTAN SONRA KABARAN BİR YAPISI VAR KREM TEK SEFERDE MUCİZE YARATMADI TABİKİ AMA ALMAMAM İÇİN DE OLUMSUZ BİR ŞEY YAŞAMADIM
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Filiz E.
Filiz E. · 45 · Kars
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle teşekkürler denebunu. Bu ürünü bir kaç kez kullandım ve çok memnun kaldım. İçerisinde huş ağacı suyu bulunuyor böylelikle saç dökülmelerini önler saçların uzamasını sağlar ve en önemlisi kepeği önler . Benim ilk kullanımda gözlemlerim saçta mükemmel bir koku bırakması ve saçlarımı yumuşacık yapması asla saçlarımı sertleştirmedi ve kepeğe yol açmadı. Ayı zamanda içinde C vitamini var ve böylelikle saçları güçlendiriyor ve gürleştiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba S.
Tuğba S. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam da şampuanım bitmesine denk gelmesiyle bir kaç kez kullandığım şampuan kokusunu söylememe gerek bile yok muhteşem bir koku bana hem temizlik hem de çocukluğumu hatırlattı bilmem neden ama ben çok sevdim. Daha önce birçok markanın dökülme karşıtı ürünlerini denedim ama pek bir etkisini göremedim Gliss şimdilik iyi gibi dökülme konusunda kesin bir şey söyleyemem fakat yumuşaklık ve ışıltı verdi diyebilirim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif G.
Elif G. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuanımın bitmesine az kalmıştı. Yeni bir şampuan denemek istiyordum. Tam da o sıralarda denebunu kutum geldi ve içinden glıss şampuan çıktı. Şampuan çok güzel kokuyor ve bir şampuanın karşılaması gereken ihtiyaçları karşılıyor. ancak benim gibi saçları biraz inatçı olanların şampuana ek olarak bir saç kremi ya da saç spreyi ile kullanmasını öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda B.
Sevda B. · 41 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle ürünün kokusunu söylemek istiyorum mükemmel güzel bir kokusu var saçlarımı yıkadıktan sonra temiz pırıl prıl bir his veriyor o temizliği hissettiyor bu her üründe olmuyor malesef ama bu ürünü gerçekten çok beğendim saçlarının güçlendiğini özellikle bir kaç yıkamadan sonra daha da çok hissediyorsunuz kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve C.
Merve C. · 30 · Burdur
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımın duş sonrası kolay taranmasından mı bahsetsem, güzel kokusundan mı, yumuşacık yapmasından mı bahsetsem bilemiyorum, içeriği zaten harika. Öv öv bitiremeyeceğim bir ürün. Herkese tavsiye ederim özellikle saçları zor tarananlar için muhteşem. Kullanınca bırakılacak gibi değil. Artık yeni şampuanım daha iyisini bulana kadar sanırım bu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SÖZDAR A.
Sözdar A. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçım kuru ve çok sert bir yapıya sahip gliss'in ürünlerini zaten severek kullanıyordum bu üründe sevdiğim ürünler arasına girdi. Kokusu , yumuşaklığı , hissi çok güzel bayıldım gerçekten tekrar gidip alacağım bir ürün. Ablam da denedi ve onun saçı düz ve yağlı ve oda bayıldı iki zıt saç tipinde de aynı güzel sonucu vermesi ayrı bir güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Y.
Ebru Y. · 51 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha 5 sefer falan kullandım ama tüm bu etkileri ilk yıkamamda gördüm. bunun nedeni içeriğinde 3 kat fazla keratin olması olsa gerek. bu etkilerin yanında saçı çok fazla beslediğini düşünüyorum çünkü güneş gibi parlıyorlar artık. yani bi şampuanın yapması gereken ve yaptığı her şeyden çok daha fazlasını yapıyor. ayrıca bu fiyata da bunları yapıyor olmasından etkilenmemek mümkün değil
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.